با ما تماس بگیرید: 66514140 021

مقالات فناوری تکنولوژی و طراحی سایت

اولین و بزرگترین شرکت طراحی سایت

مرجع مقالات فناوری و طراحی سایت

04 مرداد1399

دلایل کاهش رتبه سایت در گوگل

گوگل قوانینی که تعیین کرده و الگوریتم‌هایی که راه‌اندازی کرده در صدد انتخاب یک سایت مناسب است تا در اولویت خود قرار دهد. از دلایل کاهش رتبه طراحی سایت در گوگل وجود صفحات 404، محتواهای کپی شده و سایر فاکتورهای اساسی سئو می‌باشد.

02 مرداد1399

اصطلاح Fold در طراحی سایت

در واقع اصطلاح Fold در طراحی سایت خطی است که اولین صفحه مشاهده شده توسط کاربر از قسمت‌هایی که کاربران برای دیدن اسکرول کرده تفکیک می‌کند. مطالبی که بسیار دارای اهمیت بوده و مورد علاقه افراد می‌باشد را روی Fold و مطالبی که از اهمیت پایین‌تری قرار دارد را زیر خط fold قرار دارند.

01 مرداد1399

بررسی و تحلیل سئو سایت رقبا

اصلی ترین رقبای طراحی سایت شما همان‌هایی هستند که در جستجوی کلمه‌های افراد در اولویت گوگل یعنی صفحه اول آن ظاهر می‌شوند باید حتما به بررسی و تحلیل سئو سایت رقبا بپردازید تا هر کدام از مواردی که باعث می‌شود تا کاربران زیادی را جذب آن‌ها شوند از آن‌ها ایده گرفته و در کسب ‌و کار خود اجرا کنید.

31 تیر1399

سیستم مدیریت محتوا چیست؟

به کمک سیستم مدیریت محتوا، محتوای وب سایت خود را مدیریت می‌کنید یعنی هر تغییراتی که بخواهید را می‌توانید بر روی محتواهای خود ایجاد کنید و یا اگر محتوای جدیدی را می‌خواهید در سایت خود انتشار دهید به راحتی با کمک این سیستم مدیریت محتوا می‌توان انجام داد.

30 تیر1399

تفاوت گوگل ادوردز و سئو

گوگل ادوردز و سئو هر دو یک هدف را دنبال می کنند اما تفاوت‌هایی در هزینه و زمان رسیدن به نتیجه وجود دارد اما نمی‌توان یکی را بر دیگری برتر دانست و استفاده از استراتژی که شامل هر دو مورد باشد بهترین انتخاب می‌باشد.

29 تیر1399

طراحی سایت با پایتون

پایتون Python یک زبان برنامه نویسی همه منظوره سطح بالا، متن باز، شیءگرا و... می‌باشد که هدف از ایجاد این زبان خوانا بودن کدهای نوشته شده همچنین کوتاهی و بازدهی نسبی بالا همچنین داشتن سرعت بالا می‌باشد.

28 تیر1399

سئو محتوا

پروسه سئو محتوا: پیدا کردن کلمات کلیدی، بررسی کلمات کلیدی، انتخاب کلمه کلیدی مناسب با توجه به آنالیز رقبا، استراتژی مناسبی برای جستجو کلمات مشخص کنید، استراتژی قوی برای تولید محتوا مشخص کنید، محتوا خود را تولید کنید ,سپس محتوای خود را منتشر کنید و در نهایت به سئو و بهینه سازی محتوا بپردازید.

25 تیر1399

ترند های طراحی سایت در سال 2020

هر ساله فاکتورهای زیبایی در حال تغییر و تحول هستند به همین منوال ترند های طراحی سایت در سال 2020 نیز دستخوش تغییراتی شده که شامل هدر ویدئویی، طراحی سه بعدی، بزرگنمایی نوشته ها، فضای خالی و همچنین دارک مود می‌باشد.

24 تیر1399

الگوریتم مدیک گوگل

الگوریتم مدیک یکی از پرکاربردترین الگوریتم‌های گوگل است. این الگوریتم که جزو الگوریتم جهانی می‌باشد و بدون در نظر گرفتن زبان و یا موقعیت مکانی تمام عوامل را زیر نظر گرفته و آن‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

23 تیر1399

الگوریتم فرد چیست؟

از آن‌جایی که مدیران سایت برای ارائه تبلیغ از لینک‌ها بیش از حد در سایت خود استفاده کردند به همین منظور گوگل به این لینک‌ها حساس شده که برای رسیدگی این موضوع الگوریتم فرد را ایجاد کرد.

22 تیر1399

آشنایی با سندباکس گوگل

گوگل هر طراحی سایت که تازه تاسیس می‌شود حتی اگر دارای بهترین محتوا هم باشد، از سایت‌های دیگر جدا کرده و در سندباکس قرار می‌دهد. سندباکس جایی می‌باشد که در آن به بررسی سایت و محتوای تولید شده می‌پردازند.

21 تیر1399

مزایای سئو

هزینه کمتر، افزایش اعتبار، افزایش ترافیک سایت، افزایش فروش از جمله مزایای سئو می‌باشد که از طریق طراحی سایت امکان برند سازی را نیز خواهید داشت.

19 تیر1399

انواع محتوا

محتوا دارای انواع مختلفی می باشد که عبارتند از: محتوا متنی، متحوای بصری، تلفیقی، ویدئویی، صوتی، کپی رایتینگ و انواع کاتالوگ و پوستر. اگر می‌خواهید تا رضایت کاربران و موتورهای جستجو را جلب کرده و سئو سایت خوبی داشته باشید باید محتوای با کیفیت و مفید تولید کنید.

18 تیر1399

اسپم چیست؟

اسپم پیامی است که در قالب‌های مختلف مانند پیامک، ایمیل، آگهی و... برای افراد ارسال می‌شود. که هدف ارسال این پیام‌ها به منظور تبلیغات، مزاحمت، مقاصد ناهنجارانه می‌باشد.

17 تیر1399

bootstrap چیست و چه کاربردی دارد؟

bootstrap یکی از قدرتمندترین و محبوب‌ترین فریم ورک‌های CSS , HTML , Javascriptکه برای ارتقا سایت به صورت واکنش‌گرا در نمایشگرهای مختلف می‌باشد و قابلیت طراحی صفحه در کمترین زمان ممکن را می‌دهد.

16 تیر1399

انتخاب بهترین کلمات کلیدی

کلمات کلیدی تاثیر به سزایی بر افزایش رتبه سایت دارد چرا که یکی از موثرترین روش‌ها برای شناخت افراد با کسب ‌و کار شما می‌باشد. نکته مهمی که باید در انتخاب کلمات کلیدی بدانید این است که حتما کلمه انتخابی شما باید مرتبط با فعالیت شما باشد.

15 تیر1399

طراحی سایت فروشگاهی

با طراحی سایت می‌توانید وارد دنیای مجازی شوید. طراحی سایت فروشگاهی یکی از قدم‌های تاثیرگذار، در تحول و پیشرفت روز افزون کسب ‌و کارتان می‌باشد. در واقع یکی دیگر از شعبه‌های فروشگاه شما می‌باشد که در حوزه اینترنت به فعالیت می‌پردازد.

14 تیر1399

جایگاه صحیح کلمات کلیدی

انتخاب درست و جایگاه صحیح کلمات کلیدی از فرآیندهای های بسیار حساسی می‌باشد که باید در پروسه طراحی سایت به آن دقت کرد. اگر شما استراتژی درستی از تولید محتوا در سایت و جایگاه صحیح کلمات کلیدی در آن را بدانید می‌توانید انتظار داشته باشید تا در سریع‌ترین زمان ممکن جواب بگیرید.

11 تیر1399

بانس ریت چیست؟

بانس ریت bounce rate که به آن نرخ پرش هم گفته می‌شود به عکس العمل کاربران در برابر سایت می‌گویند. یعنی بازدید کنندگان زمانی که وارد سایت می‌شوند تمایل به ماندن در صفحه را دارند یا به محض دیدن اولین صفحه اقدام به بستن صفحه می‌کنند.

10 تیر1399

کپی رایتینگ چیست؟

کپی رایتینگ برای نوشتن متن تبلیغات به کار می رود و برای فروش هرچه بیشتر محصولات کمک می‌کند. علاوه بر آن نقش بازاریابی برای کسب و کارهای اینترنتی را دارند.

09 تیر1399

متا دیسکریپشن چیست؟

متا دیسکریپشن یا meta Description که خلاصه‌ای از موضوع کلی صفحه می باشد که باعث تاثیرگذاری بیشتر بر روی کلیک مشتری را به دنبال دارد. لازم به ذکر است نوشتن متا معیار رتبه بندی سایت نمی‌باشد اما برای کلیک کاربران بسیار تاثیر گذاری بالایی دارد.

08 تیر1399

ویژگی‌‌ های صفحه اول سایت

ویژگی‌های مهمی که در صفحه اول سایت باید قرار بگیرند عبارتند از: سرعت بارگذاری بالا، رنگ بندی و طرح بندی زیبا، منوی مناسب و دسترسی راحت کاربران، تصاویر جذاب. زمانی که کاربر وارد سایت شما می‌شود در هر کجای سایت که شما باشد به دنبال صفحه اول می روند که ببینند موضوع کلی سایت چیست و راجع به چه چیزی صحبت می‌کند.

07 تیر1399

رتبه سایت های جدید در گوگل

اولین چیزی که برای سایت ها مهم می باشد PageRank گوگل می باشد. رتبه سایت های جدید باید موارد و قوانینی که گوگل ایجاد کرده را رعایت کنند تا به بهترین نتایج دست پیدا کنند.

07 تیر1399

ویژگی های قالب مناسب

ویژگی های قالب سایت که بتواند برای سایت شما مناسب باشد باید دارای امکانات ویژه ای باشد تا کار افراد را راحت کند و بهترین راهی که می توان برای افراد در نظر گرفت را انتخاب کرد.

04 تیر1399

سئو کلاه سفید چیست؟

تعریف بهتری که می توانیم از سئو کلاه سفید بیان کنیم این است که به مجموعه ای از عملکردهای شخص سئوکار، که بر روی سایت انجام می دهند تا رتبه آن سایت بالا رفته و در اولویت گوگل قرار گیرند.

03 تیر1399

پنالتی شدن طراحی سایت در گوگل

یکی از وحشتناک ترین اتفاقاتی که برای یک وب سایت ممکن است پیش بیاید پنالتی شدن طراحی سایت در گوگل می باشد. البته پنالتی شدن برای افرادی ایجاد ترس و استرس خواهد کرد که با روش های دور زدن گوگل اقدام به بالا آوردن سایت در گوگل کرده اند.

02 تیر1399

سئوکار کیست؟

به افرادی که اقداماتی طبق قوانین گوگل و با استفاده از دانش و تجربه‌ی خود انجام می دهند تا در سریع ترین زمان ممکن سایت مورد نظر بر روی اولویت گوگل قرار گیرند سئوکار گفته می شود.

01 تیر1399

الگوریتم پاندا چیست؟

در فوریه سال 2011 گوگل، الگوریتم جدید خود را به نام الگوریتم پاندا معرفی کرد از زمانی که این الگوریتم بر روی کار آمده نتایج گوگل تا حدودی تغییر کرده است. در واقع الگوریتم پاندا برای مبارزه با محتوای تکراری همچنین بی کیفیت بنا شده است.

31 خرداد1399

ویدئو مارکتینگ چیست؟

ویدئو مارکتینگ Video marketing یکی دیگر از انواع روش های سئو و بهینه سازی می باشد. به انجام کارهایی که برای تبلیغ برند و فروشگاه در قالب ویدیو انجام می شود ویدئو مارکتینگ و یا بازاریابی ویدئویی گفته می شود.

29 خرداد1399

خصوصیت تگ alt چیست؟

کلمه متا که مخفف Metadata می باشد این تگ ها داده هایی می باشند که برای موتورهای جستجو به کار می روند. متا تگ ها در واقع کدهای HTML هستند که به راحت‌تر درک شدن محتوای سایت توسط موتورهای جستجو همچنین کاربران کمک می کند.

27 خرداد1399

متا تگ چیست؟

کلمه متا که مخفف Metadata می باشد این تگ ها داده هایی می باشند که برای موتورهای جستجو به کار می روند. متا تگ ها در واقع کدهای HTML هستند که به راحت‌تر درک شدن محتوای سایت توسط موتورهای جستجو همچنین کاربران کمک می کند.

26 خرداد1399

رقص گوگل چیست؟

رقص گوگل یا گوگل دنس در واقع به دوره زمانی چند ثانیه ای و یا چند روزه گفته می شود که برای آپدیت کردن رتبه بندی سایت ها اقدام می کنند که این به رتبه بندی سایت ها در بازه ی زمانی 3 الی 5 روزه در نوسان بوده و شاهد تغییراتی در خود می باشند.

25 خرداد1399

تفاوت sem با seo چیست؟

افراد معمولا دو کلمه SEO و SEM را با هم اشتباه می گیرند و مفهوم غلطی از این دو مورد را دارند. هدف هر دوی آن ها کمک به پیشرفت طراحی سایت می باشد که دارای دو معنی مجزای اما یک هدف می باشد.

24 خرداد1399

ایمیل مارکتینگ چیست؟

ایمیل مارکتینگ Email marketing که یکی از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی دیجیتالی محسوب می شود که به هدف گسترش کسب و کار و جذب مشتریان انجام می شود. با استفاده از این روش می توانید به معرفی محصولات و ارائه خدمات خود بپردازید تا افراد زیادی در اکثر نقاط جهان به راحتی با دریافت ایمیل با پیشنهادات ویژه و .... آشنا شوند.

22 خرداد1399

بهینه سازی URL سایت

URL که مخفف Uniform Resource Locator می باشد اگر به آدرس بالای صفحه سایت نگاه کنید می توانید یک نمونه از URL را ببینید. اولین موردی که بازدید کننده و موتورهای جستجو با آن رو به رو می شوند همین آدرس سایت و یا URL می باشد.

21 خرداد1399

الگوریتم های گوگل

گوگل که به عنوان بزرگ ترین و مورد اعتماد ترین مرجع برای کاربران می باشد برای طراحی سایت ها الگوریتم ها و قوانینی را در نظر گرفته که اگر صاحبان سایت این قوانین را رعایت کنند می توانند در اولویت لیست نتایج گوگل قرار گیرند.

20 خرداد1399

علت نوسانات رتبه در گوگل

رتبه یک سایت گوگل بودن آرزوی هر صاحب سایتی می باشد که با آمدن بر روی اولویت گوگل به گسترش کسب و کار آن ها نیز کمک می کند اما این رتبه یک بودن ثابت نبوده مدام در حال تغییر می باشد. علت نوسانات رتبه در گوگل ممکن است به عوامل داخلی و خارجی مربوط باشد.

19 خرداد1399

ریپورتاژ آگهی چیست؟

در دنیای تکنولوژی و اینترنت ممکن است که کلمه‌ی ریپورتاژ آگهی به گوشتان خورده باشد و برایتان سوال پیش آمده باشد که ریپورتاژ آگهی چیست؟ ریپورتاژ آگهی به شکلی از تبلیغات گفته می شود که در قالب گزارش خبری به کاربران ارائه می شود.

18 خرداد1399

انواع روش های طراحی سایت

امروزه برای بیشتر شناخته شدن کسب و کار باید اقدام به طراحی سایت کنید تا وارد دنیای مدرن شوید. اما قبل از این که شروع به طراحی سایت کنید باید به تحقیق و بررسی بپردازید.