فاکتور های رتبه بندی گوگل
از آنجایی که هدف هر طراحی سایت نمایش در اولویت گوگل می باشند، برای رسیدن به این هدف همه تلاش خود را می کنند. فاکتور های رتبه بندی گوگل شامل الگوریتم هایی می باشد که اگر هر طراحی سایتی طبق این الگوریتم ها پیش روند در نظر گوگل از محبوبیت ویژه ای برخوردار می شوند. توجه کنید که روز به روز این الگوریتم ها در حال تغییر می باشند و شما باید خود را با این الگوریتم ها آپدیت کنید تا بتوانید در اولویت گوگل قرار گیرید.

سئو سایت

با گسترش دنیای اینترنت و تکنولوژی رفته رفته کارها رو به راحتی قدم برداشته است همچنین افراد به جای معرفی خدمات کسب و کارها به روش های سنتی و مراجعه حضوری در بین افراد به تبلیغات های مدرن روی آورده اند که یکی از این روش تبلیغات که بسیار تاثیرگذار می باشد سئو سایت است.
سئو سایت به انجام کارهایی بر روی طراحی سایت مورد نظر گفته می شود که در اولویت گوگل قرار گیرد به علاوه از آن جایی که افراد جستجو های خود را از طریق گوگل انجام می دهند با جستجوی عبارت مورد نظر با طراحی سایت های سئو شده مرتبط با آن کسب و کارها مواجه شوند.

فاکتور های رتبه بندی گوگل

عوامل موثر در رتبه بندی سئو

• سرعت بارگذاری صفحات سایت
یکی عوامل موثر در رتبه بندی سئو سرعت بارگذاری بالا می باشد. وجود سرعت پایین بارگذاری سایت نه تنها بازدید کنندگان شما را از دست خواهند داد بلکه خسارت های بدی هم به سایت شما وارد می سازد. همچنین سرعت بارگذاری صفحات سایت وقتی پایین باشد سابقه ی بدی را برای طراحی سایت شما به دنبال خواهد گذاشت.

• محتوا
یکی دیگر از عوامل موثر در رتبه بندی سئو طراحی سایت باید توجه ویژه ای کنید وجود محتوای جذاب و مفید می باشد. محتوای مناسب بسیار در جذب مشتریان کمک ویژه ای می کنند.

• ریسپانسیو بودن سایت
ریسپانسیو بودن سایت یکی دیگر از عوامل موثر در رتبه بندی سئو می باشد، به این معنا که طراحی سایت شما باید با نمایشگرهای دیگر ( موبایل ، تبلت ) هماهنگ باشد تا کسانی که با موبایل و تبلت خود به جستجو می پردازند برای مشاهده سایت شما دچار مشکلی نشوند.

• بخش تماس با ما
یکی از بخش های مهمی که در هر طراحی سایت وجود آن الزامی می باشد بخش تماس با ما می باشد. با قرار دادن بخش تماس با ما یکی از عوامل موثر در رتبه بندی سئو را رعایت کرده اید. در واقع کسانی که می خواهند با شما ارتباط بر قرار کنند می توانند به راحتی با بخش تماس با ما دسترسی داشته و با شما ارتباط برقرار کنند.

• محتوای کپی شده
مطالب شما به هیچ عنوان نباید از محتوای کپی شده استفاده شده باشد چرا که هم در نظر موتور جستجو و هم از نظر کاربران همچنین در عوامل موثر در رتبه بندی سئو تاثیر منفی را در سایت شما به دنبال خواهد گذاشت پس حتما برای ایجاد محتوای سایت خود از قلم و زبان خود بنویسید. همچنین از تجربیات خود بگویید تا بازدید کنندگان بیش تر جذب طراحی سایت شما شوند.

• آپدیت شدن صفحه سایت شما
هر چند وقت یکبار برای بهتر شدن عوامل موثر در رتبه بندی سئو به ، به روز رسانی صفحات سایت بپردازید تا صفحات سایت شما از نظر کاربران و گوگل از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار باشد.

• وجود نقشه در طراحی سایت
وجود نقشه در طراحی سایت یکی از فاکتور های اساسی در عوامل موثر در رتبه بندی سئو می باشد. همچنین به موتور های جستجو کمک می کند تا بخش های مختلف سایت را مشاهده کند و به ایندکس شدن مطالب کمک می کند.

• انتخاب دامنه مناسب
در انتخاب دامنه مناسب، که یکی دیگر از عوامل موثر در رتبه بندی سئو دقت کافی داشته باشید، همچنین سعی کنید از کلمات کلیدی در دامنه خود استفاده کرده تا بازدهی بالایی را از سایت خود دریافت کنید.

سئو و بهینه سازی وبسایت

یکی از هدف های مهم برای هر کسب و کاری دیده شدن و شناخته شدن می باشد. از آن جایی که گوگل یک منبع معتبری برای همه ی افراد می باشد به علاوه افراد هم جستجوی خود را در گوگل انجام می دهند بنابراین سئو و بهینه سازی وبسایت از اهمیت بسیار بالایی بر خوردار می باشد. در واقع سئو و بهینه سازی وبسایت به اقداماتی که جهت افزایش رتبه ی سایت در نتایج جستجوی گوگل انجام می شود گفته می شود و زمانی که سئو و بهینه سازی وبسایت شما خوب باشد سایت شما در اولویت گوگل آمده و در نتایج برتر جستجوی افراد قرار خواهید گرفت و در نتیجه مشتریان بسیاری زیادی جذب شما می شود.

رپورتاژ آگهی خبری

رپورتاژ repotrage که یک کلمه ی فرانسوی می باشد از کلمه ریپورت گرفته شده به معنی گزارش می باشد. رپورتاژ آگهی خبری مقاله ای می باشد که برای معرفی محصولات و خدمات کسب و کار شما به همراه مطالب مفیدی که پرسش ذهن بازدید کنندگان را برطرف کند ایجاد شده که در وب سایت های پر بازدید قرار داده می شود. رپورتاژ آگهی خبری یکی از بهترین روش هایی از اقدامات تبلیغاتی برندینگ و خدمات ارائه شده می باشد که جالب است بدانید که بزرگترین برند های دنیا هم از رپورتاژ آگهی خبری استفاده می کنند.
تبلیغات های سنتی دیگر تاثبر پذبری قبل را ندارند اما در تبلیغات مدرن که یکی از روش های آن رپورتاژ آگهی خبری می باشد که افراد در حین خواندن مطالب که هم اطلاعاتشان افزایش پیدا می کند از تبلیغات شما هم بهره مند شده و تصمیم به استفاده از خدمات و محصولات شما می کنند.

سوالات مرتبط با رتبه بندی گوگل عبارتند از:

چطور رپورتاژ آگهی خبری تاثیرگذار داشته باشیم؟
در متن رپورتاژ آگهی نباید مستقیم به تبلیغات اشاره کنید. استفاده از تصاویر ویدیو و.... جذابیت رپورتاژ آگهی خبری شما را چند برابر می کند علاوه بر این متن ریپورتاژ شما باید ساده قابل فهم باشد. همچنین باید از تیترهای جذاب و دعوت کننده استفاده کنید تا بازدید کننده با دیدن تیتر رپورتاژ آگهی کنجکاو شود تا محتوای مربوطه را بخواند.

رپورتاژ آگهی چه تاثیری در عوامل موثر در سئو را دارد؟
زمانی که شما اقدام به تهیه ی رپورتاژ آگهی می کنید، کلمات کلیدی همچنین لینک دهی که در آن استفاده می شود نشان دهنده ی اهمیت بالای این کلمات و لینک ها می باشد تا گوگل با مشاهده این فرآیند رتبه ی طراحی سایت را بالا ببرده و در اولویت خود قرار دهد.

فرآیند سئو و بهینه سازی وبسایت چقدر زمان بر می باشد؟
فرایند زمانی سئو و بهینه سازی وبسایت بستگی به کسب و کار شما، انتظاراتی که دارید، همچنین کلمات کلیدی که انتخاب می کنید دارد به همین منظور نمی توان بازه ی زمانی مشخصی را برای قرار گرفتن در اولویت گوگل مشخص کرد. توجه کنید که برای آمدن به اولویت گوگل باید صبر و تحمل بالایی را داشته باشید تا با انجام اقدامات اصولی، طراحی سایت شما طبق قوانین استاندارد تعیین شده موتورهای جستجو بر روی اولویت گوگل قرار گیرد.

هزینه سئو چقدر می باشد؟
در پاسخ این پرسش باید بگوییم که سئو و بهینه سازی وبسایت یک محصول نمی باشد که بتوانیم هزینه ی مشخصی را برای آن در نظر بگیریم. بلکه شامل خدمات تخصصی می باشد. این خدمات شامل چندین بخش هستند که عبارتند از: لینک سازی، بازاریابی محتوا، بهینه سازی سایت و... که برای هر کدام می توان تعرفه های جدایی را در نظر گرفت در این صورت می توان به قیمت یک قیمت حدودی رسید.