با ما تماس بگیرید: 66514140 021

بهینه سازی سایت

بهینه سازی سایت بهترین تبلیغ برای یک وب سایت می باشد.

سئو و بهینه سازی سایت

زمانی که شما برای سایت خود سئو و بهینه سازی را انجام دهید، اصلاً اهمیتی نخواهد داشت که مغازه و فروشگاه شما و کسب و کار شما در کجا قرار دارند؛ در حقیقت بعد از اینکه شما سایت را بهینه سازی کنید، همواره در معرض دید عموم مردم قرار خواهید گرفت و بیشتر از تبلیغاتی که در بیلبورد‌ها ‌و یا در فروشگاه‌ها ‌انجام می گیرد، سئوی سایت به شما کمک خواهد کرد

و این برای کسب و کارها، به ویژه کسب و کارهای نوپا که هنوز شناخته شده نیستند، به شدت مفید است؛ چرا که آنها را برای افراد بیشتری نشان می دهد.

هزینه بهینه سازی

سئو و بهینه سازی سایت می تواند به هزینه‌های ‌شما که به صورت ماهانه هزینه میکنید، اضافه نماید و برای خیلی‌ها ‌هم جای سوال می باشد که آیا صرف نمودن پول و هزینه برای بهینه سازی و سئو سایت منطقی می باشد؟ به دو شکل می توان هزینه‌هایی که در قبال سئوی سایت پرداخت می‌شود را توجیه نمود:

ابتدا اینکه تصور نمایید برای اینکه محصول را عرضه کنید و بازاریابی نمایید و یا اینکه خدمات خود را عرضه نماید نیاز دارید تا یک بازاریاب خیلی حرفه ای و متخصص استخدام نماید و طبیعتاً او هم حقوقی را از شما دریافت خواهد کرد ،عموما همه بازاریاب‌ها ‌به شکل درصدی فعالیت می‌کنند و با عنایت به فروشی که انجام می‌دهند از کارفرما یک درصدی را دریافت می‌کنند.

حالا اگر فردی بازاریاب به شما این پیشنهاد را بکند که ماهانه ۵ میلیون تومان به من پرداخت سکنید و من به شما این تضمین را می‌دهند که فروش شما افزایش پیدا کند و چند برابر شود و بدون این که درصد اضافه از شما دریافت کنم آیا شما تمایل به همکاری با او هستید یا نه؟

و از جنبه و زاویه دیگر می توان گفت اگر شخصی به شما بگوید یک محصول به نام سئو سایت هست که بعد از گذشت چند ماه به شما سود خوبی را خواهد داد آیا شما حاضر هستید که در قبال آن هزینه و پولی را صرف نمایید یا نه؟

قیمت پکیج‌های ‌سئو وب سایت

اکثر انسان‌ها ‌مانند همان زمانی که به فروشگاه و یا یک مغازه می روند، بعد از اینکه محصول را مشاهده می کنند علاقه مند هستند تا اینکه قیمت آن را هم بدانند در رابطه با بهینه سازی سایت و سئو سایت هم این مطلب صادق می آید.

بنابراین باید به سراغ اصل مطلب رفت و تنها مسئله‌ای که در رابطه با هزینه و یا قیمت پکیج‌های که برای سئو و بهینه سازی وجود دارد این است که باید بدانیم همه این پکیج‌ها پایه و اساس می باشند و بعد از اینکه سایت آنالیز شود و رقبا قیمت پایانی اعلام می‌شود.

سئو و بهینه سازی سایت

اهمیت سئو و آپدیتهای google

برای این که هر کسب و کاری رونق و رشد پیدا کند و ترقی نماید و پیشرفت کند بعد از اینکه طراحی سایت انجام گرفت باید خدماتی در رابطه با سئو سایت هم دریافت شود تا اینکه بتوان بازدید‌های ‌سایت را در موتورهای جستجوگر افزایش داد و این صفحه توسط کاربران و مخاطبین بیشتری دیده شود و از آنجا که اکثر مخاطبین از موتورهای جستجوگر برای پیدا کردن سایت‌های ‌مورد نظر استفاده می‌نمایند.

پر اهمیت ترین وسیله به شکل ارگانیک برای جذب نمودن بازدیدکنندگان این هست که سایت بهینه سازی و سئو شود تا اینکه رتبه سایت بالا بیاید و بازدید آن هم بیشتر شود و بتوان لینک‌ها ‌و نتایج صفحات اول سایت را در نتایج جستجو گر مشاهده نمود و سئو و بهینه سازی سایت داشته باشد سبب می‌شود بازدیدکنندگان تبدیل به مشتری گردند و در نهایت رشد و ترقی از آن کسب و کار و شغل شما خواهد بود.

اگر به دنبال این هستید که یک سایت فروشگاه اینترنتی خوبی را ایجاد کنید و به کسب و کار خود رشد دهید و با کمترین هزینه بتوانید بهره مناسبی از کسب و کار خود ببرید می توانید از خدماتی که در رابطه با رتبه بندی سایت وجود دارد که توسط متخصصین اینترنتی انجام می‌شود این خدمات را دریافت کنید و قطعاً انتخاب کردن خریداری و دریافت این نوع خدمات یک انتخاب هوشمندانه از جهت شما خواهد بود.

شایان ذکر هست که در کارهایی که در زمینه طراحی سایت می باشد علاوه بر اینکه مشاوره‌های ‌رایگان برای صعود به شکل رایگان انجام می‌گیرد، می‌توان آخرین الگوریتم‌ها و وسایلی که در جهت بهینه سازی و سئو سایت و بالا بردن بازدید آن می‌باشد را دریافت نمود بنابراین می تواند گزینه خوب و مناسبی برای رشد و ترقی کسب و کار شما باشد.

بهینه سازی سایت چیست؟

سوالی که برای اکثر صاحبان کسب و کار های آنلاین پیش می آید این است که بهینه سازی سایت چیست؟ بهینه سازی و یا سئو سایت در حقیقت آماده سازی وب سایت برای موتور های جستجو می باشد. برای داشتن اطلاعات بیشتر در مورد بهینه سازی سایت باید بدانیم که سئو به چه معنایی است؟ تجارت های امروز به نحوی پیش می روند که بیشتر در زمینه اینترنت و به صورت آنلاین فعالیت می کنند. شما در هر کسب و کاری که باشید وب سایت شما به صورت دائمی و 24 ساعته فعالیت می کند و محدودیت زمان و مکان را از بین می برد. نکته مهمی که بعد از طراحی وب سایت وجود دارد بهینه سازی آن یا به اصطلاح متخصصان این رشته سئو سایت می باشد.

در ادامه این را هم باید بدانید که در حیطه سئو،شما هر چقدر هم که علم و آگاهی لازم را داشته باشید،می بایست در این حیطه دانش خود را بروز کنید،چرا که سئو دائم در حال پیشرفت و توسعه می باشد،چرا که هدف اصلی سئو در کسب و کار های شما این است که با استفاده از روش های ویژه و تاثیر گذار سایت شما را در راستای مناسبی قرار دهد،و مخاطبان سایت شما را دوچندان کند

سئو سایت چیست؟

به مجموعه از قوانین و فعالیت هایی که به شما کمک می کند تا وب سایت خود را به موتور های جستجو معرفی کنید سئو می گویند. با توجه به این که درصد بالایی از کاربران از گوگل استفاده می کنند، بنابراین بیشترین سهم را در موتور های جستجو دارد. گوگل با توجه به فاکتورهایی که دارد، کیفیت و اعتبار وب سایت شما را شناسایی می کند و به کاربران نمایش می دهد. با توجه به این موضوع این نکته بسیار اهمیت دارد که بهنیه سازی وب سایت شما بر اساس فاکتورهای گوگل باشد.

به عنوان مثال در نظر بگیرید که شما در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی فعالیت می کنید. من به عنوان کاربر وقتی این عبارت را سرچ می کنم به دنبال یک شرکت حرفه ای برای طراحی دکوراسیون هستم. حال در نظر بگیرید که شما در این عبارت رتبه اول را در سرچ گوگل داشته باشید. به راحتی می توانید نمونه کارهای خود را در معرض دید کاربران زیادی قرار دهید. به دست آوردن این رتبه در گوگل نیازمند استفاده از تخصص و گذراندن زمانی مناسبی در زمینه بهینه سازی می باشد.

آیا برای یادگیری سئو باید مهارت هایی را داشته باشیم؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که برای آموزش و پیشرفت در این بخش می بایست خلاقیت لازم و همچنین ذهنی کنجکاو و تحلیلی داشته باشیم،و چه بسا به مهارت هایی همچون،مهارت طرز فکری منتقد،تسلط کامل به برنامه نویسی،مهارت معاشرت و خوب صحبت کردن برای ارتباط با دیگران، داشتن انگیزه کامل و ذهنی پویا،لازمه کار است

برای کسب مهارت در سئو،باید از کجا شروع کنیم؟

بستگی دارد شما در گام اول چه میزان آگاهی در این زمینه داشته باشید ،اما در هر صورت شما می بایست برای شروع یک منبع جامع و اصولی برای آموزش سئو پیدا کنید،و همچنین از یک فرد خبره و سرشناس در این حیطه بهره مند بشوید

هدف های اصلی سئو چه می باشد؟

شما برای پیشرفت در تجارت و کسب و کارتان می توانید از کاربرد های ویژه سئو بهره ببرید مثل،کاهش در ترافیک سایت خود،بالا رفتن کیفیت سایت خود،ساخت برند اختصاصی برای وب سایت خود،کنترل و حفظ برند سایت خود،این ها از برجسته ترین اهداف سئو می باشند

تقسیم بندی سئو

همانطور که گفتیم سئو وب سایت دارای اصول و قواعد خاصی است که در دسته بندی های مختلف تقسیم می شود. به طور معمول سئو به صورت داخلی و خارجی اجرا می شود. اما از نظر برخی از متخصصان سئو را می توان به سه دسته تقسیم بندی کرد. سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال.

سئو داخلی به چه معنا می باشد

هر اقدامی که در داخل وب سایت برای بهینه سازی آن انجام می شود سئو داخلی نام دارد. این موارد می توانند شامل: سرعت بالای وب سایت، کاربر پسند بودن آن «، تولید محتوای عالی، لینک سازی و غیره باشد.

به روش هایی گفته می شود که هدف آنها بهینه سازی سایت شما می باشد و شامل بهینه سازی موارد از قبیل:عنوان صفحه،تیتر های وب سایتتان،کلمات کلیدی،محتوای صفحه و غیره

هدف از سئو خارجی چیست؟

سئو خارجی شامل روش هایی است که در خارج از وب سایتتان درگیر این است که محبوبیت و جذابیت سایت شما را دو چندان کند، در بخش هایی مثل،وبلاگ نوشتن،عضویت در بخش هایی که در دایرکتوری هایی مربوط به کارتان باشد

سئو یک دسته بندی دیگر به نام تقسیم بندی رنگی نیز دارد. بر این اساس به سئو کلاه سفید، سئو کلاه سیاه و سئو خاکستری تقسیم می شود. سئو کلاه سفید بسیار قابل اطمینان است و وب سایت شما را بدون ایراد و به اصطلاح پاستوریزه معرفی می کند. در سئو کلاه سیاه کمی گوگل را گول می زنیم. به این صورت که بدون داشتن فاکتورهای لازم وب سایت خود را به درستی نمایش می دهیم. سئو خاکستری روشی است که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش تمامی فاکتور های کلاه سفید علاوه بر تکنیک های کلاه سیاه اجرا می شود و رتبه بالایی در گوگل شامل وب سایت شما می شود.

چه ابزارهایی را در سئو می توان استفاده کرد؟

اگر بخواهیم از مهم ترین ابزار های مهم سئو نام ببریم،باید گفت بهترین ابزارها شامل (Google trends),(kwfinder)(mozbar),(semrush),(Answer keyword planner) می باشند

سخن پایانی

یک وب سایت خوب ابزاری حیاتی برای رشد شرکت شما و برندسازی خود و کسب و کارتان است. یک وب سایت خوب که به خوبی برای موتورهای جستجو بهینه شده است، به شما امکان می دهد ارتباط ایجاد کنید، اطلاعات جمع آوری کنید و با مشتریان خود اعتماد ایجاد کنید. با این حال، برای دستیابی به بهترین نتایج، یادگیری همه چیزهایی که باید در مورد سئو بدانید می‌تواند به زمان و تلاش نیاز داشته باشد.

برخی از قوانین اساسی وجود دارد، و سپس برخی از تکنیک های پیشرفته وجود دارد که ممکن است بخواهید در طول زمان در سایت قرار دهید. درک اینکه سئو چیست، چگونه کار می کند و چگونه با استراتژی کلی بازاریابی دیجیتال شما مطابقت دارد، برای ایجاد سایتی که بتواند هر روز به مشتریان جدید دسترسی پیدا کند، ضروری است.

چگونه سایت شما را بهینه‌سازی می‌کنیم؟

یافتن کلمات کلیدی

کلمات و عباراتی که معمولاً در زمینۀ کاری شما جستجو می‌شوند را پیدا خواهیم کرد و تمام تمرکز خود را بروی آنها خواهیم گذاشت.

بهینه سازی کد ها

کدهای وب‌سایت شما را ویرایش می‌کنیم و یک نقشه برای سایت شما ایجاد می‌کنیم تا موتورهای جستجوگر بتوانند به راحتی سایت شما را آنالیز کنند.

بهینه سازی محتوا

محتوای وب‌سایت شما را بازبینی خواهیم کرد و کلمات کلیدی مناسب را در قسمت‌های مختلف وب‌سایت شما قرار خواهیم داد.

معرفی وبسایت

وب‌سایت شما را به موتورهای جستجوگر و همینطور وب‌سایت‌های مختلف دیگر معرفی خواهیم کرد تا زمینۀ کاری شما بهتر برای آنها مشخص شود.

لینک سازی اصولی

لینک شما را در وب‌سایت‌های معتبر قرار خواهیم داد تا بدین ترتیب به اعتبار سایت شما در نزد موتورهای جستجوگر اضافه شود.

آموزش سئو

به شما یاد خواهیم داد که هنگام افزودن محتوای جدید باید چه موارد را رعایت کنید و چگونه می‌توانید نتیجۀ بهتری را بگیرید.

برای بودن در صفحه اول موتورهای جستجو فردا دیر است، همین حالا تماس بگیرید. 66515147 - 021

برخی از نمونه کارهای بهینه سازی (سئو)

وب سایت: Entekhabcenter.com
عبارات کلیدی: قیمت یخچال دوو – قیمت یخچال اسنوا – قیمت لباسشویی دوو – قیمت لباسشویی اسنوا – قیمت ساید بای ساید دوو – قیمت ساید بای ساید اسنوا
موقعیت: صفحه اول گوگل
وب سایت: Sinato.ir
عبارات کلیدی: آهک – سود مایع – سولفات آلومینیوم – وازلین – اسید هیومیک – بنتونیت
موقعیت: صفحه اول گوگل
وب سایت: Prsprint.ir
عبارات کلیدی: چاپ بنر فوری غرب تهران – چاپ دیجیتال غرب تهران – چاپ کاتالوگ غرب تهران – چاپ پلات غرب تهران – چاپ کاغذ دیواری غرب تهران
موقعیت: صفحه اول گوگل
وب سایت: Chairrepair.ir
عبارات کلیدی: تعمیرات صندلی اداری
موقعیت: صفحه اول گوگل