یکی از دغدغه های اصلی وب مستران بهبود رتبه نمایشی سایت است که برای این هدف تدبیر های زیادی اتخاذ می کنند. بهبود رتبه نمایشی سایت موجب هدایت کاربران بیشتر به سایت شما می شود و زمینه مناسبی برای آشنایی آن ها با خدمات و امکانات شما فراهم می کند. از امور حیاتی برای بهبود رتبه نمایشی سایت رعایت اصول و استاندارد های سئو و بهینه سازی هنگام طراحی سایت است. گوگل استاندارد های مشخصی برای سایت ها در نظر گرفته که ربات ها بر اساس این الگوریتم ها به بهبود رتبه نمایشی سایت می پردازند و در صورتی که قواعد به کلی رعایت نشده باشد کسب رتبه دشوار خواهد شد. یکی دیگر از نکات مهم در بهبود رتبه نمایشی سایت صبر و حوصله می باشد. برای بهبود رتبه نمایشی سایت باید زمان بدهید اگر عجله داشته باشید و بخواهید یک شبه به رتبه های برتر برسید نتیجه پایداری مشاهده نخواهید کرد.

ارتقا سایت در گوگل

متداول ترین روش برای ارتقا سایت در گوگل سئو سایت می باشد. سئو خارجی سایت به معرفی بیشتر سایت کاربران و همچنین خزنده های گوگل کمک می کند تا ترافیک بیشتری به سمت سایت شما هدایت شود که هر چه نرخ ترافیک سایت افزایش پیدا کند موجب ارتقا سایت در گوگل می شود. برای مثال یکی از نتایج ارتقا سایت در گوگل را بیان می کنیم. زمانی که کاربر به دنبال بهترین عکاسی هستید و در اینترنت جستجو می کنید مسلما اولین نتایجی که گوگل نمایش می دهد را در اولویت قرار داده و وارد سایت می شوید حالا اگر سایت شما در صفحات دور از دسترس کاربران باشد بدیهی است که کاربران کمتری با شما آشنا خواهند شد. به این ترتیب ارتقا سایت در گوگل باعث می شود زمینه آشنایی مخاطبان با سایت رقبا فراهم نشود.

بهبود رتبه نمایشی سایت

کلیک خور سایت

نرخ کلیک خور سایت یکی از مهم ترین فاکتور های هر سایت است که وب مستر به آن توجه دارد. کلیک خور سایت نشان می دهد که صفحه وب شما تا چه حد مورد پسند کاربران بوده و منجر به کلیک خوردن شده است. برخی برای افزایش کلیک خور سایت دست به کسب بازدید کننده فیک می زنند که این کار یکی از ضربه زننده ترین موارد برای سایت می باشد.
حتما تبلیغ در گوگل با مضمون کلیک کن و پول در بیار شنیده اید! در این واقع وب مستران برای افزایش کلیک خور سایت به این گونه سایت ها در ازای هر بازدید کننده ای که روی لینک سایت کلیک کند مبلغی پرداخت می کنند و به این ترتیب کاربرانی که عضو این گونه سایت ها می شود وظیفه افزایش کلیک خور سایت ها را بر عهده دارند که البته این روش برای کلیک خور سایت به صورت مستمر پیشنهاد نمی شود چرا که ربات های گوگل بازدید کننده های فیک را شناسایی می کند و در نتیجه شما را جریمه خواهد کرد.

ترفند بالا بردن رتبه سایت در گوگل

حتما با خواندن این مقاله به دنبال ترفند بالا بردن رتبه سایت در گوگل هستید! بهترین ترفند بالا بردن رتبه سایت در گوگل پیروی از استاندارد ها می باشد. در واقع هنگامی که اصولی کار می کنید نه تنها سایت کاربر پسند بلکه گوگل پسند نیز خواهید داشت. یکی از آسان ترین ترفند بالا بردن رتبه سایت در گوگل می توان به تولید محتوای باش کیفیت اشاره کرد. هنگامی کاربر وارد سایت می شود به دنبال محتوای با کیفیت و استاندارد است و اگر شما همان چیزی که کاربر در نظر دارد را به بهترین شکل ارائه دهید 2حسن برای سایت دارد یکی جذب دائمی کاربر و دیگری افزایش زمان ماندگاری کاربر در سایت که می توان گفت این روش بهترین ترفند بالا بردن رتبه سایت در گوگل است.
یکی دیگر از ترفند بالا بردن رتبه سایت در گوگل طراحی وب سایت ریسپانسیو است که امروزه مورد توجه بسیار گوگل قرار گرفته است. طراحی سایت ریسپانسیو باعث می شود تا کاربران با سایر دستگاه ها مانند تلفن همراه نیز به راحتی به سایت دسترسی داشته باشند و موجب می شود نرخ ترافیک بیشتری را به خود اختصاص دهید. آخرین ترفند بالا بردن رتبه سایت در گوگل ایجاد پست مهمان می باشد که اصطلاحا رپورتاژ آگهی نیز گفته می شود. روش انجام آن به شکل است که یک پست در سایر سایت ها که ورودی خوبی برای سایت شما به دنبال خواهند داشت ایجاد می کنید و اغلب هزینه ای نیز دارند به این ترتیب بازدید کنندگان از سایت دیگر به سایت شما هدایت می شوند علاوه بر این اگر سایتی که پست مهمان خود را ایجاد می کنید از اعتبار خوبی برخودار باشد گوگل اعتبار سایت شما را افزایش خواهد داد.

افزایش رنک سایت

اگر به مطالعه مقالات سئو پرداخته باشید حتما با عبارت افزایش رنک سایت آشنا شده اید. افزایش رنک سایت همان افزایش رتبه سایت است که به اصطلاح دیگر رنکینگ نیز گفته می شود. برای افزایش رنک سایت ابتدا مناسب ترین هاست و دامنه را انتخاب کنید. هاست شما باید پاسخگوی سایت حتی در مواقع پر ترافیک سایت نیز باشد علاوه بر این موردی که به افزایش رنک سایت کمک می کند سرعت سایت می باشد. سرعت سایت از حیاتی ترین موارد سئو می باشد که همواره در مقالات سئو به آن تاکید شده است.
روش دیگر برای افزایش رنک سایت لینک سازی است که لینک سازی روش های زیادی دارد از جمله شرکت در تالار های گفتمان، کامنتیمگ، ایجاد پروفایل کاربری و عضویت در وبلاگ ها و شرکت در شبکه های اجتماعی. گاهی ممکن است این تکنیک ها برای افزایش رنک سایت نتیجه مثبت زیادی نداشته باشد به این منظور می بایست به کمک ابزار های موجود به آنالیز و بررسی سایت خود بپردازید تا گره کار را پیدا نکنید و با برطرف کردن آن سرعت افزایش رنک سایت را بهبود ببخشید.

رتبه اول در سرچ گوگل

همه وب مستران به دنبال رتبه اول در سرچ گوگل هستند چرا که رتبه اول در سرچ گوگل درصد بالایی نرخ ترافیک رایگان را به سمت سایت شما هدایت می کند و این که اعتبار بیشتری به کسب و کار و سایت شما می بخشد. اما سوالی که وب مستران همواره به دنبالش هستند این است که چگونه رتبه اول سرچ گوگل باشیم؟ برای این کار اگر دانشی در زمینه سئو دارید می توانید با مطالعه مقالات سئو سایت دست به کار شوید و رتبه اول در سرچ گوگل را به دست آورید اما اگر هیچ دانشی ندارید 2راه پیش روی خود دارید یکی این که در کلاس های آموزشی شرکت کنید و متخصص شوید و دیگری این که سئو سایت خود را به دست افراد متخصص بسپارید.
گاهی مراجعه کنندگانی به سراغ ما می آیند و می پرسند هر کاری می کنیم نمی توانیم رتبه اول در سرچ گوگل را به دست بیاوریم چاره چیست؟ به طور مختصر و خلاصه 2راه حل را بیان می کنم یکی این که یا به طور اشتباه روی کلمه کلیدی تمرکز کرده اید که پیشنهاد این است با کارشناس سئو مشاوره کنید و کلمات کلیدی خود را اصلاح کنید و یا راه حل بعدی این است که سایت رقبا را آنالیز کنید. سایت هایی که رتبه اول در سرچ گوگل را دارند را تحلیل کنید و ببینید که نقطه قوتی دارند که شما از آن غافل شده اید و یا این که چه نقطه ضعفی دارند تا از آن به عنوان نقطه قوت خود استفاده کنید و رتبه اول در سرچ گوگل را از آن خود کنید.