اگر به دنبال خرید سرور مجازی ارزان هستید شرکت های زیادی خدمات سرور مجازی ارزان را ارائه می دهند که شما باید با بررسی ، تحقیق و جستجو به انتخاب سرور مجازی ارزان مورد تایید خود برآیید. در واقع کاربرد سرور مجازی ارزان این است که به تقسیم بندی منابع سرور واقعی به چند سرور مجازی برآید اما به طوری که هر کدام به صورت جداگانه عمل کنند و در کار یکدیگر هیچ دخالتی نداشته باشند هر کدام کنترل کاملی را بر روی سرور خود داشته باشد.
سرور مجازی ارزان برای کسانی که به امنیت طراحی سایت خود بسیار اهمیت می دهند بسیار مناسب می باشد چرا که یکی از ویژگی های مهم سرور مجازی دارای امنیت بالایی می باشد.
لازم به ذکر است که سرور مجازی از سرور اختصاصی هم ارزان تر هستند هم از امنیت شبکه بالایی بر خوردار هستند. سرور مجازی ارزان دارای انوع مختلفی می باشد از جمله: سرور مجازی لینوکس، سرور مجازی ویندوز، سرور مجازی اختصاصی، سرور مجازی اشتراکی، سرور مجازی ابری.

سرور مجازی

سرور مجازی VPS که مخفف Virtual Private Server می باشد یک اصطلاحی در زمینه هاستینگ (Hostin) می باشد. گاهی از سرور مجازی می توان به نام VDS (Virtual Dedicated Server ) نام برد.
سرور مجازی بخشی از قسمت سخت افزار سرور اختصاصی است. سرور مجازی یکی از بهترین ابزار برای برنامه نویسان همچنین ارتقا دهندگان اپلیکیشن، طراحان سایت می باشند اکثر مدیران طراحی سایت ها اقدام به خرید سرور مجازی می کنند تا با استفاده از سرور مجازی بتوانند از قدرت پردازش سرور استفاده کنند.
همچنین سرور مجازی را می توان به انواع سیستم عامل ویندوز ، سیستم عامل لینوکس ، میکروتیک و... تقسیم بندی کرد که هر کدام دارای مزایای مختلفی می باشد که بر حسب سلیقه و نیاز کاربران به انتخاب یکی از سرور مجازی بپردازند. لازم به ذکر است هر سرور مجازی دارای آی پی اختصاصی می باشد که توسط سرور مجازی می توان یک سرور مستقل را راه اندازی کرد.

سرور میکروتیک ارزان

سرور میکروتیک ارزان نام یک سیستم عامل مسیریابی می باشد. سرور میکروتیک ارزان قابلیت نصب بر روی کامپیوتر های خانگی را دارد که به صورت نرم افزاری علاوه بر این سخت افزاری در اختیار مشتریان قرار می گیرد مهم ترین هدفی که بر روی این سیستم عامل می توان نام برد مسیر یابی یا همان Routing می باشد. سرور میکروتینگ ارزان در شرکت های مختلفی قابل ارائه می باشند که می توان با بررسی های لازم اقدام به خرید سرور میکروتیک ارزان کرد.

مزایای سرور مجازی

مزایای سرور مجازی: از سرور مجازی در طراحی سایت شرکت ها و سازمان هایی که نیاز به فضایی که بیش تر از هاست لینوکس و کمتر از سرور اختصاصی پاسخگو باشند را دارند مناسب می باشد. مزایای سرور مجازی عبارتند از:
• دارای منابع کاملا مجزا
• اختصاصی بودن همچنین ذخیره سازی اطلاعات هم از دیگر مزایای سرور مجازی می باشد
• امکان گسترش برنامه در کمترین زمان ممکن
• در صورت کافی بودن منابع سرور مجازی می تواند تعداد بالایی از طراحی سایت ها را میزبانی کنند
• همچنین از مزایای سرور مجازی دیگر می توان به پرداخت هزینه کم تر هم اشاره کرد
• امکان انتقال سریع اطلاعات به ماشین های مجازی دیگر ، پیدا کردن دلیل مشکل به وجود آمده با سرعت زیاد هم از دیگر مزایای سرور مجازی می باشد.

سایر مزایای سرور مجازی و کاربرد هایی که دارد از جمله موارد زیر می باشد:
وب سرور: از طراحی سایت های پربازدید ، دارای ترافیک بالا ، فضای ذخیره سازی بالا می باشند استفاده می شود.
ایمیل سرور: برای استفاده از ایمیل سرور که تعداد محدودی برای ارسال و دریافت ایمیل ندارند.
اپلیکیشن سرور: برای ایجاد همچنین طراحی اپلیکیشن خاص می توان از این سرور استفاده کرد.
دیتابیس سرور: در فضای اختصاصی مجازی بدون محدودیتی دارای فضای ذخیره سازی بیش تری نسبت به سرویس اشتراکی در اختیار طراحی سایت ها قرار می دهند.
توسعه دهنده عملکرد طراحی سایت: اگر موردی بر روی یکی ازبخش ها به وجود بیاید بخش های دیگر به کار خود ادامه می دهند همچنین با مشکلی رو به رو نمی شوند.

سرور مجازی چین China

vps که مورد علاقه ی شرکت ها سازمان ها و... می باشد برای ارائه خدمات خود نیاز به منابع بیش تری دارند یکی از سرور های مجازی سرور مجازی چین می باشد که به آن VPS هم گفته می شود. عبارت Virtual Private server China می باشد سرور مجازی چین هم مانند سرور مجازی های دیگر کشور ها می باشد که برای کارهایی مانند وب گردی ، میزبانی اپلیکیشن ، وب بسیار مناسب و دارای اهمیت می باشد میزبانی سرور مجازی چین بر روی مجازی ساز VMware می باشد.
سرور مجازی چین China دارای مزایایی می باشند از جمله:
دارای منابع کاملا اختصاصی ، هارد SSD تمامی پلن ، امکان ارائه سیستم عامل ویندوز ، دارای ترافیک نا محدود ، از طریق ریموت دسکتاپ قابل دسترس می باشند ، تحویل سرور مجازی چین در کمترین زمان ممکن دارای پشتیبانی 24 ساعته را دارا می باشند.

طراحی سایت-سرور مجازی ارزان

سرور مجازی ارزان فرانسه

یکی از انتخاب های مناسب برای خرید سرور مجازی، سرور مجازی ارزان فرانسه می باشد سرور مجازی فرانسه که دارای پهنا همچنین کیفیت بالایی در شبکه های جهانی می باشد این سرور مجازی از پردازنده های بالا در مجهزترین دیتاسنتر اروپا که واقع در بهترین موقعیت در فرانسه است می باشد کسانی که به دانلود و آپلود بالا نیاز دارند با خیال راحت می توانند از این سرور مجازی ارزان فرانسه استفاده کنند.

مزایای سرور مجازی ایران در طراحی سایت

طراحی سایت بانک ها، دانشگاه ها و بسیاری از مراکز دولتی بر روی سرور های مجازی ایرانی قرار دارد دلیلش چیست ؟ کم بودن فاصله بله کم بودن یا بهتر بگویم عدم وجود فاصله زیاد باعث افزایش سرعت لود شدن سایت گاهی تا 4 برابرنسبت به طراحی سایت تهران که روی سرور خارجی بنا شده می شود.
انتخاب سرور مجازی ایران درطراحی سایت، یک انتخاب ایده آل برای افرادی است که امنیت اطلاعات برایشان مهم است با توجه به ترحیم ایران در بعضی کشور ها با انتخاب سرور مجازی ایرانی می توانید از امنیت اطلاعات خود مطمئن باشید و با خیال راحت کسب و کارتان را گسترش دهید انتخاب سرور مجازی مناسب برای طراحی سایت با خیالی راحت به کسب و کار و وب سایت شما رونق می بخشد.

دیتاسنترهای سرورهای مجازی در طراحی سایت

دیتاسنترهای سرورهای مجازی ایران داخل کشور قرار دارند همچنین دارای سیستم بروزرسانی هسته ی مرکزی می باشند و می تواند میزبان مناسبی برای طراحی سایت های بزرگ باشد همچنین سرور های مجازی ایران به دلیل اینکه نیازی به ارز ندارند قیمت تمام شده ی کمتری پیدا می کنند. هزینه ای که برای خرید لایسنس نرم افزارها پرداخت می شود یکی از مواری است که بر قیمت سرویس ها تاثیر گذار است البته برای سرور ایرانی که دیتاسنتر آن در داخل کشور است.
برای خرید لایسنس حساسیتی وجود ندارد استفاده از سرور مجازی ایران معایبی نیز دارد و یکی از آنها کندی بسیار شدید اینترنت در ایران است که مانع ورود ربات های گوگل و الکسا به سایت شما میشود و ممکن است باعث کاهش رتبه طراحی وب سایت شما شود دومین مورد نیزوضعیت گران بودن اینترنت ایران است که با پهنای باند ارایه شده اصلا به صرفه نیست و طراحان سایت ها وب مستر ها را وادار به خرید سرور های مجازی خارجی مینماید.

خرید گیم سرور ارزان

از آن جایی که یکی از مهمترین فاکتور های موجود در سرور بازی یا گیم سرعت اجرا ، کیفیت ارتباط کاربران می باشد وجود هر گونه اختلال در این بازی باعث به وجود آمدن مشکلاتی می شود برای خرید گیم سرور ارزان می توانید با تحقیق ، بررسی بر روی شرکت مورد نظر در نهایت بهترین شرکت طراحی سایت و هاستینگ که دارای سابقه خوب همچنین برنامه ریزی دقیق در عین حال بهترین خدمات را در زمینه خرید گیم سرور ارزان ارائه می دهند را انتخاب کنید. از آن جایی که کیفیت ، سرعت بازی برای کاربران دارای اهمیت می باشد. اگر در طول روند بازی به مشکلی بر بخورند بازی جذابیت خود را از دست خواهد داد کسانی که نیاز به خرید گیم سرور ارزان دارند باید ببینند که با توجه به توقعاتی که از یک خرید گیم سرور ارزان دارند کدام شرکت امکانات خوبی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد و مزایای کدام شرکت مربوطه بهتر است بر طبق معیارها اقدام به انتخاب سرور مورد نظر کنند.

مزایای اصلی استفاده از سرور مجازی

• افزایش قابلیت های طراحی سایت
در یک سرور مشترک فعالیت سایر سایت ها می تواند بر عملکرد سایت شما تاثیر گذار باشد برای مثال اگر سایتی با جریمه مواجه شود و یا به عنوان اسپمر شناخته شود ممکن است طراحی سایت شما نیز اسپم شناسایی شود. علاوه بر این سرعت لود پایین یکی از مشکلاتی است که همواره بازدید کنندگان را فراری می دهد. از طرف دیگر سرور اشتراکی از نظر امنیتی نیز می توان نقطه ضعف هایی داشته باشد. در مقابل وی پی اس محیط و منابعی فراهم می کند که تنها مختص وب سایت شما است و ترافیک سایر سایت ها تاثیری بر عملکرد وب سایت شما نخواهد داشت به این ترتیب محیط امن تری خواهید داشت.

• بهبود عملکرد طراحی سایت
پلن های وی پی اس غالبا منابع بیشتری را در اختیار قرار می دهند و علاوه بر این پهنای باند و فضای ذخیره بیشتری در اختیار دارید به این ترتیب بازدید کنندگان سرعت لود بالاتری را در وب سایت شما تجربه می کنند که به دنبال آن نرخ پرش کاهش می یابد. از طرفی با وی پی اس در صورتی که نمودار رشد ترافیک طراحی سایت شما با نوسان ناگهانی مواجه شود به راحتی می توانید علت آن را پیدا کنید.

• استفاده مناسب از منابع سرور مجازی
یکی از وجه تمایز های چشمگیر میان وی پی اس و سرور های اشتراکی این است که می توانید به دلخواه خود از منابعی که در اختیار دارید استفاده کنید در صورتی که در میزبان های اشتراکی هیچ کنترلی بر منابع و نحوه ی استفاده از آن ندارید. زمانی که پلن سرور مجازی اختصاصی خود را انتخاب می کنید مشخصا می توانید در نظر بگیرید که برای چه کاری از آن استفاده کنید و به محتوای خود اختصاص دهید.

• نصب نرم افزار دلخواه
در میزبانی مشترک هنگام کانفینگ سرور گزینه های محدودی پیش رو دارید چرا که میزبان وب به صورت اختصاصی با توجه به سیستم عامل مورد نظر خود آن را انتخاب می کند و در واقع شما اطلاعی از چگونگی تنظیم سرور در این پلن نخواهید داشت. اما وی پی اس پلن های متعددی ارائه می دهد که بسیاری از آن ها گزینه های متعددی از سیستم های عامل را معرفی می کنند و حتی برخی آزادی کامل در خصوص نصب و راه اندازی نرم افزار های دلخواهتان در اختیار قرار می دهند. به طور کلی انتخاب وی پی اس برای توسعه دهندگان طراحی وب سایت گزینه مناسبی می باشد.

• انتخاب خدمات مورد نیاز در وی پی اس
علاوه بر ویژگی های مثبتی که گفته شد اغلب وی پی اس ها پلن های گوناگونی برای انتخاب خدمات ارائه می دهند. وی پی اس بدون کنترل آزادی عمل کامل در اختیارتان قرار می دهد اما در مقابل می بایست مسئولیت پیکربندی و مدیریت آن را به عهده بگیرید. حتما تعجب کرده اید چرا که یا زمان کافی و یا تخصص کافی در این زمینه را ندارید بنابراین می توانید از پلن هایی استفاده کنید که خود میزبان مدیریت سرور را در اختیار می گیرید و در مقابل شما می توانید بر دیجیتال مارکیتنگ خود تمرکز کنید.

سرور مجازی ارزان

نتیجه گیری

وی پی اس یک راه حل مقرون به صرفه برای ارتقا طراحی وب سایت می باشد که نسبت به هاست اشتراکی گزینه بهتری خواهد بود. از ویژگی های سرور اختصاصی مجازی که ارائه می دهد می توان به منابع بیشتر، افزایش سطح کنترل و انعطاف پذیری بیشتر اشاره کرد. حتی خدمات و پشتیبانی بهتر را می توان به آن اضافه کرد بنابراین وی پی اس راه حلی ایده ال برای مشاغل و کسب و کار های اینترنتی کوچک و متوسط که به دنبال بهبود قابلیت ها و توسعه تجارت خود هستند اشاره کرد.

سوالات رایج در خصوص سرور مجازی عبارتند از:

قسمت هاست و دامنه چقدر است؟
بسته به میزان و نوع مصرف است و حدوداً سالی 200 تا 300 هزار تومان

آیا کسانی که به خرید سرور مجازی می پردازند نیاز به دانش مدیریت سرور را دارند؟
ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که آیا کسانی که به سرور مجازی نیاز دارند حتما باید به دانش مدیریت سرور مجازی مسلط باشند؟ ما در پاسخ این پرسش به شما می گوییم که خیر کسانی که نیاز دارند تا سرور مجازی بگیرند اصلا نیازی به داشتن دانش مدیریت سرور همچنین پشتیبانی سرور را ندارند با داشتن پشتیبانی شرکت مربوطه می توانید هر کجا به مشکل خاصی که بر خوردید به رفع مشکل بپردازید داشتن پشتیبانی مناسب ، 24 ساعته یکی از ویژگی های مهم شرکت مورد نظر می باشد.

اگر از سرور مجازی ارزان استفاده کنیم چند عدد ایمیل در ساعت می توانیم برای مخاطبان ارسال کنیم؟
در صورت استفاده از سرور مجازی محدودیتی برای ارسال ایمیل در روز وجود ندارد اما شما باید برای پیشگیری از بلاک شدن ایمیل هایی را که در ساعت ارسال می کنید حداکثر 1000 عدد باشد.