مدیریت سئو در طراحی سایت

مدیریت سئو در طراحی سایت

مدیریت سئو در طراحی سایت


مدیریت سئو در طراحی سایت امروزه بیش از پنجاه درصد ورودی سایت ها از طریق موتورهای جستجوست به همین دلیل اکثر کسب و کارها پس از طراحی سایت به طور جدی به بهینه سازی سایت و سئو خود فکر می کنند و از این اقدامات به جهت بهتر شدن وضعیت کسب و کار و افزایش درآمد بهره می برند سئو با هدف افزایش دیده شدن طراحی سایت در نتایج موتورهای جستجوگر انجام می گیرد و موجب افزایش ترافیک طبیعی می شود

مدیریت سئو

مدیریت سئو به تیم یا گروهی گفته می شود که وظیفه ی برنامه ریزی برای سئو را در اختیار دارد مهمترین هدف سئو نیز افزایش ترافیک و در نتیجه افزایش فروش و سودآوری بیشتر است گاهی در صورت نداشتن دانش کافی برون سپاری سئو به شرکت های فعال در این زمینه کارعاقلانه ایست

گام های مهم برای مدیریت موفقیت آمیز سئو

چهار گام اصلی برای مدیریت سئو وجود دارد که در صورت رعایت آنها می توانید سئوی موفقیت آمیزی را تجربه کنید در ادامه با هم به معرفی این چهار گام می پردازیم

1- شناخت مخاطبین
شرکت هایی که در زمینه ی سئو موفق عمل می کنند معمولا تحقیقات گسترده ای از مخاطبان انجام می دهند از نیازهای مخاطبان به کالا و خدمات مطلع هستند و از سوالات رایجی که کاربران می پرسند اطلاع دارند در این مورد دانستن پاسخ سولات زیر می تواند کمک کننده باشد
محصولات یا خدمات شرکت به کدام نیاز افراد پاسخ می دهند ؟
مشکلات رقبا در بازار هدف چیست ؟
مخاطبان هدف چه ویژگی های آماری دارند ؟
کدام پلتفرم به جذب بیشتر مخاطبان من کمک خواهد کرد ؟
حتی اگر در اثر تجربه مخاطبان خود را به خوبی می شناسید باز هم لازم است بازار هدف را به خوبی بررسی کنید چرا که مخاطبان و سلیقه ی آنان در طول زمان تغییر می کند در صورتی که شناخت شما از مخاطبان هدف کافی نباشد در تعیین استراتژی های بازاریابی دچار مشکل خواهید شد 2-آنالیز رقبا
آنالیز رقبا اطلاعات خوبی در زمینه مدیریت سئو در طراحی وب سایت در اختیار شما قرار خواهد داد این قسمت، بخش جدایی ناپذیر سئو است اما لازم است در این بخش به نوع رقبا توجه داشته باشید در ادامه انواع رقبا را به شما معرفی خواهیم کرد :
رقبای مستقیم : با تهیه ی لیست از کسب وکارهای که به طور مستقیم بر بازار هدف شما اثرگذارند می توانید میزان سرمایه شان را تخمین بزنید و تاثیرگذاریشان را بسنجید

رقبای غیر مستقیم : سایت های که با جستجوی کلمات کلیدی مد نظرشما در نتایج گوگل ظاهر می شوند، رقبای غیر مستقیم هستند که حتی می توانند با ایجاد وبلاگ توضیحات مفیدی در مورد محصولات شما ارائه دهند

توجه داشته باشید که اگر رقبای شما استراتژی مناسبی برای سئو نداشته باشند با هزینه ای بسیار کم می توانید به جایگاه آنها برسید لازم است موارد زیر را در بررسی رقبا جدی بگیرید
توجه به بک لینک ها
عمردامنه
وضعیت سئو و بهینه سازی سایت<
کلمات کلیدی در طراحی سایت
3-بهینه سازی سایت
پس از انجام دو مورد بالا زمان بهینه سازی سایت فرا می رسد که احتمالا زمانبر بوده و چک لیست از اهداف بلند مدت و کوتاه مدت برایتان ایجاد می شود برای بهینه سازی و سئو سایت بهتر است از کلمات کلیدی در مکان های زیر استفاده کنید
• عنوان صفحه
• متا دیسکریپشن
• تیترها
• تصاویر
محتوا نویسی در طراحی سایت
لازم به ذکر است که در بهینه سازی سایت باید به تمامی اصول سئو توجه داشته باشید و از به کار گیری تکنیک های سئوی کلاه سیاه و سئو منفی و افراط در استفاده از کلمات کلیدی خودداری کنید
گزارش گیری ماهانه
تهیه ی گزارشات ماهانه از سئو می تواند اطلاعات خوبی در اختیار شما قرار دهد در صورت بررسی گزارشات ماهانه بهتر است به نرخ تبدیل کاربر به مشتری، ترافیک و تعداد بک لینک ها توجه کنید برای نظارت بیشتر پیشرفت طراحی سایت می توانید از ابزارهایی مانند طراحی سایت با گوگل آنالیتیکس کمک بگیرید

آیا مدیریت سئو کار دشواری ست ؟

خیر مدیریت سئو خیلی هم ساده است و به کمک آن می توانید به بسیاری از مشکلات غلبه کنید علاوه بر این بر اعتبار خود بیافزاید
اهمیت مدیریت سئو برای چیست ؟
سئو و بهینه سازی سایت از جمله روش هایی ست که باعث می شود سایت شما به خوبی دیده شود و ترافیک بالایی جذب کند به همین جهت نیز از اهمیت بالایی برخوردار است

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش