تاثیرات شبکه های اجتماعی بر طراحی سایت

تاثیرات شبکه های اجتماعی بر طراحی سایت

تاثیرات شبکه های اجتماعی بر طراحی سایت


تاثیرات شبکه های اجتماعی بر طراحی سایت نمایه و پوشش تصاویر فیس بوک ابزاری بسیار قدرتمند برای بیان خود یا شغل خود در رسانه های اجتماعی است. بازدیدکنندگان از این تصاویر بصری جذب می شوند و نظر و درک آنها تحت تأثیر تصاویری است که در طراحی سایت شما انتخاب می کنید. آخر اینکه ، آنها اطلاعات زیادی و پیام اصلی شما می خواهید برای مخاطبان خود ارسال کنند ، بسیار مهم است اگرچه ، بین نمایه و تصویر جلد یک تفاوت وجود دارد.
تصویر نمایه نه تنها در صفحه پروفایل شما همانطور که تصویر جلد است ، نمایش داده می شود ، بلکه در کنار نظرات و آمارهایی که اضافه می کنید نیز در طراحی سایت وجود دارد. با توجه به این موضوع ، ما به یک طراحی هماهنگ جالب و جالب توجه فکر کرده ایم که مشخصات و تصاویر جلد شما با هم کار کنند. ما یک آموزش گام به گام الگوی ایجاد کردیم تا به شما در ایجاد طرح های منحصر به فرد برای رسانه های اجتماعی در طراحی سایت کمک کنیم.

توجه به نیازهای فیس بوک جهت طراحی سایت

برای به دست آوردن بیشترین استفاده از پروژه طراحی جلد کارتونی فیس بوک کارتون ، موارد اساسی وجود دارد که باید بدانید. تصویر شما باید دقیقاً پیکسل باشد ، در غیر این صورت فیس بوک سعی خواهد کرد آنرا اصلاح یا تغییر اندازه دهد که منجر به عدم اختلاف بین پروژه طراحی سایت تهران شما و نتیجه نهایی در صفحه پروفایل فیس بوک شما خواهد شد. تصویر نمایه شما در صفحه فیس بوک شما به صورت پیکسل نمایش داده می شود که یک مربع عالی است.
فیس بوک شما را ملزم به بارگذاری تصویر در ابعاد پیکسل می کند این اندازه تصویر منفی است که آنها می پذیرند. می توانید تصویر خود را در هر اندازه بالاتر از پیکسل بارگذاری کنید ، فقط مطمئن شوید که این یک مربع عالی است. فیس بوک حاشیه سفید و نازک و محکمی را در اطراف عکس پروفایل شما می افزاید و در این زمینه کاری جهت طراحی سایت وجود ندارد. تنها گزینه شما این است که آن را در طراحی خود بگنجانید.

خلاقیت در طراحی سایت

این بخشی است که شما می توانید از طریق صفحه نمایه فیس بوک خود ابراز کنید. شما می توانید تقریباً هر کاری را انجام دهید ، اما از آنجا که ما در حال ساخت تصویر جلد کارتونی فیس بوک هستیم ، یکی از منابع خود را از گرافیک ماما مایک هزاره انتخاب کردیم. او جوان حرفه ای و سرشار از انرژی است و می تواند مانند سایر منابع موجود در طراحی وب سایت ما در موقعیت های مختلفی برای همکاری با دیگران قرار دهد فیس بوک در انتهای هر تصویر جلد است.
شیب سیاه و شفافی به آن اضافه می کند قبل از شروع آموزش واقعی ، مدتی طول کشیدیم تا بتوانیم الگویی را برای کار با شما تهیه کنیم ، فقط کارها را در طراحی سایت آسانتر کنیم تهیه منابع در طراحی سایت ایده برای تصویر روی جلد کارتون فیس بوک ما این است که مارک را در حالی که آن را با دست خود نگه داشته است پشت عکس پروفایل خود جهت طراحی سایت بایستد. ما همچنین می خواهیم او را یکبار دیگر در سمت راست قرار دهیم.

ساخت جلد مشخصات در طراحی سایت

با کلیک بر روی نماد آن در پانل لایه ها ، پرونده الگویی را که بارگیری کرده اید باز کنید و شیء هوشمندی به نام کاور عکس را باز کنید. پس از انجام این کار ، پرونده دیگری در فتوشاپ باز خواهد شد. این پرونده دقیقاً به همان اندازه است که تصویر روی جلد شما باید باشد پیکسل این مکانی است که ما می خواهیم پوشش خود را در طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن ایجاد کنیم متوجه برخی خطوط آبی روشن عبور از سند می شوید. اگر آنها را نمی بینید.
به مشاهده نمایش راهنماها بروید و آنها ظاهر می شوند این راهنماها نشان می دهد که تصویر نمایه و مرز آن با هم همپوشانی دارد با تصویر جلد برای راحتی شما ، آن تصویر را به رنگ قرمز در تصویر بالا برجسته کرده ایم. هر آنچه در این زمینه به پایان برسد از عکس نمایه پنهان می شود. خطی که به انتهای سند نزدیک است ، نقش یک منطقه امن برای نام شما را نشان می دهد و دکمه های فیس بوک در بالای جلد قرار می گیرد.

قرار دادن برند طراحی سایت

برای اینکه مارک بتواند تصویر پروفایل را نگه دارد بدون اینکه دستانش به صورت پنهان درآید ، باید حاشیه دیگری ایجاد کنیم ، کمی بزرگتر از آنچه که فیس بوک اضافه خواهد کرد. این کار را می توان با ایجاد یک مستطیل در اطراف راهنمای تصویر نمای بیرونی به راحتی در تبلیغات اینترنتی طراحی سایت انجام داد. اکنون که چیزی را برای مارک در دست داریم ، به سادگی دست های او را روی مستطیل سفید و بدن خود در پشت آن قرار می دهیم.
مطمئن شوید که دستهای وی در قسمت عکس پروفایل نباشد اگر دست های او را در آنجا بگذارید ، ممکن است انگشت یا دو انگشت خود را از دست دهد. به عنوان مثال ، اگر می خواهید اینها در پس زمینه رنگی محکم قرار گیرند ، این خط شما را راهنمایی می کند. در مورد ما قصد داریم از آن برای قرار دادن مارک و کاغذ خالی وی در پشت دکمه ها در طراحی سایت استفاده کنیم. اینها نكات ماركی است كه ما تصمیم گرفتیم از آنها در طراحی سایت استفاده كنیم.

افزودن علامت ها در طراحی سایت

فضای سبز رنگ روی تصویر زیر نشان می دهد نام و دکمه های پوشش شما در کجا قرار دارد. اگر بخواهید می توانید آن را به رنگ جامد تبدیل کنید ، همیشه گزینه ای است ، فقط بخاطر بسپارید که فیس بوک همچنین از مشکی در شیب در پایین تصاویر جلد استفاده می کند ، بنابراین حتی اگر در حال آپلود تصویر با پس زمینه سفید باشید ، نام شما در طراحی سایت و بهینه سازی سایت قابل مشاهده است. در اینجا ما باید مطمئن شویم که کاغذ خالی مارک کمی از آن خط راهنما در پایین است.
ممکن است مجبور شوید این مرحله را یک یا دو بار دوباره انجام دهید تا نتیجه کامل بگیرید. عکس پروفایل مارک این بار یک کاغذ خالی را در پشت دکمه های فیس بوک نگه دارید و روی جلد آن را بچرخانید برای تصویر نمایه مارک استفاده می شود برای اثر نگهدارنده تصویر پروفایل استفاده می شود و این یکی است که ما پشت دکمه های جلد قرار داده ایم برای جلوه دکمه های جلد استفاده می شود برای پیش زمینه جلد ما از نماهای تبلیغاتی دفترچه جایزه نیکی استفاده کردیم.

پیش زمینه در طراحی سایت

از آنجا که مارک یک پسر شغلی است ، ما تصمیم گرفتیم که یک فضای اداری مناسب باشد. برای این منظور ، و همچنین به منظور صرفه جویی در وقت ، ما از تصویر جایزه نیکی در طراحی سایت استفاده کردیم تصویر پروفایل را در طراحی سایت تهران شخصی سازی کنید در این مرحله ، تصویر جلد کارتونی شما آماده است ، اما از آنجا که با عکس پروفایل شما همراه می شود ، باید به آن در طراحی سایت توجه کنیم. با کلیک بر روی نماد آن است.
داخل شیء هوشمندی به نام فوتو پروفایل شوید عکس پروفایل در طراحی سایت در صورت داشتن تصویر پی انجی شفاف ، می توانید با دوبار کلیک کردن روی نماد رنگ پس زمینه در پنل لایه ها ، رنگ قرمز را به هر رنگ دیگری که دوست دارید در طراحی سایت فروشگاهی تغییر دهید. پس از تغییر رنگ ، تصویر خود را در سند قرار داده و آن را به روشی که می خواهید آن را در نمایه خود قرار دهید. این سند پیکسل است به یاد داشته باشید.

صادر کردن تصاویر در طراحی سایت

هنگامی که از طراحی پوشش نهایی خود خوشحال شدید ، به جلو بروید و دو شی هوشمند را که در آنها کار کرده ایم دوباره باز کنید و آنها را به عنوان فایل های جی پی ای ان جی صادر کنید. فایل را انتخاب کنید از منوی کشویی را انتخاب کنید و روی ذخیره جهت طراحی سایت بیمه کلیک کنید. که فیس بوک عکس نمایه شما را به عنوان تصویر پیکسل نشان می دهد بنابراین اگر می خواهید ببینید که چگونه به نظر می رسد یک بار در فیس بوک بارگذاری می شود ، فقط این سند را ذخیره کنید و به فایل الگو برگردید.
باید قبلاً در آنجا به روز شود این روند را در طراحی سایت تکرار کنید تا اینکه در نهایت از نتیجه راضی باشید. امیدواریم که این آموزش برای شما مفید باشد و اگر مورد علاقه شما بود ، به ما اطلاع دهید و بیشتر از این نوع محتوا در طراحی سایت ایجاد کنید اگر سؤالی دارید خطی برای ما بگذارید ، ما از جواب همه آنها خوشحال خواهیم شد حالا بروید پروفایل فیس بوک خود را با طراحی بسیار جذاب ببندید! اوه ، و ما کنجکاو هستیم که نتایج شما را نیز ببینیم.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش