اصول سئو حرفه ای در طراحی سایت

اصول سئو حرفه ای در طراحی سایت

اصول سئو حرفه ای در طراحی سایت


اصول سئو حرفه ای در طراحی سایت شاید این یک همکار یا حتی یک مشاور سئو بود آنها احتمالاً به شما گفته اند كه سئو كار زیادی می كند و متغیرهای پیچیده زیادی را درگیر می كند. همچنین احتمالاً شنیده اید که سئو کار طولانی می کند. از یک طرف ، همه اینها تا حدی صادق است. جستجوگرها می تواند عمیق شود و هدایت آن در آب دشوار است مگر اینکه دقیقاً بدانید که چه کاری باید انجام شود و سئو خوب یک شبه اتفاق نمی افتد شما نمی توانید امروز فقط برای کلمات کلیدی است.
در طراحی سایت بهینه سازی کنید و فردا در صفحه یک رتبه بندی کنید اما از طرف دیگر سئو می تواند آسان و سریع باشد و هنوز همان نتیجه ای را که می خواهید به شما ارائه دهد. می توانید در گوگل رتبه بالاتری داشته باشید ، به طراحی سایت خود ترافیک بیشتری بدست آورید و عملا کلمات کلیدی خود را در طاقچه خود داشته باشید. مهم نیست که شغل شما چقدر بزرگ است یا چقدر می توانید برای سئو هزینه کنید ظرف چند روز اتفاق نمی افتد.

عملکرد سئو طراحی سایت

برای به دست آوردن نتایج عالی سئو ، نیازی به سئو مجرب ندارید من با بسیاری از سئو ها آشنا شده ام که به نظر می رسد فقط آنها راز سئو را می شناسند البته این همه بخشی از فروش آنها است. من اهمیتی نمی دهم که کسی قبلاً به شما چه گفته باشد نیازی به دانش گسترده سئو ندارید یا به نوعی آموزش مخفی و اختصاصی را در طراحی سایت پشت سر می گذارید. شما لازم نیست که به استراتژی های پیشرفته سئو مانند بهینه سازی است.
رنک برین یا ممیزی ها تسلط داشته باشید حتی لازم نیست تجربه قبلی داشته باشید اما برای دیدن نتیجه چند ماه طول نمی کشد اگر کارهای صحیح انجام دهید می توانید رتبه خود را افزایش داده و طی چند هفته آینده ترافیک بیشتری را به طراحی سایت کسب کنید به همین دلایل ممکن است راه اندازی شما از سئو غافل شود. من می بینم که همیشه این اتفاق می افتد اما نیازی به ترساندن نیست تاکتیک های ساده سئو وجود دارد که می توانید.

ضرورت داشتن مهارت در سئو طراحی سایت

وقتی کسی باعث می شود احساس خوبی نسبت به تخصص خود داشته باشید باعث خوشبختی شما می شود. شما می توانید با استفاده از پست های گردآوری تخصصی ، این ویژگی را برای ارتقاء سئو خود به وجود آورید. اصولاً یک تن از متخصصان به دست می آورید ، از آنها در طراحی سایت سؤال می کنید و سپس پاسخ های آنها را در یک پست درج می کنید. در اینجا نمونه ای از پست گردهمایی آورده شده است: بله این من در گوشه پایین سمت راست هستم.
من در این دوره از مسابقات قرار گرفتم به چند دلیل گفتم بله به این جمع بندی اول ، من عاشق کمک به افراد خارج از کشور هستم شاید تعجب کنید که فهمیدید که بیشتر تأثیرگذارهای سطح بالا به همان شکل احساس می کنند. بسیاری از کارشناسان با دانش خود لجاجت ندارند این می تواند باعث ترساندن درخواست یک نام بزرگ برای کمک شود ، اما بیشتر افراد بسیار خوب و مفید هستند. امروز از آنها در طراحی سایت استفاده کنید که به سرعت عملی خواهند شد.

ایجاد پیوند برای توسعه طراحی سایت

هرچه پیوندهای بیشتری از طراحی سایت های مجوز کسب کنید بهتر خواهید بود ایده ساده است اگر سایت شما به تعداد زیادی پیوند می خورد ، گوگل فکر می کند که باید محتوای باکیفیت داشته باشد. شما احتمالاً این را می دانید اما آیا می دانید که برعکس نیز کار می کند اکثر مردم آنقدر متمرکز هستند که پیوندها را بدست آورند و هرگز به فکر پیوند دادن نیستند بگذار توضیح بدهم وقتی گوگل صلاحیت یک صفحه را ارزیابی می کند.
نه تنها پیوندهای ورودی بلکه پیوندهای خروجی را نیز در طراحی سایت در نظر می گیرد دوم ، من دو لینک دارم و دسته ای از نام های تجاری در خارج از پست است. یک پیوند توییتر در زیر نام من وجود دارد و پیوندی درون متن وجود دارد که به وبلاگ من اشاره دارد من همچنین توانستم دسته های مشاغل خود را درج کنم و حتی اگر آنها پیوند مستقیمی نبودند اما بازهم به من کمک کردند به همین دلیل است که بسیاری از کارشناسان به جمع بندی ها بله می گویند.

نحوه یافتن پیوند برای طراحی سایت

دو روش وجود دارد که من برای یافتن سایت هایی با نمرات بالای توصیه می کنم تا به آنها پیوند دهید. ابتدا نمرات دی ای طراحی سایت های با نفوذ را در طاقچه خود پیدا کنید. به عنوان مثال ، در سئو ، این شامل بک لینک ، موتور جستجوگر ساعت و یاست است. دوم ، به دنبال لیست های موقت سایتهای محبوب باشید. من می خواهم از برای پیدا کردن سایت هایی با کیفیت بالا برای پیوند به استفاده کنم می توانید دسته های مختلفی را جستجو کرده.
سپس از طراحی سایت های برتر محتوای قدرت بالایی پیدا کنید آنها با خوشحالی می توانند در ازای پیوندهای بسیار باکیفیت ، یک خردمندانه از خرد را در طراحی سایت تبادل کنند. من می خواهم برخی از موارد مورد علاقه خود را با شما به اشتراک بگذارم به این دلیل است که صفحات دارای پیوندهای خروجی زیادی اغلب منابع اطلاعاتی خوبی هستند. بنابراین ، در حالی که می توانید از بک لینک های مرجع کمک بگیرید.

سرعت طراحی سایت خود را بهبود بخشید

فکر می کنید چقدر سریع طراحی سایت شما بارگیری کند بهترین حدس خود را بزنید سپس به تست کننده سرعت وب سایت رایگان پینگدوم مراجعه کنید. یو آر ال خود را وارد کنید مکانی را که می خواهید برای آزمایش کنید انتخاب کنید و روی شروع تست کلیک کنید در حدود ثانیه با پیمایش به پایین می توانید نتایج خود را مشاهده کنید صفحه من دارای شد زیرا من یک فیلم در صفحه اصلی خود دارم از آنجا که خوب تبدیل می شود من سرعت را فدا می کنم.
خب چکار کردی حدس شما نزدیک بود شرط می بندم که زمان واقعی بارگذاری کمی طولانی تر از حدس شما بود. اکنون این سؤال را مطرح خواهم کرد به طور متوسط ، مدت زمان بارگیری چه مدت طول می کشد تا یک بازدید کننده بتواند طراحی وب سایت شما را ترک کند در حالی که این متغیر است از بازدید کنندگان اگر بیش از ثانیه طول بکشد صفحه را ترک می کنند بدیهی است که می خواهید سایت شما در سریعترین زمان ممکن بارگیری شود.

اهمیت سرعت بارگذاری در طراحی سایت

حتی اگر یک فیلم در صفحه اصلی خود دارم فقط میلی ثانیه در آن بارگیری می شود. به این دلیل است که من زحمت کشیدم تا سایتم سریع شود. چگونه این کار را کردم من روی چند مورد تمرکز کردم. ابتدا سایت خود را از طریق برخی ابزارها اجرا کردم که بازخورد به من داد. وقتی از تستر سرعت پینگ استفاده می کنید ، می توانید به پایین بروید تا ببینید چه چیزی خوب است و چه مواردی را برای بهبود نیاز دارید. حتی برای عناصر مختلف است.
صفحه شما نمرات فردی به طراحی سایت شما نشان می دهد اگر کالای با درجه پایین را در کنار آن مشاهده کردید ، آن را بنویسید و در بهبود آن کار کنید. همچنین کمک می کند تا از دیگر آزمایش کنندگان سرعت سایت مانند سرعت گوگل استفاده کنید تا مطمئن شوید که از همه مشکلات مطلع هستید. دوم ، من در یک شبکه تحویل محتوا سی دی ان سرمایه گذاری کردم سی دی ان سرعت سایت شما را با کپی کردن سایت شما است.

میزبانی طراحی سایت

میزبانی آن روی سرورها در سرتاسر جهان افزایش می دهد این یک مثال در دنیای واقعی است بگویید طراحی سایت شما در اسپانیا میزبان است اما شخصی از ژاپن می خواهد به آن دسترسی پیدا کند. در حالت ایده آل ، این یعنی بارگذاری در کمتر از ثانیه ممکن است بارگذاری کامل یک طراحی وب سایت که به سرعت ممکن است غیرممکن باشد اما می توان آن را انجام داد پیوند دادن به صفحات دیگر می تواند سئو شما را نیز تقویت کند.
برای به دست آوردن بهترین نتیجه به صفحاتی که دارای امتیازات دامنه بالا هستند در طراحی سایت پیوند دهید دی ای معیاری است که توسط موز ساخته شده و رتبه کلی قدرت و نفوذ یک طراحی سایت را دارد به طور کلی ، هر سایتی که دارای یا بالاتر باشد ، خوب است که به آن لینک دهید. صفحاتی مانند این از کریزمو وجود دارد که چندین سایت با نمرات بالا را لیست می کند بعضی اوقات آنها بر اساس طاقچه ها طبقه بندی می شوند.

نتیجه گیری

اما گاهی اوقات اینگونه نیستند بنابراین ممکن است شما مجبور شوید کمی دور حفر کنید. پس از یافتن برخی از سایت ها و پیوند با آنها به طراحی سایت و سئو سایت مراجعه کرده و به آنها اطلاع دهید. این یک الگوی ایمیل است که قبلاً از آن استفاده کرده ام و در حالی که من در آن حضور دارم بگذارید یک نکته آخر مربوط به را با شما به اشتراک بگذارم اگر نمره خود را بهبود ببخشید سایت های دیگر می توانند به شما پیوند دهند و سپس به شما اطلاع دهند تا در مورد آن اطلاعات کسب کنید.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش