کمک لینک ها به رتبه طراحی سایت

کمک لینک ها به رتبه طراحی سایت

کمک لینک ها به رتبه طراحی سایت


کمک لینک ها به رتبه طراحی سایت لینک ها یکی از المان های اساسی برای بهبود وضعیت و رتبه طراحی سایت هستند. اما برخی از مدیران سایت ها سوالی که از ما دارند این است که چرا با وجود لینک سازی اما باز هم طراحی وب سایت آن ها رتبه خوبی در لیست نتایج گوگل ندارد. خب واقعا هم نگران کننده است چرا که طبق آمار تعداد انبوهی از کاربران پس از جستجو تنها صفحه اول را مشاهده می کنند و کمتر کسی به صفحات بعدی می رود البته طبیعی است چون یا پاسخ خود را در همام لینک ها برتر گوگل پیدا می کند و اگر چنین نباشد امیدی ندارد که صفحه دوم نتایج بهتری نمایش دهد.
به این ترتیب برای پاسخ به این سوال اگر بخواهیم سایر فاکتور های سئو سایت و بهینه سازی را در نظر نگیریم و تنها روی بررسی بک لینک ها تمرکز کنیم باید پاسخ دهید گاهی بک لینک ها اعتبار و ارزش کافی را ندارد و به همین دلیل نتیجه ی مثبتی را نمایش نمی دهند. در این مقاله سعی داریم تمامی جوانب برای لینک سازی را مورد بررسی قرار دهیم.

دریافت بک لینک های با کیفیت برای طراحی سایت:

• ارزش و اعتبار
یکی از فاکتور های مهم که در لینک سازی مورد توجه قرار می گیرد ارزش و اعتبار دامنه ای است که سایت شما لینک می هد. لینک گرفتن از سایت های معتبر دو مزیت به دنبال دارد یکی این که به دلیل نرخ ترافیک بالایی که دارند تعداد بازدید کنندگان بیشتری به سایت شما هدایت می شوند و دوم این که آن لینک برای گوگل با ارزش تر خواهد بود و تاثیر بیشتری در بهبود رتبه وب سایت شما خواهد داشت.

• شبکه های اجتماعی
برخی فعالیت در شبکه های اجتماعی را بی تاثیر و برخی دیگر تاکیید زیادی بر فعالیت در سوشیال مدیا دارند. کدام عقیده صحیح تر است؟ در واقع فعالیت در شبکه های اجتماعی زمانی بی فایده خواهد بود که دنبال کننده ای نداشته باشید و یا دنبال کنندگانتان به موضوعات شما علاقه ای نداشته باشند. اما فعالیت در شبکه های اجتماعی پر طرفدار و کسب فالوئر های زیادی که به مشتاق به مطالب شما هستند می توانند کاربران بیشتری به سایت شما هدایت کند.

• کامنتینگ
کامنت از دسته سئو خاکستری به شمار می رود پس باید با دقت انجام شود. به این ترتیب سایت هایی که موضوعی مرتبط با طراحی سایت شما دارند را پیدا کنید و در بخش تبادل نظر موضوعات می توانید یک آدرس سایت از خودتان انتشار دهید اما نه این که مزرعه ای از لینک ها بسازید. علاوه بر این قبل از ثبت کامنت توجه داشته باشید که سایت مورد نطر لینک بپزیرد و برای این کار می توانید نگاهی به سایر کامنت ها بیاندازید چرا که در صورتی سایت شما را اسپم شناسایی کند جریمه برایتان به دنبال خواهد داشت.

• پروفایل
ایجاد پروفایل از دیگر راه های دریافت بک لینک است اما نکته ی مهمی که وجود دارد این است که سایت مورد نظر می بایست دامنه ی خوبی داشته باید و اعتبار آن بالا باشد. همواره به یاد داشته باشید که از دریافت بک لینک از سایت های اسپم خودداری کنید.

سوالات متداول در خصوص لینک سازی عبارتند از:

آیا هر چه تعداد لینک ها بیشتر باشد نتیجه بهتر است؟
البته که از تمرکز روی لینک ها نباید غافل شوید اما طوری نباشد که سایت هر روزه تعداد لینک های زیادی بخواهد در واقع سایت را عادت ندهید و این که حجم زیادی از بک لینک ها موجب شک کردن گوگل به دور زدن قوانین توسط شما می شود. پس با حفظ تعادل آهسته و پیوسته به فعالیت خود ادامه دهید.

چگونه بک لینک های با کیفیت پیدا کنیم؟
گاهی تلاش های زیادی برای دریافت بک لینک می کنید اما بی نتیجه است و در مقابل می بینید که رقیب شما هر روزه در حال پیشرفت است اگر می خواهید استراتژی رقیب خود را پیدا کنید به شما پیشنهاد می کنیم که یک اکانت موز خریداری کنید و تمامی فعالیت های خود و رقیبانتان را آنالیز کنید.

چند نوع لینک سازی داریم؟
به طور کلی سه نوع لینک داریم که لینک های داخلی، خارجی و ورودی نام دارند که داشتن استراتژی قوی در لینک سازی می تواند شما را به موفقیت نزدیک کند. لینک های ورودی همان بک لینک هایی هستند که به طور مداوم و روزانه کار می کنید.

لینک های شکسته چه تاثیری دارند؟
لینک های شکسته در واقع لینک هایی هستند که کاربر پس از کلیک بر روی آن ها با صفحه 404 مواجه می شود که این امر از دو جهت تاثیر منفی دارد یکی این که باعث آشنایی کاربران با سایت های رقیب می شود و دوم این که هنگاهی تعداد لینک های شکسته افزایش پیدا کند گوگل طراحی سایت شما را به عنوان سایتی ضعیف می شناسند و کاربر پسند نبودن سایت موجب افت رتبه در گوگل می شود.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش