چگونه سایت‌های کوچک را به صفحه اول گوگل برسانیم

چگونه سایت‌های کوچک را به صفحه اول گوگل برسانیم

چگونه سایت‌های کوچک را به صفحه اول گوگل برسانیم


چگونه سایت‌های کوچک را به صفحه اول گوگل برسانیم
طراحی سایت قرار گرفتن لینک سایت در صفحات اول موتورهای جستوجوگر گوگل از بزرگترین اهداف صاحبان سایت ها است که معمولا شرکت های معتبر و بزرگ همیشه صفحات اول را به خود اختصاص میدهند. با این حال راه هایی وجود دارد که صاحبان شرکت های کوچک به کمک ان میتوانند وب سایت های خود را در صفحات اول جستجو گوگل قرار دهند.

شرکت های بزرگ می توانند چند وقت یکبار لینک های شرکت خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و از این طریق خود را صدرنشین لیست موتورهای جستوجوگر گوگل می کنند. به همین خاطر هیچ جایی برای دیگر شرکت های کوچک و وب سایت های متعلق به آنها در صفحات اول جستوجوی گوگل وجود نخواهد داشت.

نکته مهم این است که بیشتر سئو کاران از کلید های گوگل که هر روز در اختیار آنها قرار میگیرد در جهت بهینه سازی سایت های که زیر نظر خودشان است استفاده می کنند. این بروز رسانی ها برای افزایش رتبه سایت و قرار گرفتن آن در صفحات اول موتورهای جستوجوی گوگل است. به خاطر همین موضوع شرکت هایی که صاحب کسب و کارهای کوچک هستند شانس خیلی کمتری نسبت به شرکت های بزرگ برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل دارند.

درک کردن کامل سئو

رقابت بین وب سایت هایی کهDA بالاتری دارند برای قرار گرفتن در لیست 30 لینک اول بسیار زیاد است. DA یا همان Domain Authority که نشانگر اعتبار های دامنه برای موتورهای جستوجو است. بخشی از حجم سایت خود را به قسمت محتواهای ماندگار اختصاص دهید و از آن برای بالاتربردن و بهینه کردن وب سایت خود استفاده کنید. مقالات خود با لینک سایت را در وب سایت های پر بازدید به عنوان رپورتاژ قرار دهید. با گذشت چند هفته از انتشار مقاله خود ممکن است بتوانید آن را در بین لینک های صفحه اول گوگل مشاهده کنید.
همین موضوع با اینکه امری مشخص و واضح به نظر میرسد اما ممکن است از دید سئو کاران پنهان بماند.

طراحی سایت خود را تقویت کنید، به دیگران متکی نباشید

یکی از نکته های مهم این است که دقت کنید از دارایی های دیگرانبرای ایجاد مالکیت خود استفاده نکنید. یا به زبان ساده تر از دیگران سوء استفاده نکنید. این موضوع بویژه در سئو خیلی اهمیت دارد. میتوانید برای جذب بیشتر بازدیدکننده صفحه وب سایت خود را زیباتر و جذاب تر طراحی کنید. زیرا اینگونه روش ها بیشتر برای وب سایت هایی توصیه میشود که از نظر سطح DA در رده های پایین تری قرار دارند.

در طراحی سایت از CTA مناسبی استفاده کنید

CTA یا Call To Action همان متن یا تصویری است که بازدید کننده را ترغیب میکند تا روی لینک کلیک کند و ترغیب به وارد شدن به وب سایت اصلی میکند.
بر اساس نتایج بررسی های انجام شده نکته ای که باید به آن توجه شود این است که بیشتر بازدیدکنندگان وب سایت های مختلف غالبا 10 تا 30 ثانیه از زمان خود را صرف خواندن مقاله در سایت مورنظر میکنند. از این رو برای این دسته از بازدیدکنندگان بهتر است ازCTA های جذاب استفاده شود تا توجه آنها را بیشتر به خود جلب نماید.