بهترین سبک های طراحی سایت در سال های اخیر

بهترین سبک های طراحی سایت در سال های اخیر

بهترین سبک های طراحی سایت در سال های اخیر


بهترین سبک های طراحی سایت در سال های اخیر
طراحی سایت امروزه طراحی سایت نسبت به سال های قبل تغییرات و رشد های زیای کرده است و با توجه به ارتقاء مرورگرهای وب و همچنین افزایش دستگاه هایی که برای مرور وب به آنها نیازمندیم باعث ایجاد گرایش ها و ترفند های جدیدی در طراحی وب سایت شده است. که وب سایت های جدید باید طبق قوانین و اصول خاصی طراحی گردند تا در سال های آتی در جمع وب سایت های برتر حرفی برای گفت داشته باشد. امروزه سبک های بسیار جدیدی برای طراحی سایت به وجود امده اند که هدف همه ی آنها ارتباط بهتر با کاربران وب سایت است، که در این مقاله به انها میپردازیم:

طراحی سایت فلت یا دو بعدی

امروزه یکی از سبک هایی که مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفتع و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است طراحی دو بعدی یا طراحی فلت است. سایه ها و بعد ها در این نوع طراحی وجود ندارند بلکه طراح سایت با استفاده از رنگ ها و بردرها قسمت های مختلف را از یکدیگر جداسازی میکند. از گرافیک های پیچیده در این نوع طراحی کمتر دیده میشود طرح نسبت به قالب های قدیمی تر دراری فضای خالی بیشتری است. همچنین ثابت شده است که طراحی های دو بعدی تاثیر بیشتری بر روی کاربران دارد و حس بهتری را در آنها ایجاد میکند که همین موضوع باعث میشود که کاربران مطالب و مفاهم وب سایت را بهتر درک کنند.

طراحی سایت ریسپانسیو

امروزه حدود 50 درصد از کاربران و بازدیدکنندکان با استفاده از تلفن همراه و تبلت خود وبگردی را انجام میدهند. حال در صورتیکه سایت سازگاری نمایش در این ابزارها را نداشته باشد و در این ابزارها به درستی نمایش داداه نشوند آن وب سایت بیشتر کاربرهای خود را از دست خواهد داد.
سایت هایی که نسخه ریسپانسیو و سازگار با تلفن همراه و تبلت را ندارند با همان سایز عادی خود در موبایل و تبلت نمایش داده میشوند، کاربر باید برای رویت بهتر مطالب در صفحه نمایش خود بزرگنمایی ایجاد کند.

طراحی سایت سبک راوی کننده

امروزه یکی از سبک هایی که برای طراحی سایت وجود دارد سبک راوی کننده است. این سبک به گونه ای طراحی گشته است که داستان شکل گیری شرکت و خدمات قابل ارائه به گونه ای به کاربر منتقل میگردد. در این طراحی عواطف و احساسات کاربر به کار گرفته میشود به گونه ای که او درگیر میگردد که همین موضوع باعث افزایش بازدهی و بازدید از سایت توسط کاربران میشود. این نوع سبک ارتباط بهتری را با کاربر برقرار میکند و باعث افزایش فروش وب سایت میشود.

طراحی سایت تک صفحه

در طراحی سایت سبک جدیدی وجود درادکه با یک کلیک بر روی منوی اصلی آن وب سایت به جای آن که وارد صفحه یدیگری شود در همان صفحه ی اصلی وب سایت به بخش مورد نظر در همان صفحه منتقل میشود. و سپس با کلیک بر روی ادامه مطالب وارد اطلاعات بیشتر میشود. این سبک یک مزایا برای وب سایت درنظر گرفته میشود. زیرا همین موضوع توقف را در صفحه اصلی سایت بالا میبرد و باعث افزایش رنکینگ صفحه اصلی وب سایت و بهبود وضعیت سئو وب سایت میگردد.
به همین خاطر سایت هایی که به صورت تک صفحه طراحی میشوند رتبه ی بهتری را در صفحه ی جستوجو دارند.