طراحی سایت چند منظوره

طراحی سایت چند منظوره

طراحی سایت چند منظوره


طراحی سایت چند منظوره
هنگام طراحی سایت با ابزارها و ویژگی های متنوعی رو به رو می شوید که هریک از انها متناسب با نیازهای شما به کار می رود اما اگر کسب و کار شما نیاز به چندین طراحی سایت یا قالب های متنوع داشته باشد بهترین روش انجام کار چیست؟ بدون در نظر گرفتن زمینه ی کاری، تمام مشاغل در تلاش برای افزایش بهره وری خود هستند در واقع همه کسب کار ها چه کوچک و چه بزرگ برای افزایش سود و بهره وری تلاش می کنند در این مقاله می خواهیم توضیحاتی در مورد سایت چند منظوره بدهیم اصلا چرا طراحی وب سایت به صورت چند منظوره را انتخاب کنیم ؟

اصول طراحی سایت چند منظوره

صرف نظر از حوزه کاری ، کلیه مشاغل در تلاشند تا حداکثر بهره وری را به حداکثر برسانند. با صرفه جویی در منابع و افزایش بهره وری ، سود افزایش می یابد. این اصل طلایی حتی در مقیاس کوچک نیز اعمال می شود. وقتی نوبت به توسعه وب سایت می رسد ، ابزارها ، ویژگی ها ، و افزونه ها بی حد و حصر هستند. تصمیم مالی هوشمند خرید هر ویژگی به صورت جداگانه نیست ، بلکه یافتن بسته ای است که شامل بیشترین ویژگی های ضروری باشد.
باید مطمئن باشید که وب سایت شما متناسب با تغییر رویکرد های کاری بروزرسانی شده است امروزه در دنیایی زندگی می کنیم که فناوری های جدید به طور مداوم محصولاتی را که کیفیت پایینی دارند از دور رقابت خارج می کنند پس طراحی سایت چند منظوره به شما این امکان را می دهد که همگام با تکنولوژِ های روز دنیا پیش روید در طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن چند منظوره می توانید ویژگی های زیادی به طراحی سایت اضافه کنید در حالی که هسته اصلی بدون تغییر باقی بماند.

طراحی سایت در قالب چند منظوره

• قابلیت استفاده برای طراحی سایت های مختلف
• اقتصادی و مقرون به صرفه بودن
• ایجاد و هماهنگی پروژه های بزرگ با ایجاد لایه های متنوع
• ایجاد تجارت الکترونیک در همان قالب یعنی پرداخت انلاین
دلایل حذف طراحی سایت از نتایج گوگل

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش

تم هایی برای طراحی سایت چند منظوره

علاوه بر این، تم های چند منظوره وردپرس بسیار انعطاف پذیر هستند و به شما فرصتی می دهند تا وب سایت خود را شخصی سازی کنید تا به طور موثر از برند، شرکت یا سازمان خود نمایندگی کنید. اگر برای پروژه بعدی خود به یک الگوی وب سایت همه کاره نیاز دارید، می توانید این لیست از محبوب ترین تم های چند منظوره وردپرس را بررسی کنید.

• Javelin
Jevelin یک قالب پاسخگو است که برای انجام در سطح حرفه ای در طیف گسترده ای از منافع و صنایع طراحی شده. شروع از شخصی و حرفه ای به کسب و کار و شرکت با سهولت و سرعت کامل.
وب های نمایشی باورنکردنی و صفحات الگو می توانید با یک کلیک مستقر کنید. وبلاگ ها و فروشگاه ها ، اوراق بهادار حرفه ای و.. ، Jevelin منابعی برای مقابله با همه آنها دارد. ایده آل برای همه برنامه ها و کاملاً مجهز به قابلیت های تجاری قدرتمند مجهز به مجموعه پلاگین تجارت الکترونیکی ووکامرس است.

• Kalium
Kalium یک تم وب سایت فروشگاه های چند منظوره و آنلاین گرم و استقبال کننده است. یک تم واقعاً دیدنی. با انتخاب بزرگ ، Kalium به شما گزینه خوبی از وب سایت های نمایشی پیچیده را ارائه می دهد که آماده هستند و به راحتی با یک کلیک مستقر می شوند.
به همین دلیل است که کالیوم از محبوبیت گسترده ای برخوردار است. سهولت استفاده و راحتی بی نظیر همراه با قدرت خلاقانه قوی. متخصصان عاشق مجموعه چشمگیر Kalium از صفحات الگوهای نمونه کارها هستند که 30 عدد دارند و به طور مداوم در حال رشد هستند. نمایش آثار خود برای مخاطبان مشتری و کارفرمایان احتمالی به روشی واقعاً فک انداختن. تحت تأثیر Kalium کسب و کار جدید خود را تحت تأثیر قرار داده و از آن استفاده کنید یا از قابلیت های تجارت الکترونیکی عمیق آن استفاده کنید تا بلافاصله مدرن خود را مستقر کنید.

• Divi
یکی از تم های چند منظوره وردپرس است که در حال حاضر در بازار موجود است. Divi نه تنها شامل یک نسخه نمایشی ، طرح بندی و سایر اجزای ساخته شده به صورت سفارشی است ، همچنین شامل یک سازنده مناسب است. با استفاده از مورد دوم ، شما نیازی به دانستن هیچ کدی ندارید و همچنان این فرصت را دارید که در ساخت صفحه دقیق مورد علاقه خود بسیار موفق شوید. شما خودتان طراح و توسعه دهنده می شوید ، نیازی به استخدام شخصی نیست که به شما کمک کند. در واقع ، Divi حتی با مستندات کامل و یک تیم دوستانه از متخصصان همیشه در خدمت شما است.
با بیش از هشتصد طرح از پیش تعریف شده و بیش از 40 عنصر صفحه ، گزینه هایی که با Divi دارید بی حد و حصر است. علاوه بر این ، به لطف ویژگی سفارشی سازی کامل ، می توانید هرگونه طراحی وب را که می خواهید ایجاد کنید و به آن لمس متمایزی بدهید. نکته آخر اینکه Divi با تمام دستگاه ها ، صفحه های شبکیه چشم ، مرورگرهای وب نیز سازگار است. صفحه دقیق مورد نیاز پروژه خود را با Divi سبک کنید و تفاوت ایجاد کنید.