ترفندهای بازاریابی در طراحی سایت

ترفندهای بازاریابی در طراحی سایت

ترفندهای بازاریابی در طراحی سایت


ترفندهای بازاریابی در طراحی سایت گرفتن راهنمایی بیشتر یکی از سخت ترین کارها برای یک بازاریاب است رهبری جدید و چشم اندازهای واجد شرایط در چنین جهانی رقابتی دشوار است. برقراری ارتباط با آنها حتی سخت تر است. تبدیل سرب به فروش نهایی کار دشواری است زیرا رسیدن به آنها در وهله اول فرایندی طولانی است. سفر خریدار یک روند یک شبه نیست. تبدیل ها اغلب می تواند هفته ها یا حتی ماه ها طول بکشد. اما شما باید فوراً با چشم اندازها را در طراحی سایت پیگیری کنید.
آنها را از نادیده گرفتن پیام های بازاریابی خود دور نگه دارید چرا برای تبدیل آنها به آنها نیاز دارید. شما نمی توانید بنشینید و امیدوار باشید که آنها به تنهایی تغییر کنند. شما باید به این نتیجه برسید که آنها را ترغیب به خرید از شما کنید. اما شما همچنین باید مراقب حمله به حریم خصوصی آنها باشید و به عنوان آزار دهنده یا ناامید تلقی شوید. خوشبختانه ، بازاریابان روشهای موثری را کشف کرده اند که می توانید چشم پوشی می کند.

تبلیغات در طراحی سایت

آیا تاکنون خواسته اید مشتری بزرگ را زمین گیر کنید آیا شما در رویای به ثمر رساندن آن شرکت بزرگ خواب دیده اید خوب ممکن است شما فقط نمی توانید این کار را از طریق رسانه های معمولی انجام دهید ، مگر اینکه ارتباط مستقیمی با یک مدیرعامل یا مدیر عامل داشته باشید. بیشتر مردم فکر می کنند که نامه مستقیم مرده است. به نظر می رسد همه چیزهایی که از طریق نامه دریافت می کنیم ناخواسته ، کوپن های فروشگاه های مواد غذایی محلی و قبض ها هستند.
شما تقریباً بلافاصله بسیاری از نامه های مستقیم خود را در طراحی سایت خارج می کنید. از چشم انداز خود را در طراحی سایت حفظ کنید همیشه آشکار نیستند اما چند روش وجود دارد که می توانید برای دستیابی خلاقانه به چشم اندازهای جدید و تبدیل آنها در طراحی سایت استفاده کنید. اما اگر به حساب های ایمیل خود فکر کنید ، به همان نتیجه می رسید ما هزاران ایمیل ناخواسته و ناخواسته داریم که هرگز باز نمی کنیم.

تغییر چشم اندازها در طراحی سایت

بازاریابی یکی از بهترین راه های بازگشت چشم انداز به طراحی سایت شماست خوب است برای تبدیل شدن آنها در هنگام عدم موفقیت همه چیز خوب است. اگر می دانید که چشم اندازها نادیده گرفته می شوند کمپین های قطره ای ایمیل شما را نادیده می گیرند ، باید آنرا تغییر دهید. بازاریابی یکی از جنبه های مهم هر استراتژی بازاریابی است. اکثر مردم اولین بازدید خود را تبدیل نمی کنند ، بنابراین شما باید تبلیغات و محتوا را برای آن بازدید کنندگان تغییر دهید.
اما چگونه می توان دوباره از چشم پوشی چشم پوشی کرد شما با ایجاد لیستی از چشم اندازهایی که می دانید از شما چشم پوشی می کنند در طراحی سایت شروع می کنید به همین دلیل ایمیل این برگه‌ها را ایجاد کرد به کاربران این امکان را می دهد تا آشغالهایی را که نمی خواهند مشاهده کنند مخفی کنند. این بدان معناست که کمپین های شما می توانند مستقیماً به یک برگه بلااستفاده بروند ، جایی که گیرنده شما احتمالاً کمتر از آنها در طراحی سایت باز می کند.

استراتژِی طراحی سایت

یک راه عالی برای بازگرداندن چشم اندازها ، استفاده از تبلیغات فیس بوک برای بازاریابی مجدد است. این تبلیغی را که من از اتوپیلوت در فیس بوک گرفتم بررسی کنید. من در مورد خدمات آنها سؤال کردم اما من به کمپین های قطره ای ایمیل آنها پاسخ ندادم. این تبلیغی است که بعداً دریافت کردم آنها برای من آگهی بازاریابی ارسال کردند تا مرا امتحان کنند و مرا به طراحی سایت شان برگردانند و تبدیل کنند این یک استراتژی عالی است.
می تواند به بازگرداندن فرصت ها به کانون توجه و بستن معامله کمک کند. این یک استراتژی برنده است زیرا چشم اندازهایی را نشان می دهد که چرا آنها نیاز به داشتن محصول شما دارند. شما باید دیواری را که ایجاد کرده اند بشکنید و آنها را مجبور کنید از تلاشهای بازاریابی خود چشم پوشی کنند. ارائه یک تبلیغ عالی و ارزش محور در فیس بوک می تواند همین کار را در طراحی سایت انجام دهد. اگر می خواهید امروز ایجاد کنید بسیار آسان است.

جذب مخاطبان به طراحی سایت

هنگامی که مخاطبان سفارشی جدید خود را بارگذاری کردید باید به سادگی تبلیغات جدید فیس بوک ایجاد کنید که مورد توجه شماست در اینجا یک مثال ابتدایی از هات جار تبلیغاتی وجود دارد که توجه شما را جلب می کند چیزی را به آنها پیشنهاد دهید که توجه آنها را به خود جلب کند و آنها را بدون تردید تبدیل کند. به آنها هر آنچه را که لازم است بدهید حتی اگر این به معنای تمدید آزمایش آزمایشی فعلی آنها در طراحی وب سایت باشد.
می توانید این موارد را در فیس بوک و ادوردز تهیه کنید در اینجا ، من به شما نشان خواهم داد که چگونه هر دو را انجام دهید. برای شروع بیایید مخاطب سفارشی جدیدی را در مدیر تجارت فیس بوک در طراحی سایت قرار دهیم. هیچ راز نیست که بازاریابی ایمیل دارای بالایی است من درمورد تأثیر ایمیل بحث نمی کنم من فقط می خواهم توضیح دهم که نامه مستقیم تأثیرگذار چقدر می تواند در طراحی سایت باشد. براساس گزارش سال میانگین نرخ رها شد.

نقش لینکدین در طراحی سایت

به نظر می رسد شخصی سازی امروز به عنوان یک کلیدواژه است این مانند هک رشد است: این یک تاکتیک بسیار مفید است اما اکثر مردم مطمئن نیستند چه چیزی در محدوده دیدگاه او قرار دارد. معنای واقعی این اصطلاح توسط چیزهای مختلفی که درون جعبه شخصی سازی ریخته می شوند غرق می شوند. اما حقایق یکسان هستند شخصی سازی می تواند تبدیل های شما را بطور چشمگیری در طراحی سایت افزایش دهد برای مشتریان آنلاین است.
همچنین می توانید نتایج مشابهی را برای نیز انتظار داشته باشید در حقیقت ، طبق اردی رول ، بازدید کنندگان طراحی سایت در اولین بازدید تبدیل نمی شوند. اما بازاریابی مجدد می تواند این مشکل را برطرف کند مطابق پی پی سی می توانید نرخ ترافیکی که در محدوده برای ترافیک ریتارگتت قرار دارد انتظار داشته باشید ترافیک آگهی نمایش معمولی فقط در تبدیل می شود. افراد طراحی وب سایت شما را ترک می کنند زیرا آنها به راحتی حواسشان پرت می شوند.

رقابت در طراحی سایت

مدیران بازاریابی و تیم های فروش اغلب سخت ترین کار را از همه دارند جمع آوری تعداد بیشتری سرب و پرورش آنها تا زمان تبدیل آنها اما کسب پیشروهای جدید و چشم اندازهای واجد شرایط ، یکی از سخت ترین کارها برای انجام چنین چشم انداز رقابتی است. هنگامی که چشم انداز واجد شرایط خود را تجربه کردید ، هنوز هم باید با آنها پیگیری کنید تا بتوانید آنها را در طراحی سایت تبدیل کنید. سفر خریدار در سه مرحله تحقق می یابد.
آگاهی توجه و تصمیم گیری مردم فقط یک شبه یا اولین پیشنهادی که به آنها می دهید تبدیل نمی کنند. هنوز نیازی به محصول شما ندارند برای تنظیم این کار در ادوردز به داشبورد ان خود بروید و به کتابخانه مشترک بروید از اینجا ، به قسمت مخاطبان بروید تا مخاطبی را بر اساس لیست آینده خود ایجاد کنید برای آپلود لیست خود ایمیل های مشتری را انتخاب کنید تمام کاری که شما باید از اینجا انجام دهید این است که به مخاطبان جدید خود بدهید.

تماس های فروش طراحی سایت

بیشتر مردم از پاسخ دادن به تماس های فروش شما خودداری می کنند به خصوص اگر آنها چشم انداز بلیط بزرگی باشند که بعد از آن پین شده اید. بنابراین چگونه می توانید با چشم انداز در تماس باشید و آنها را از نادیده گرفتن شما دور نگه دارید با استفاده از نامه مستقیم شروع کنید. میزان پاسخگویی به ایمیل مستقیم بسیار بالاتر از میزان پاسخگویی ایمیل است بنابراین فرصتی بهتر وجود دارد که آنها در واقع با پیام بازاریابی شما در طراحی سایت درگیر شوند.
بالاتر از آن ، شخصی و خلاق است تا آن را تشخیص دهند و پرونده مبتنی بر لیست خود را بارگذاری کنید هنگامی که این کار را کردید ، می توانید برای چشم اندازهای غیرمسئولانه خود ، تبلیغات عالی را برای حذف مجدد صفحه نمایش در طراحی سایت شروع کنید. تنظیم تبلیغات بازاریابی یکی از روش های مورد علاقه من برای جلب توجه چشم اندازها و رانندگی مجدد آنها به داخل قیف است از مصرف کنندگان با یک برند است.

نتیجه گیری

خدمات یا تجربه شخصی را ارائه داده اند تصمیم خرید را گرفته اند آنها محصولات یا خدمات بیشتری را خریداری توصیه و حتی هزینه بیشتری پرداختند. افراد ترجیح می دهند پیام های بازاریابی شخصی و قابل اعتماد را که مربوط به آنها است دریافت کنند. آیا هنگامی که تبلیغی را دیدید که کاملاً برای شما بی ربط است فیس بوک یا توییتر را مرور کرده اید.
تقریباً همه ما این تجربه را داشته ایم شرط می بندم ناامید کننده بود می دانم وقتی تبلیغات بی ربط در حال بمباران فید فیس بوک من است اذیت می شوم. شخصی سازی بیشتر در طراحی سایت اهمیت می یابد طبق گفته گارتنر موتورهای شخصی سازی هوشمند قادر خواهند بود قصد کاربر را افزایش دهند و سود را تا سال افزایش دهند.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش