آیا اخیراً متوجه افزایش میزان تبلیغات در توییتر خود شدهاید؟ با یک نگاه سریع در مییابید، فیدهای توییتر اکنون در حدود یک توییت تبلیغ شده در هر شش اسلات یا بیشتر است، و هر بار که صفحه را رفرش میکنید، به روزرسانی می شوند. این در حالیست که قبلاً فقط در اوایل صفحه پخش تبلیغات را میدیدید. توییتر مدتی است که میزان آگهی خود را به آرامی بالا میبرد ، اما به نظر میرسد در هفتههای اخیر حجم آنها را بسیار بیشتر کرده است. در رابطه با همین موضوع از توییتر پرسیده شده است که آیا حجم تبلیغات را افزایش داده است؟
در اینجا پاسخ توییتر را مشاهده میکنیم
"ما به طور مرتب تغییراتی را در نوع تبلیغات خود انجام میدهیم و دائما در حال نوآوری و آزمایش هستیم و اینکه همانطور که میآموزیم، سازگاری خود را نیز افزایش خواهیم داد." بنابراین ، این یک بله به سوال پرسیده شده است. با این حساب شما به احتمال زیاد تبلیغات بیشتری را در فید توییتر خود مشاهده خواهید کرد. دلیل این تغییر آسیبهای هنگفت اخیر این پلتفرم ناشی از ویروس کرونا عنوان شده است. در هفتههای اخیر، توییتر در گزارشی از کم شدن درآمد بخش تبلیغاتی خود خبر داده و خاطرنشان کرده است: "از 11 مارس تا 31 مارس ، کل درآمد تبلیغات ما تقریباً 27٪ نسبت به سال گذشته کاهش یافته است." به دلیل تعلیق شدن فعالیتها و به خصوص در حوزه ورزش حرفهای، مشاغل کمتری در حال فعالیت هستند، بنابراین توییتر به احتمال زیاد برای ایجاد درآمد بیشتر همچنان مجبور است بار تبلیغاتی خود را بالا ببرد.