TikTok به فیسبوک و گوگل پیوست
TikTok یک سرویس شبکههای اجتماعی به اشتراکگذاری ویدیو چینی است که به کاربران اجازه میدهد موزیک ویدئوهای کوتاه ۳ تا ۶۰ ثانیهای بسازند. این اپلیکیشن در چندین کشور از جمله هند به دلایلی که امنیتی عنوان میشود فیلتر شده است، اما مدیران آن پیوسته به دنبال کسب محبوبیت و اعتماد جهانی هستند. در همین راستا، TikTok اعلام کرده است که پلتفرم تبلیغاتی خود که ارائهدهنده خدمات جهانی است را به صورت رایگان روانه بازار میکند. طبق اعلام رسمی این شرکت این ابزار به تبلیغکنندگان امکان میدهد برای بودجهریزی خلاقانه، هدفگذاری و انعطافپذیری به ابزارهای بینظیری در اکانت خود دسترسی پیدا کنند. همچنین عنوان شده است که حسابهای تجاری و غیر رایگان نیز وجود خواهد داشت که ابزارهای اضافی را ارائه میدهند، اما در حال حاضر آنها را مشخص نکردهاند. این اقدام در حالی است که اخیراً فیسبوک و گوگل نیز امکانات تبلیغاتی رایگان زیادی را در اختیار کاربران قرار دادهاند.