بینگ جستجوی محصول مبتنی بر تصویر را معرفی کرد. این ویژگی سه راه جدید برای مصرف‌کنندگان دارد تا محصولات خود را بدون نیاز به تایپ کلمات کلیدی وابسته پیدا کنند. این روش جستجوی جدید بینگ می تواند ترافیک خرید را به روشی وابسته و بصری و غیر کلیدی انجام دهد. کاربر می تواند با استفاده از یک اصطلاح کلی مانند کفش جستجو کند. سپس آنها روی قسمت خرید کلیک می کنند که از آن می‌توانند تصویری از کالایی را انتخاب کنید که به نظر می‌رسد می‌خواهید و همچنین محصولات مشابه را پیدا کنید. و یا یک خریدار می تواند تصویر را برش دهد تا ویژگی کالایی را که دوست دارد برجسته کند تا کالاهای بیشتری را پیدا کند که دارای ویژگی مورد نظرش باشد. در روش دوم، یک خریدار می تواند با استفاده از یک تصویر ، آنچه را که به دنبال آن است را توصیف کند. این ویژگی به مصرف‌کنندگان این امکان را می دهد تا تصویری را از وب یا از فروشگاه بارگذاری کنند تا آن را با قیمت بهتری پیدا کنند یا سایر محصولات مشابه را پیدا کنند. تمام کاری که کاربر باید انجام دهد کلیک روی نماد دوربین است تا بتواند با لود کننده تصویر تطبیق پیدا کند. سومین راه، به عنوان مثال، هنگامی که یک خریدار در حال مشاهده لباس است و یکی را برای مشاهده جزئیات بیشتر انتخاب می کند، بینگ کفش‌هایی را پیشنهاد می‌کند که با لباس انتخابی مطابقت خوبی داشته باشند. هنگامی که یک مشتری وارد یک فروشگاه فیزیکی می شود، از چشمان خود برای حرکت به نوع کالای مورد نظر خود استفاده می‌کند و سپس سبک‌ها و رنگ‌ها را اسکن می کند. این نوع خرید آنلاین ممکن است به نحوه خرید مصرف‌کنندگان در دنیای واقعی نزدیک شود، به شکلی جالب که ممکن است منجر به کشف و فروش بیشتر محصول شود. فروشگاه‌هایی با فروش آنلاین باید از این روش جدید برای به دست آوردن ترافیک خرید قدردانی کنند.