امروزه طراحی وب سایت‌ها ثابت کرده‌‌اند که میتوانند بهترین گزینه برای افرادی باشد که میخواهند کسب و کار خود را از طریق اینترنت به مردم معرفی کنند. تا بتوانند از آن کسب درآمد کنند و به جایگاه خوب و مدنظراشان دست یابند، یکی از این کسب وکارها صرافی‌ ارزهای دیجیتال هستند که میتوانند با فعالیت در فضای اینترنت به کار خود رونق ببخشند. وب‌سایت‌های صرافی و ارز دیجیتال باید دارای یک مجموعه تسلط‌هایی باشد‌. ما در ادامه توضیح خواهیم داد که چگونه این کار را به صورت اینترنتی شروع کنید، با ما همراه باشید.

ارز دیجیتال چیست؟

امروزه استخراج ارزهای دیجیتال مدرن در برخی کشورها دشوار و حتی غیرقانونی شده است. به همین دلیل است که کارشناسان به راه‌های دیگری برای کسب درآمد از تجارت ارز دیجیتال اشاره می‌کنند. شما به طور کاملاً سودآور میتوانید یک پلتفرم مبادله ارزهای دیجیتال را تولید و توسعه دهید. مردم در سراسر جهان از چنین پلتفرم‌هایی برای تراکنش استفاده می‌کنند. معمولاً آنها ترجیح می‌دهند پول را در بیت‌کوین یا سایر ارزهای مجازی نگهدارند و منتظر بمانند تا نرخ ارز بالاتری پیدا کند. برای آموزش کسب درآمد از طراحی سایت وارد شوید.

طراحی سایت ارز دیجیتال

مراحل ایجاد یک وب سایت صرافی ارزهای دیجیتال

طراحی وب‌سایت صرافی آنلاین، ساخت و پیاده‌سازی سایتی است که منظور آن معامله و فروش ارز‌های دیجیتال مانند بیت‌کوین و تتر و... انواع ارزهای دیجیتال است. آیا می‌خواهید بدانید که چگونه یک صرافی ارز دیجیتال را راه اندازی کنید؟ قبل از شروع به پیدا کردن راه‌حل طراحی سایت خرید ارزبه موارد زیر توجه زیادی داشته باشید.

به این نکته توجه داشته باشید که باید یک تحقیق عمیق در مورد قوانین و مقررات مبادله ارزهای دیجیتال در کشور خود انجام دهید. حذف این نکته از لیست کارهایتان ممکن است منجر به ایجاد مشکلاتی در آینده شود، بنابراین بسیار مراقب باشید و حواستان به همه چیز باشد.

وب‌سایت‌های صرافی برای نوسازی دنیای مالی ما ضروری هستند. اما توسعه وب‌سایت صرافی ارزهای دیجیتال می تواند یک کار چالش برانگیز و سخت باشد که برای به دست آوردن بهترین نتیجه باید در چند مرحله انجام شود.

چه چیزی باعث اهمیت ارز دیجیتال شده است؟

در ادامه با همراهی شما،به پاسخ این سوال می پردازیم،چرا که برای شما و دیگران افرادی که هدف سرمایه گذاری دارند این مبحث قابل توجه می باشد،باید گفت که فعالان اصلی در ارز دیجیتال که دارای اطلاعات مفید و کاربردی از این شاخه می باشند بیانیه های مختلفی در خصوص ارز دیجیتال و هدف های آن صادر کرده اند،طبق بیانات آن ها یکی از دلایل اهمیت ارز دیجیتال این می باشد که در این حیطه یک پوشش گسترده در رسانه را مشاهده خواهید کرد

چند نکته برای موفقیت در طراحی سایت ارزهای دیجیتال

برای موفق بودن در راه طراحی سایت ارزهای دیجیتال چند نکته حائز اهمیت است که در ادامه به آنها میپردازیم:

1. امنیت

برقراری امنیت در طراحی سایت مهمترین اصل هر وب‌سایتی است، اگر سایت شما امنیت نداشته باشد نمیتوانید کاربری جذب کنید یا حتی آنها را در سایت خود نگه‌دارید. وب‌سایت باید از هر لحاظی ایمن باشد تا از حمله‌ی ناگهانی هکرها بتوان جلوگیری کرد، در هر لحظه‌ای سایت را آماده و ایمن نگه‌دارید.

2. سرعت

سرعت بالا را برای بارگذاری صفحه و تراکنش های انجام شده در وب سایت خود حفظ کنید. افراد ممکن است به دلیل تاخیر در هر یک از دو کار فوق به سایت شما مراجعه نکنند. اگر وب‌سایت شما از سرعت خوبی برخوردار نباشد کاربر را از حاضر بودن در سایتتان منصرف میکنید. به خاطر داشته باشید افرادی که ارزهای دیجیتال خود را معامله می‌کنند انتظار دارند تجربه انتقال سریع از یک صفحه به صفحه دیگر را به دست آورند، بنابراین به این نکته مهم توجه کنید. آیا میدانید نحوه چک کردن سرعت طراحی سایت چگونه است؟

3. رابط کاربری

سعی بر این داشته باشید که یک وب‌سایت جذاب با رابط کاربری بالایی داشته باشید تا کاربر از استفاده‌ی هر قسمت از سایت شما لذت ببرد و بیشتر جذب وب‌سایت شود. سایت باید یک صفحه فرود جذاب و ساده داشته باشد. رابط کاربری و عملکرد درست عوامل مدنظر کاربران هست که با وجود اینها تصمیم گیری را برای مخاطبانتان آسان می‌کند. یکی از مهمترین عوامل موجود امنیت سایت است. رابط های کاربری طراحی سایت را بیشتر بشناسید.

4. رویکردهای پیشرفته

اگر یک صرافی ارز دیجیتال راه اندازی کنید، وارد دنیای جدیدی با قوانین خاص خود می‌شوید. شما باید از همه اخبار حوزه صرافی ارزهای دیجیتال با خبر باشید تا بتوانید کاربرانتان را هم بروز کنید و کمکی برای پیشرفت آنها باشید.

5. بازاریابی

مردم باید در مورد کسب و کار و خدمات شما اطلاعات کسب کنند. از تبلیغات اینترنتی، وبلاگ ها و رسانه های اجتماعی استفاده کنید تا بتوانید توجه کاربران را جلب کنید و افراد بیشتری را برای بازدید از وب‌سایت خود بدست بیاورید.

6. تحقیق در مورد رقبا

بازار ارزهای دیجیتال داغ است و با سرعت دوبرابر در حال رشد است. بنابراین طبیعتاً شرکت‌های زیادی در بازار فعالیت می‌کنند. شما باید در این بازار به دنبال رقبای خود باشید و آنها را بشناسید تا بتوانید جای پیشرفت خود را پیدا کنید.

7. شناسایی محدودیت‌ها

همه کشورها قوانین یکسانی در مورد صرافی‌ها ندارد، از قوانین و مقررات در حال تغییر آگاه باشید و اطلاعات خود را در مورد این قوانین به روز نگه دارید. شما باید طبق منطقه جغرافیایی خود به دنبال این محدودیت‌ها و قوانین باشید تا مشکلی برای تصمیمی که گرفته‌اید پیش نیاید. اگر در حال برنامه‌ریزی برای اجرای صرافی آنلاین در سطح جهانی هستید، باید یک وکیل حرفه‌ای استخدام کنید. برآورده کردن الزامات همه مناطق محلی (هر کشور به صورت جداگانه) برایتان گران تمام میشود. بنابراین، ابتدا یک بودجه تنظیم کنید، سپس بر اساس آن برنامه ریزی کنید. پس از تعیین بودجه، یک وکیل مناسب برای شروع مراحل قانونی پیدا کنید و در آخر بررسی کنید که مجوزهای محلی و سایر اسناد را دریافت کرده‌اید.

چند نکته برای موفقیت در طراحی سایت ارزهای دیجیتال

طراحی وب سایت ارز دیجیتال

امروزه با توجه به علاقه شدید افراد به ارز های دیجیتال، بازار خرید و فروش آن ها بسیار داغ می باشد. افراد زیادی هستند که علاقه مند به فعالیت در این زمینه هستند و به دنبال آموزش های لازم میگردند. با توجه به رشد روز افزون معاملات ارزهای دیجیتال یک صرافی آنلاین می تواند پیش رفت بسیار خوبی داشته باشد. یکی از ویژگی های وب سایت های ارز دیجیتال خرید و فروش است. البته می تواند صرافی های معتبر را نیز معرفی کند. اما امروزه مشاهده شده است که عده ای به عنوان واسطه گر اقدام به طراحی صرافی آنلاین کرده اند.

حال سوالی که پیش می آید این است که چگونه یک صرافی آنلاین را طراحی کنیم. همانطور که همه ما می دانیم داشتن همچین وب سایتی نیازمند دانش و اطلاعات بسیار کاملی است. در کنار دانش کافی شما باید برای راه اندازی همچین ککاری سرمایه کافی را نیز داشته باشید. اما نکته قابل توجه این استکه راه اندازی صرافی آنلاین قطعا دشواری های کمتری نسبت به صرافی فیزیکی دارد. برای طراحی یک صرافی آنلاین ابتدا باید نیازهای کاربران خود را شناسایی کنید. امکاناتی که آن ها برای انجام معاملات خود دارند را جستجو کنید و بعد طراحی سایت ارز دیجیتال را شروع کنید.

آیا ارز دیجیتال باعث تغییرات در روند اقتصاد جهان می شود؟

برای پاسخ باید گفت که بله،ارز دیجیتال نه تنها باعث تغییرات در دنیا خواهد شد،بلکه این تغییرات سبب پیشرفت و توسعه کشورها می شود،چرا که هرچه در بین کشور ها این روش باب بشود، عموم مردم در حیطه اقتصاد می توانند آزادانه عمل کنند،و سبب نو آوری روز افزون خواهند شد،همچنین باعث می شوند،حکومت هایی که دارای مدیریت دیکتاتوری می باشند از بین بروند همین سبب کاهش درگیری و جنگ داخلی و خارجی می شود

ارز دیجیتال،یک راه حل ویژه برای کسب دارایی

ناوال راویکانت،در این مورد در مقالات خود بیان کرده است که می توان از ارز دیجیتال برای کسب سرمایه دلخواه استفاده کرد،چرا که ما هرچه بیشتر روی بیت کوین تمرکز کنیم شروع چشم گیری خواهیم داشت،و همچنین ما از طریق توکن ها که به نوعی سهام گفته می شوند می توانیم پیشرفت داشته باشیم

آنچه که باید از توکن ها بدانیم

شما باید توجه داشته باشید که توکن ها را به طور معمول نباید با سهام های یک شرکت مقایسه کنیم،و علی رغم از درک این موضوع باید توجه داشت که توکن ها از ارزش های زیادی برخوردار هستند،توکن ها برای شما موقعیت های بسیاری را فراهم می آوردند که در سرمایه گذاری در این حیطه پیشرفت چشم گیری داشته باشید

توکن ها و بیت کوین ها چه تفاوتی باهم دارند؟

بااینک اغلب از بیت کوین ها و توکن ها به جای هم استفاده می کنند و کاربرد آنها معمولا برعکس گفته می شود،اما باید این را بدانید که آنها تفاوت های دارند که قابل توجه است

سایت ارز دیجیتال چگونه عمل می کند؟

اگر به دنبال یک وب سایت حرفه ای در زمینه ارزهای دیجیتال هستید بهتر است ابتدا سازو کار و نحوه عملکرد آن را بشناسید. اگر فردی بخواهد وارد بازار ارزهای دیجیتال یا تریدینگ شود، به یک صرافی برای خرید و فروش و تبدیل پول به واحد مورد نظر خود نیاز دارد. با توجه به این موضوع ماهیت اصلی صرافی ارز دیجیتال به وجود آوردن بستری مجازی و امن برای انجام این نوع معاملات است. اگر جزو آن دسته افرادی هستید که علاقه ای به داشتن یک سایت ارزهای دیجیتال دارید باید با روش کار آن ها آشنا شوید. به طور کلی صرافی های ارز دیجیتال به دو روش کار می کنند.

روش اول:

در این روش کاربر به صورت مستقیم با صرافی در ارتباط است. این روش به این معنا است که مشتری ارزهای مورد نظر خود را از صرافی می خرد و برای فروش نیز به همان صرافی مراجعه می کند.

روش دوم:

در این روش صرافی نقش یک واسطه را بین خریدار و فروشنده دارد. برای این واسطه گری مبلغی را به عنوان کارمزد دریافت می کند. بنابراین اگر قصد طراحی سایت ارزهای دیجیتال را دارید باید نوع صرافی خود را مشخص کنیدو تمام پلن های موجود را در نظر داشته باشید. صرافی های آنلاین به دو صورت متمرکز و غیر متمرکز فعالیت می کنند.

صرافی های مترمکز توسط یک هولدینگ اداره می شوند. در این نوع صرافی دارایی های فرد را به صورت کامل کنترل می کند. صرافی متمرکز دقیقا نوع بر عکس می باشد. صاحبان صرافی کنترلی بر دارایی افراد ندارند. اگر قصد راه اندازی صرافی آنلاین دارید باید نوع غیر متمرکز آن را انتخاب کنید

طراحی وب سایت ارز دیجیتال

مزایای استفاده از ارز دیجیتال

استفاده از ارز دیجیتال می‌تواند فرصت‌هایی را برای برخی کسب‌وکارها فراهم کند. مزایا ممکن است شامل موارد زیر باشد:

1. تراکنش ارز دیجیتال به طور کلی یک فرآیند سریع و ساده است. به عنوان مثال، بیت کوین ها را می توان از یک کیف پول دیجیتال به کیف پول دیگر، تنها با استفاده از یک گوشی هوشمند یا کامپیوتر منتقل کرد.

2. هر تراکنش ارز دیجیتال در یک لیست عمومی به نام بلاک چین ثبت می شود، که فناوری است که وجود آن را امکان پذیر می کند. این امر امکان ردیابی تاریخ بیت کوین ها را فراهم می کند تا افراد را از خرج کردن سکه هایی که مالک آن نیستند، کپی کردن یا لغو تراکنش ها باز دارد.

3. هدف بلاک چین حذف واسطه‌ها مانند بانک‌ها و بازارهای آنلاین است که به این معنی است که هیچ کارمزد پردازش پرداخت وجود ندارد.

4. پرداخت‌های ارز دیجیتال در بین سازمان‌های بزرگ و در بخش‌هایی از جمله مد و داروسازی به طور گسترده‌تری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سایت ارز دیجیتال

از زمان ظهور، ارزهای دیجیتال توجه زیادی را به خود جلب کرده اند. ارزهای دیجیتال مطمئناً بر نحوه مبادله دارایی های دیجیتال به صورت آنلاین تأثیر گذاشته اند و آنها را به سمت کنترل غیرمتمرکز سوق داده اند و در عین حال شفافیت، تأیید پذیری و اعتماد را به معامله اضافه می کنند.

اگر قصد راه‌اندازی یک وب‌سایت در مورد ارزهای دیجیتال دارید، خواه یک وب‌سایت ماشین حساب ارزهای دیجیتال، یک وب‌سایت فروش تجهیزات استخراج، یک سایت صرافی یا کیف پول ارزهای دیجیتال، یا یک وبلاگ حرفه‌ای اختصاص داده شده به ارزهای دیجیتال، به شما نشان می‌دهیم که چگونه خودتان ایجاد کنید. وب سایت ارزهای دیجیتال درباره جدیدترین روش های پرداخت که بازارهای مالی را غافلگیر کرده است.

اما ابتدا، بیایید ببینیم که ارزهای دیجیتال چیست:

رمز ارز (کریپتوکارنسی) چیست؟

به طور خلاصه، ارز دیجیتال را می توان به عنوان یک دارایی دیجیتال تعریف کرد که رسانه مبادله آن از رمزنگاری برای تولید واحدهای اضافی و همچنین برای ایمن سازی و تأیید تراکنش ها استفاده می کند. آنها یک روش همتا به همتا برای انتقال ارزش هستند که دخالت شخص ثالث (مثلاً کنترل یک بانک) را حذف می‌کند و در نتیجه جنبه‌هایی مانند خرابی، سانسور یا تقلب را حذف می‌کند.

برخی از مفاهیمی که رمز ارزها با آنها کار می کنند عبارتند از:

● ماینینگ:

ماینینگ به فرآیند تولید ارزهای دیجیتال جدید اشاره دارد. ماینرها واحدهای ارزهای دیجیتال جدید را معمولاً از مقدار محدودی ایجاد می‌کنند و در حین انجام این کار، تراکنش‌های بین آدرس‌ها را انجام داده و تسهیل می‌کنند.

● لجر:

تمام تراکنش‌های ارزهای دیجیتال در یک دفتر کل ثبت می‌شوند. تراکنش های جدید به دفتر کل اضافه می شوند و با پرداخت هزینه ای اندک توسط ماینرها امضا می شوند.

● کیف پول:

در اصل، کیف پول رمزنگاری فایلی است که از یک جفت کلید خصوصی و عمومی تشکیل شده است. کلید عمومی شما آدرس ارز دیجیتال شما است (معادل شماره حساب بانکی شما است)، در حالی که کلید خصوصی به شما امکان می دهد از آن حساب پول خرج کنید. مهم است که یک نسخه پشتیبان امن از کیف پول خود نگه دارید، حتی اگر از یک ارائه دهنده کیف پول ارز دیجیتال آنلاین استفاده می کنید، زیرا از دست دادن کیف پول خود، یعنی حذف دائمی آن، باعث می شود نتوانید به وجوه خود دسترسی پیدا کنید.

● بلاک چین :

بلاک چین فناوری است که به ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین قدرت می دهد، که در آن بلوک در زنجیره گروهی از تراکنش ها است که با رمزنگاری ایمن و امضا می شوند. این یک رکورد از تمام تراکنش های شبکه است و برای همه شرکت کنندگان قابل دسترسی است.

بهترین ارز برای سرمایه گذاری

گرچه هزاران ارز دیجیتال وجود دارد، اما در حال حاضر بیت کوین و اتریوم محبوب ترین آنها هستند. بیت کوین اولین ارز رمزپایه ای بود که در سال 2009 ظاهر شد. در حال حاضر، بیت کوین با ارزش ترین ارز رمزنگاری شده باقی مانده است، که این نیز به دلیل کمبود داخلی آن است - تعداد محدودی بیت کوین برای ساخت وجود دارد و سقف آن 21 میلیون تعیین شده است.

از سوی دیگر، اتریوم در سال 2015 ظهور کرد. در مقابل بیت کوین، اتر باز است، به این معنی که عرضه آن ثابت و در حال گسترش است. همچنین یک پلت فرم اپلیکیشن بلاک چین و یک زبان برنامه نویسی برای کمک به توسعه دهندگان در ساخت اپلیکیشن های توزیع شده است.

اگرچه بیت کوین و اتریوم هر دو بر اساس اصل دفتر کل توزیع شده و رمزنگاری کار می کنند، در نهایت هدف آنها بسیار متفاوت است: در حالی که بیت کوین به عنوان جایگزینی برای پول ساخته شده است، اتریوم پلتفرمی است که قراردادهای اجتماعی و برنامه های کاربردی توزیع شده را تسهیل می کند.

دیدن اینکه چگونه این ارزهای جدید در حال به دست آوردن بازار نقدینگی هستند و راه را برای راه‌های جدیدی برای انتقال ارزش هموار می‌کنند، در حالی که از سیستم‌های سنتی فاصله می‌گیرند، جالب است و شما هستید که می توانید انتخاب کنید و به این رمز ارزها علاقمند شوید.

طراحی سایت ارز دیجیتال خود

برای پلتفرم وب سایت خود، توصیه می کنیم وردپرس را انتخاب کنید، که یک سیستم مدیریت محتوای مناسب برای ایجاد تقریباً هر نوع وب سایت، از جمله سایت ارزهای دیجیتال است.

وردپرس به عنوان یک پلتفرم منعطف به شما این امکان را می دهد که از طریق افزونه ها قابلیت های مختلفی را به سایت خود اضافه کنید. به عنوان مثال، افزونه وردپرس all.in.one دارای نمایش قیمت ها و نرخ تبدیل، ماشین حساب ارز دیجیتال،پذیرش سفارش و پرداخت، پذیرش کمک مالی و غیره است.

سایر پلاگین‌های ممتاز مانندcoin comper ، معاملات و نمودارهای تعاملی را برای بیش از 2000 ارز دیجیتال در زمان واقعی نمایش می‌دهند. این افزونه می تواند به شناسایی سکه های پرطرفدار و مقایسه عملکرد تاریخی ارزهای دیجیتال مختلف کمک کند.

علاوه بر جنبه های کاربردی، مدیریت طراحی سایت شما می تواند به سادگی از طریق مضامین انجام شود، که مشخص می کند وب سایت شما برای بازدیدکنندگان چگونه به نظر می رسد. تم‌های ممتاز معمولاً دارای قالب‌های آماده برای استفاده هستند که می‌توانید آن‌ها را مطابق میل خود ویرایش و سفارشی کنید.

حتی اگر از وردپرس به‌عنوان پلتفرم خود استفاده نمی‌کنید، اما می‌خواهید یک وب‌سایت HTML ساده داشته باشید، همچنان می‌توانید از قالب‌های HTML استفاده کنید که می‌توانند بیشتر سفارشی‌سازی و ویرایش شوند تا مطابق با نیازهای شما باشد.

اما قبل از اینکه بتوانید افزونه های لازم را نصب کنید و طراحی وب سایت ارز دیجیتال خود را شخصی سازی کنید، ابتدا به یک نام دامنه و میزبانی وب نیاز دارید.

دامنه و هاست را از InMotion Hosting دریافت کنید

می توانید نام دامنه خود را از ثبت کننده های دامنه معروف خریداری کنید ، یا می توانید نام دامنه خود را مستقیماً در میزبان وب خود ثبت کنید، به خصوص اگر آنها یک نام دامنه رایگان را با برنامه های میزبانی خود ارائه دهند.

شرکت های میزبانی وب اغلب علاوه بر میزبانی وب، خدمات ثبت دامنه را نیز ارائه می دهند. اما میزبان های وب مانند IMOTION HOSTING ثبت دامنه رایگان را با میزبانی مشترک تجاری، میزبانی وردپرس و برنامه های VPS ارائه می دهند. اگر قبلاً دامنه ای را از جای دیگری خریداری کرده اید، اعتبار دامنه دریافت خواهید کرد که می توانید بعداً از آن استفاده کنید.

نوع وب سایت ارز دیجیتالی که قصد راه اندازی آن را دارید، نوع میزبانی را که باید انتخاب کنید تعیین می کند. اگر یک وبلاگ شخصی در مورد ارزهای دیجیتال است، می توانید با یک برنامه میزبانی مشترک شروع کنید و اگر نیازهای شما در طول مسیر تغییر کرد، به برنامه های دیگر ارتقا دهید. اگر این یک سایت تشنه منابع است، ممکن است از همان ابتدا به چیزی بیش از یک برنامه میزبانی مشترک ساده نیاز داشته باشید.

بسته های میزبانی مشترک InMotion از 3.49 دلار در ماه شروع می شود. هر طرح مشترک دارای فضای ذخیره‌سازی نامحدود، پهنای باند نامحدود، حساب‌های ایمیل رایگان و اعتبار تبلیغاتی رایگان برای استفاده در پلتفرم‌های تبلیغاتی موتورهای جستجو مانند Google AdWords، Bing یا Yahoo است.

اگر سایت ارز دیجیتال خود را با وردپرس می‌سازید، می‌توانید یک طرح میزبانی را نیز انتخاب کنید که برای وردپرس تنظیم شده است که از 6.99 دلار در ماه شروع می‌شود.

پلتفرم میزبانی وردپرس مدیریت شده InMotion ذخیره سرور پیشرفته، پشتیبان‌گیری خودکار رایگان، حفاظت از هک و بدافزار، به‌روزرسانی خودکار و وصله‌های امنیتی را ارائه می‌دهد که به عملکرد و امنیت برتر برای وب‌سایت شما تبدیل می‌شود.

در برنامه‌های WP-2000 و بالاتر، می‌توانید اشتراک ممتاز صدها افزونه و تم ممتاز، از جمله یک افزونه SEO که می‌تواند به شما در مدیریت بهتر رتبه‌بندی موتورهای جستجو کمک کند و یک پلاگین سایت‌های مرحله‌ای که به شما امکان می‌دهد تغییرات را آزمایش کنید، دریافت کنید. و قبل از اینکه سایت شما فعال شود، سایت شما را به روز می کند.

اگر به دنبال اجرای برنامه های مختلف سفارشی یا برنامه های کاربردی منابع فشرده نیستید، در بیشتر موارد، یک برنامه میزبانی مشترک یا یک برنامه میزبانی مدیریت شده وردپرس کافی است. اگر اینطور است و می‌خواهید نرم‌افزار سفارشی نصب کنید، توصیه می‌کنیم یک پلن VPS را انتخاب کنید که منابع بیشتری را ارائه می‌دهد و دسترسی ریشه‌ای به سرور شما ارائه می‌دهد.

در InMotion، برنامه های VPS خود مدیریت از 19.99 دلار در ماه شروع می شود، در حالی که برنامه های VPS مدیریت شده از 27.99 دلار در ماه شروع می شود. فقط گزینه های VPS مدیریت شده با cPanel و WHM، مدیریت سرور رایگان، به روز رسانی و وصله های امنیتی ارائه می شود. این طرح‌ها همچنین برای تجارت الکترونیک بهینه‌سازی شده‌اند، شامل آدرس‌های IP اختصاصی رایگان و SSL رایگان فعال در سی پنل هستند.

با توجه به نگرانی‌های مربوط به دامنه و میزبانی، می‌توانید بر روی زیبا جلوه دادن وب‌سایت ارزهای دیجیتال خود تمرکز کنید، و این می‌تواند به سرعت از طریق قالب‌ها یا مضامین وردپرس به دست آید، که ما را به مرحله بعدی ساخت وب‌سایت خود می‌رساند:

چه در حال ساخت سایت خود با وردپرس باشید و چه در حال راه اندازی یک وب سایت HTML5 باشید، تم ها و قالب های رایگان برای هر دو موجود است. با این حال، اگر می‌خواهید به به‌روزرسانی‌ها و وصله‌های امنیتی دسترسی داشته باشید، اکیداً به شما توصیه می‌کنیم که از یک گزینه پریمیوم استفاده کنید.

می‌توانید تم‌ها و قالب‌های ممتاز را که مخصوص ارزهای دیجیتال طراحی شده‌اند، در پلتفرم‌هایی مانند یک قالب HTML است که برای وب سایت های ماشین حساب بیت کوین، وب سایت تجهیزات استخراج بیت کوین یا سایر وب سایت های ارز دیجیتال ساخته شده است

سخن آخر

با توجه به گسترش فعالیت های اقتصادی در بازار رمز ارزها و انجام معاملات میلیون دلاری وجود سایت هایی با محوریت ارز دیجیتال با استقبال بی نظیری همراه می باشد. از این رو بسیاری از افراد و کسب و کار به فکر طراحی سایت ارز دیجیتال می باشند که در حال حاضر بهترین کار ممکن است.. .

نتیجه‌گیری

وب‌سایت صرافی ارزهای دیجیتال راهی برای گسترش تجارت شما به بازار ارزهای دیجیتال است. این شانس شماست تا به پیشرفت مالی دست یابید و سهم خود را در آن داشته باشید. با کمک یک تیم طراحی سایت ماهر، می توانید فرصتی بی‌نظیر برای موفقیت در دنیای مالی دیجیتال را به دست آورید.