نکات مهم نوشتن پست مهمان در طراحی سایت

نکات مهم نوشتن پست مهمان در طراحی سایت

نکات مهم نوشتن پست مهمان در طراحی سایت


نکات مهم نوشتن پست مهمان در طراحی سایت
در مقاله های گذشته گفتیم که بعضی طراحی سایت ها به گونه ایست امکان قرار دادن پست بر روی انها وجود دارد حال می خواهیم این نکته را بررسی کنیم که شرایط قرار دادن پست مهمان در روی صفحات وب چگونه است باید به این نکته توجه داشته باشید که پست مهمان را روی طراحی سایت هایی منتشر کنید که بازدیدشان از سایت شما بیشتر است نکته مهم دیگر این است که داشتن تعداد زیاد بک لینک در طراحی سایت نه تنها موجب کسب رتبه ی بهتر نمی شود بلکه مخرب است.

آیا در حال نوشتن پست های مهمان هستید؟

من هنگام مشورت با مشاغل مختلف و وبلاگ نویسان ، این مشکل را اغلب می بینم. آنها از پست های مهمان به عنوان استراتژی استفاده نمی کنند زیرا مزایایی را نمی بینند. به این دلیل که آنها نمی خواهند وقت خود را برای ایجاد محتوا برای وب سایت های دیگر تلف کنند. این وبلاگ نویسان ترجیح می دهند بیشتر تلاش کنند تا وبلاگ ها را در سایت های خود منتشر کنند.
اگر این به نظر ذهنیت شما می رسد ، اینجا فرصت بزرگی را از دست می دهید. پست های مهمان یکی از راه های مورد علاقه من برای هدایت بازدید بیشتر به یک وب سایت است. من همیشه از این استراتژی استفاده می کنم.
اگر مطمئن نیستید که پست مهمان به نفع تجارت شما خواهد بود ، این مقاله مناسبی برایتان خواهد بود. شما که می خواهید پست مهمان را شروع کنید اما نمی دانید چگونه این پست ها را به ترافیک سایت شروع یا تبدیل کنید ، خوش شانس هستید چرا که من به عنوان یک وبلاگ نویس مهمان، همه مواردی را که باید در مورد موضوع بدانید به شما می گویم تا بتوانید بازدید از وب سایت خود را افزایش دهید.

نکات نوشتن پست مهمان

یکی از مهمترین عواملی که باید بخاطر بسپارید استفاده از فضای سفید است. این اساساً فضای خالی بین خطوط ، پاراگراف ها و نویسه ها در پست مهمان شما است. استفاده از فضای سفید مناسب در محتوای شما به تجزیه آن و سهولت در خواندن کمک می کند.

برای وب سایت های مرتبط با نام تجاری خود بنویسید

اگر مدتی است که به نوشتن پست های مهمان می پردازید اما افزایش بازدید در وب سایت را مشاهده نکرده اید ، ممکن است بخواهید وب سایت هایی را که برای آنها می نویسید دوباره ارزیابی کنید.
در اینجا اولین سوالی است که باید از خود بپرسید آیا این وب سایت مربوط به تجارت من است؟ برای مثال : فوربس یک برند جهانی است. آنها در موضوعات مربوط به تجارت ، کارآفرینی ، فناوری ، سرمایه گذاری و سایر موضوعات مشابه تخصص دارند.
بگذارید بگوییم شما یک برند تجاری الکترونیکی دارید که کفش های ورزشی و عینک آفتابی می فروشد. استراتژی وبلاگ نویسی مهمان شما فقط به وب سایت هایی که فقط در کفش های ورزشی و عینک آفتابی تخصص دارند محدود نمی شود. در عوض، می توانید برای وبلاگ های مد بنویسید اما نه هر وبلاگ مد.
همانطور که با مثال Forbes توضیح دادم ، شما باید مطمئن شوید که خوانندگان در بازار هدف شما قرار می گیرند. اگر تجارت شما عینک آفتابی ساخته شده برای مردان بین سنین 18 تا 35 سال را به فروش می رساند، منطقی نیست که برای یک وبلاگ مد که زنان بالای 50 سال را هدف قرار می دهد ، بنویسید. منطقی است؟
اگرچه پست های مهمان فعلی شما ممکن است دارای محتوای و محتوای بسیار خوبی باشند ، اما اگر در سایت های مناسب منتشر نشوند ، هیچ فایده ای برای شما نخواهد داشت.

به وبلاگ های معتبر مراجعه کنید

فقط آرام بنشینید و منتظر بمانید تا مردم در مورد نوشتن پست های مهمان برای وب سایت های خود با شما تماس بگیرند. تا زمانی که وب سایت، نام، شهرت و برند تجاری بسیار شناخته شده ای نداشته باشید، احتمال دارد این اتفاق نیفتد. شما باید فعال باشید و وب سایت ها را به تنهایی پیدا کنید. اما بسیار مهم است که مطمئن شوید این وبلاگ ها چقد اعتبار دارند که از آن اعتبار به سایت شما می بخشند. به عنوان مثال ، آیا سایت پر از تبلیغات مختلف است؟ مردم دوست ندارند تبلیغات را در وب سایت ها ببینند که این امر می تواند به اعتبار یک تجارت لطمه بزند. پس از دسترسی به وبلاگهایی که تعداد زیادی تبلیغ دارند، جلوگیری کنید.

کسب اعتبار برای از طریق پست مهمان

استفاده از انکرتکست غیر مشابه در طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن ممکن است اولین هدف شما پس از طراحی سایت این باشد که کلمه ی کلیدی زود تر به بالا ترین سطح نتایج برسد اما به کار بردن همیشگی انها در انکرتکست توصیه نمی شود بهتر است از انکر تکست های متفاوت استفاده کنید تنوع باعث می شودگوگل کمتر به شیوه ی پست گذاری شما شک کند. تعرفه بازاریابی در طراحی سایت که از مقالات جدید وب سایت سایت کد می باشد را نیز مطالعه نمایید.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش