طراحی سایت مشاغل خانگی

طراحی سایت مشاغل خانگی

طراحی سایت مشاغل خانگی


طراحی سایت مشاغل خانگی
طراحی سایت طراحی وب سایت امروزه افراد به دنبال راه های مختلفی برای جذب درآمد و رفع نیازهای مالی می باشند، بسیاری از بانوان با وجود داشتن هنرهای فراوان در درون خود ممکن است امکان کار کردن در بیرون از منزل برای آن ها فراهم نباشد و یا حتی ممکن است هزینه اولیه برای رهن و اجاره مکانی برای استارت کاری خود نداشته باشند و بسیاری از مشکلات دیگر که باعث جلوگیری از پیشرفت بانوان می شود. تنها راهی که به پیشرفت بانوان کمک می کند کسب و کارهای خانگی می باشد.
یکی از مهم ترین مزیت های کسب و کارهای خانگی کمک به بانوانی است که دارای معذوریت برای کار کردن در بیرون از منزل می باشند، از این طریق بانوان قادر خواهند بود تا تا هنر و استعداد خود را از طریق طراحی سایت به همراه همه ی توضیحات و قیمت های آن ها به نمایش درآورده و از این طریق کسب درآمد کنند. به عبارتی دیگر این افراد از طریق طراحی سایت قادر خواهند بود تا علاقه مندان و مشتریان خود را از این طریق افزایش دهند و حتی در برخی از موارد قادر خواهند بود تا از طریق به اشتغال زایی بپردازند.

امکانات طراحی سایت های مشاغل خانگی

1. سرعت بارگذاری صفحات در طراحی سایت از اهمیت بسیاری بالایی برخوردار می باشد که این موضوع مهم در شرکت طراحی سایت نونگار پردازش به عنوان یکی از اولویت های طراحی سایت در نظر گرفته می شود. در طراحی سایت های خانگی به دلیل استفاده از تصاویر زیاد و حجم بالای تصاویر از تکنولوژی GZIP برای فشرده سازی استفاده می شود.
2. ظاهر گرافیکی زیبا و منحصر به فرد از جمله نکات مهم در طراحی سایت ها یاختصاصی می باشد که رعایت آن بسیار ضروری می باشد، شرکت طراحی سایت نونگار پردازش بعد از ثبت سفارش شما و متناسب با حوزه ی کاری و سلیقه ی شما به طراحی طرح اولیه وب سایت شما می پردازد و اگر در نهایت به تایید شما درآید برنامه نویس های نونگار به پیاده سازی آن می پردازند این موضوع مهم مورد استقبال بسیاری از کاربران و مشتری های قرار گرفته است.
-

نکات مهم و قابل توجه در طراحی سایت مشاغل خانگی

• قرار دادن فرم درخواست همکاری و جذب نیرو در طراحی سایت
• قرار دادن گالری و اسلاید تصاویر و ویدئو متناسب با موضوع وب سایت در طراحی سایت
• قرار دادن آموزش و مقالات صوتی و تصویری برای دوست داران وعلاقه مندان در طراحی سایت
• قرار دادن نظردهی و نظر سنجی جداگانه برای هر محصول توسط کاربران در طراحی سایت