طراحی سایت فروشگاهی ارزان

طراحی سایت فروشگاهی ارزان

طراحی سایت فروشگاهی ارزان


طراحی سایت فروشگاهی ارزان
طراحی سایت
قطعا زمانی که صحبت از کسب و کار و فروشگاه های اینترنتی می شود اولین تصویری که به ذهن افراد می آید طراحی سایت های فروشگاهی آنلاین می باشد. زیرا کسب و کار ها و فروشگاه های اینترنتی تنها از طریق طراحی سایت است که میتوانند محصولات و خدمات خود را به فروش برسانند. با طراحی سایت فروشگاهی قادر خواهید بود مشترین بسیار زیادی را از نقاط مختلف دور یا نزدیک داشته باشید می توانید فروشگاهی بزرگ و چند منظوره را در اختیار داشته باشید بدون اینکه خود را محدود به زمان و مکان کنید.
یک فروشگاه اینترنتی برای تمامی افرادی که محصولاتی را برای فروش دارند مناسب است و تعداد محصولات شما و کوچک و بزرگ بودن آنها اهمیتی ندارد. علاوه بر اینکه به زیبایی و شیک بودن طراحی سایت فروشگاهی خود اهمیت می دهید باید باید به سادگی و سهولت در استفاده از آن نیز اهیمت بدهید و دسترسی به ان را ساده کنید.

معمولا برخی از امکانات و ویژگی هایی که می توان در طراحی سایت فروشگاهی به کار برد عبارتند از:

طراحی وب سایت 1. سرعت بارگذاری بالای صفحات از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. در شرکت طراحی سایت نونگار این موضوع از مهم ترین اولویت ها در نظر گرفته می شود.
2. در طراحی سایت های فروشگاهی به دلیل حجم بالای تصاویر موجود در گالری از تکنولوژی GZIP برای فشرده سازی تصاویر استفاده می شود.
3. ظاهر گرافیکی مناسب و زیبا برای تمامی طراحی سایت ها در نظر گرفته می شود و طراحی سایت فروشگاهی نیز شامل این ویژگی مهم میشود. شرکت طراحی سایت نونگار با در نظر گرفتن امکانات و سفارشات مد نظر شما طرح اولیه را طراحی کرده و پس از اینکه به تایید شما درآمد به پیاده سازی کامل آن می پردازند. این امر مهم مورد استقبال بسیاری از مشتریان قرار گرفته است.

از دیگر امکانات و ویژگی های طراحی سایت فروشگاهی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• قرار دادن سیستم همکاری برای فروش در طراحی سایت فروشگاهی
• قرار دادن سیستم چند فروشگاهی در طراحی سایت فروشگاهی
• قرار دادن سیستم تخفیف گروهی در طراحی سایت فروشگاهی
• قرار دادن محصولات به صورت گروهی و دسته بندی شده در طراحی سایت فروشگاهی
• قرار دادن بخش ثبت نام در طراحی سایت فروشگاهی
• قرار دادن بخش پرسش و پاسخ برای مشتریان در طراحی سایت فروشگاهی
• امکان جستجو بر اساس رنگ ، نوع و شاخصه های محصولات در طراحی سایت فروشگاهی
• امکان گروه بندی محصولات بر اساس برند و ویژگی ها در طراحی سایت فروشگاهی