تاثیر تصاویر در طراحی سایت

تاثیر تصاویر در طراحی سایت

تاثیر تصاویر در طراحی سایت


تاثیر تصاویر در طراحی سایت
تصاویر ظاهر زیبای طراحی سایت را دو چندان می کنند و همان طور که می دانید ظاهر طراحی سایت اولین چیزی است که توجه کاربر را به خود جلب می کند به این ترتیب وب سایتی زیبا این امکان را فراهم می کند تا بازدید کنندگان در نگاه اول جذب طراحی سایت شوند و مدت زمان بیشتری را در سایت سپری کنند. همچنین تصاویر تاثیر به سزایی در بهینه سازی طراحی وب سایت برای موتور های جستجو دارند و باعث می شوند بازدید کنندگان درک بهتری از مطالب طراحی سایت شما داشته باشند و مفهوم کلی محتوا را به کاربر منتقل کنید. محتوا های دارای تصویر کاربر پسند تر بوده پس از نظر گوگل نیز دارای رتبه بهتری خواهند بود. آشنایی با نحوه کدنویسی در طراحی سایت که از جدید ترین و بروز ترین مقالات وب سایت سایت کد می باشد را نیز مطالعه نمایید.

ویژگی تصاویر مناسب برای طراحی سایت

•تصاویر مرتبط در طراحی سایت
گام اول برای انتخاب تصاویر مرتبط بودن آن به موضوع محتوا می باشد. محتوا می بایست دارای مفهوم تا قابلیت انتقال هدف مورد نظر را داشته باشد.
•حجم تصاویر طراحی سایت
حجم تصاویر نبایست به بالا باشد که موجب کاهش سرعت سایت شود و همچنین برای جلوگیری از این اتفاق نباید کیفیت را فدای کمیت کنیم و برای پایین آوردن حجم تصاویر کیفیت آن از دست برود.
•عنوان تصاویر طراحی سایت
مناسب ترین عناوین برای تصاویر طراحی سایت تهران استفاده از کلیدواژه ها و عنوان های مرتبط با تصویر می باشد که کاربر را مستقیما به نتیجه مورد نظر هدایت کند.

انواع تصاویر طراحی سایت عبارتند از

تصاویر طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن می توانند در قالب انیمیشن و به صورت فایل های GIF ارائه شوند. به علاوه استفاده از تصاویر ساده و معمولی و همچنین پیچیده و مفهومی نیز مورد استقبال زیادی قرار گرفته است چرا که تصاویر مفهومی کاربر را به فکر وا می دارد و ذهن بازدید کننده را درگیر می کند.

اشتباهات رایج در استفاده از تصاویر در طراحی سایت

یکی از اشتباهات در استفاده از تصاویر ارائه لینک تصویر از سایت های دیگر است که بسیار غیر حرفه به نظر می رسد. همچنین استفاده از برخی تصاویر غیر مرتبط صرفا به خاطر زیبایی خود عکس اصلا توصیه نمی شود. از دیگر موارد انتقال محتوا در قالب تصویر می باشدو محتوای اصلی خود را به شکل همان متن به کاربر ارائه دهید چرا که در غیر این صورت جنبه های مثبت محتوای شما از دست می رود. تبلیغات اینترنتی طراحی سایت تهران با تکیه بر تجربه ی چندین ساله و استفاده از متخصصان حرفه ای در زمینه طراحی سایت در تلاش است تا پروژه های خود را با بهترین نتیجه به کارفرمایان ارائه دهد.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش