بررسی جالب ترین طراحی سایت ها

بررسی جالب ترین طراحی سایت ها

بررسی جالب ترین طراحی سایت ها


بررسی جالب ترین طراحی سایت ها
طراحی زمینه ای برای الهام بخش همیشه جاری است امروز مجموعه ای از طراحی های شگفت انگیز طراحی سایت با پیش زمینه های الگویی را که در سال بسیار خلاقانه و مرسوم است ، برای شما آماده کرده ایم. پیش زمینه های الگوی در طراحی سایت بسیار محبوب هستند ، که معمولاً به عنوان یک عنصر پشتیبان یا آخرین لمس طراح استفاده می شوند. اما اغلب ، بدون آنها ، طرح به سادگی تمام نمی شود. در این مجموعه از نمونه های زمینه های پس زمینه دارد.
ما تعدادی از بهترین طراحی سایت با زمینه های الگو در سال را جمع آوری کرده ایم ، بنابراین همه کاری که باید انجام دهید اینست که بنشینید و از الهام لذت ببرید. طراحی سایت بازی آنلاین طراحی سایت برای یک بازی آنلاین اتومبیل در حال حرکت با الگوی پس زمینه با خطوط مورب در سمت راست کج شده است. ما دوست داریم که طرفی که خطوط کج شده است با جهت حرکت ماشین همگام سازی شود. به علاوه ، رنگ نارنجی به روحیه خوش بینانه بازی در طراحی سایت افزوده است.
طراحی سایت کاشی و سرامیک

طراحی سایت سیمپل اسمیلک

برای بخش قهرمان این طراحی سایت ، طراح آیکون های هنر خط محو شده را با ترسیم ضخیم بر رنگ پس زمینه تمشک تازه انتخاب کرده است. این الگوی در واقع ما را به یاد دودلینگ می کند یک روند طراحی گرافیکی که در حال حاضر کاملاً داغ است. آیا می خواهید در مورد روند طراحی گرافیک در سال اطلاعات بیشتری در طراحی سایت کسب کنید طراحی سایت تهران دگیگی الگوی صلیب های کوچک و کوچک با فاصله در هنگام تعامل متحرک هستید.
یک مثال عالی از یک الگوی پس زمینه ساده که از صلیب های کوچک و کوچک و کوچک ساخته شده از یک پس زمینه سفید در طراحی سایت ساخته شده است. در نگاه اول ، چیز خاصی وجود ندارد اما بسیار جالب است که می فهمید که در واقع الگویی پویا است که با حرکت با مکان نما خود در طراحی سایت در تعامل است. طراحی سایت سوییت مگنولیاگلاتو الگوی الماس هندسی بر روی زمینه زرد کم رنگ دوست داشتنی است.

طراحی سایت مونیسب

الگویی با مضمون مکزیکی جالب با تصاویر رنگی و دست ساز یک الگوی بسیار جالب ، تازه و رنگارنگ برای یک تیم مکزیکی که با ما صحبت می کند فیستا! این الگوی شاد مطمئناً بازدید کنندگان را با حال و هوای مطلوبی روبرو می کند و جلوه را حتی بیشتر می کند و قسمت هایی از الگوی پایین می روند که همچنان در حال پیمایش هستید و باعث می شود منو و ساعتهای کاری مونی را در طراحی وب سایت بخوانید. یک الگوی هندسی که ما اغلب با آشپزی در ارتباط هستیم.
الگوی الماس این الگوی همراه با تصاویر دلپذیر و دلپذیر با دست و یک ظریف زرد رنگ دوست داشتنی واقعاً به احساس ژلاتو خانگی در طراحی سایت کمک می کند. طراحی سایت برندالماناک الگویی با ذرات گرد و غبار و ستاره که در اطراف شناور هستند طراحی سایت های نرم و کاملا منحصر به فرد ساخته شده با رنگ زرد پر جنب و جوش است که فورا روحیه بیننده را تقویت می کند. الگوهای طراحی سایت به کار رفته در این طراحی ، احساس کلی شما را در فضا به وجود می آورد.

طراحی سایت کلاب هوس

یک الگوی تمیز و زیبا از نقاط تقلید از الگوی لوازم التحریر کلاسیک نقاط بسیار ساده و در عین حال مؤثر در جاز زدن به یک پس زمینه سفید کلاسیک الگوی نقاط موجود در این طراحی سایت فقط در نقاط کلیدی مختلف در طراحی توزیع می شود و ضمن حفظ تمرکز بر روی مطالب اساسی ، ظاهری مدرن و تمیز به آن در طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن می بخشد. ذرات گرد و غبار و ستاره در حال شناور شدن در اطراف و ایجاد یک اثر جاذبه صفر و یک توپ سیاه بزرگ در وسط است که از ماه یا سیاره ای تقلید می کند.
طراحی سایت لیمونادز سه الگوی مختلف با ظاهری دست ساز در طراوت و روشن کردن رنگ های آبی چرا فقط می توانید یک الگوی را انتخاب کنید این طراحی سایت یک پس زمینه پویا را انتخاب کرده است که سه الگوی دست ساز مختلف را تغییر می دهد یک الگوی دودل ، یک الگوی حباب و الگوی موج نکته جالب این است که این الگوها همه در یک طرح رنگی یکسان هستند آنها بخش قهرمان را متنوع و سازگار در همان زمان در طراحی سایت نگه می دارند.

طراحی سایت فورگونتا

پس زمینه دودل سرگرم کننده بر روی الگوی با تصاویر دست کشیده در موضوع مواد غذایی خیابانی تبلیغات اینترنتی طراحی سایت بسیار شاد کاملاً به سبک بد بو با تصاویر خلاصه نشان داده شده است. طراحی سایت تحت تأثیر یک پس زمینه الگوی سرگرم کننده و جالب از تصاویر با ابعاد دودل با مواد غذایی قرار می گیرد که به کلیت آسان طراحی سایت اضافه می شود طراحی سایت هانسکیسل نقاط یک الگوی معمولی هستند که در آشپزخانه خواهید دید.
روی پیش بند ، دستمال ، سفره و غیره مردم به راحتی آنها را با هر چیزی که مربوط به آشپزی و غذا باشد ، مرتبط می کنند. به همین دلیل جای تعجب ندارد که این طراحی سایت از نقاط به عنوان الگوی جزئی در پس زمینه سبز تازه استفاده کرده است. طراحی سایت اکتوناتوس یک الگوی طراحی سایت جالب که شخصیت های کارتونی را از یک کتاب بهینه سازی سایت معرفی می کند. طراحی سایت که مجموعه کتاب های کودکان را ارائه می دهد.

طراحی سایت تایپاندپیکسل

یک الگوی کوچک از پله ها ، که جزئی از پس زمینه را پوشانده است طراحی سایت تا حدی در یک الگوی پله های خاکستری با مقیاس کوچک پوشیده شده است. عاقلانه است که از چنین الگویی فقط در بخشی از طرح استفاده شود ، خصوصاً به شکل یک شکل هندسی این باعث می شود طراحی به نظر ابتکاری و مدرن در طراحی سایت به نظر برسد. به عنوان پس زمینه ، ما الگوی بسیار زیبایی را مشاهده می کنیم که تمام شخصیت های موجود در کتاب ها را معرفی می کند.
انتخاب رنگ به رنگ آبی تیره است ، بنابراین تمرکز بینندگان را روی بخش میانی رنگارنگ نگه می دارد. طراحی سایت اوتادیزاینز الگوی پس زمینه ساخته شده از اشکال هندسی با اثر اختلاف منظر برای ایجاد عمق الگویی زیبا از اشکال هندسی مختلف بر روی یک پس زمینه بنفش شیب. عمق طراحی الگوی با اثر اختلاف منظر شناخته شده ای که چندین سال در میان گرایش های طراحی سایت تهران بوده است تقویت می شود.

طراحی سایت فرندپروجکتس

الگوی پس زمینه خاکستری شبیه به الگوی لوازم التحریر ، همچنین به عنوان بوم بازی مورد استفاده قرار می گیرد. الگوی پس زمینه ای با رنگ خاکستری در این طراحی سایت ، همچنین نقش بوم بازی را بازی می کند که می توانید در این طراحی سایت بازی کنید. رنگ خاکستری ایمن بر روی چشم آسان است و قرار دادن نقاط به کاربران کمک می کند تا هنگام بازی بازی ، عناصر را مرتب کنند. با توجه به این اثر ، وقتی حرکت مکان نما یا پیمایش را انجام می دهید.
لایه های مختلف با سرعتی متفاوت در طراحی سایت فروشگاهی حرکت می کنند طراحی سایت توزاتوردیز الگوی خاکستری روشن به عنوان یک پس زمینه که از پارچه پنبه تقلید می کند. اگر از الگوی پیش زمینه ای برای طراحی سایت خود استفاده می کنید ، ایده خوبی است که آن را با موضوع سایت تطبیق دهید. این طراحی سایت لباس می فروشد و از پارچه به عنوان الگوی پس زمینه استفاده می کند. انتخاب الگوی یک پارچه نخی خاکستری روشن است که باعث جلب توجه نمی شود.

طراحی سایت کانینج

پس زمینه الگوی ماهی با استفاده از طراحی سایت رستوران غذاهای دریایی رستوران غذاهای دریایی با طراحی سایت مدرن که طراح آن الگوی پس زمینه جالبی از ماهی های مختلف را انتخاب کرده است. این الگوی رنگ پریده است ، بنابراین باعث می شود طرح موضوعی تر شود در حالی که بیننده را از محتوای اصلی منحرف نمی کند طراحی سایت مارین اپاسکول الگویی از یک ورق کاغذ مربع که از یک دفترچه مدرسه تقلید می کند.
یک طراحی سایت کاملاً مصور با الگوی پس زمینه یک ورق کاغذ مربع که کمی یادداشت مدرسه را یادآوری می کند. این الگوی کاملاً مطابق با تصاویر خطی مسطح در طرح است. احساس کلی حاصل از طراحی سایت مدرسه قدیمی است. طراحی سایت بیمه ساکرپاتم یک الگوی کوچک و کوچک با نقطه ای که زمینه های سفید را جادو می کند. یک طرح رنگ چشم نواز از آبی ، قرمز و سفید تزئین شده با یک الگوی و و کوچک که در غیر این صورت می تواند.

طراحی سایت کوایکس

یک پس زمینه هندسی ظریف در یک رنگ بژ کم رنگ و متناسب با سبک تصاویر یک طراحی سایت زیبا و با تصویر زمینه هندسی بسیار ظریف و با رنگ بژ کمرنگ انتخاب الگوی مطابقت با تصاویر و متن بسیار مناسب است ، زیرا به آنها در ایستادگی کمک می کند. یک پس زمینه خسته کننده و سفید در طراحی سایت باشد. صرف نظر از ظریف بودن ، الگوی پس زمینه احساس کاملی متفاوت از طراحی کامل طراحی سایت را به شما می دهد.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش