انواع زبان برنامه نویسی شی گرا در طراحی سایت

انواع زبان برنامه نویسی شی گرا در طراحی سایت

انواع زبان برنامه نویسی شی گرا در طراحی سایت


انواع زبان برنامه نویسی شی گرا در طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران در طراحی سایت یکی از مباحث مهم در حوزه برنامه نویسی است و کسانی که به سمت برنامه نویسی گرایش پیدا می کنند با مفهوم زبان برنامه نویسی شی گرا باید آشنا باشند. کسب درآمد از طراحی سایت تجارت الکترونیک یکی از آسن ترین روش های درآمدزایی از طریق طراحی سایت می باشد. برنامه شی گرا یک ساختار برنامه نویسی است که ساختار یا بلوک اصلی آن شیء ها می باشند. زبان های زیادی از برنامه نویسی شی گرا پشتیبانی می کنند. در زیر به 10 زبان محبوب برنامه نویسی شی اشاره می کنیم.

انواع زبان برنامه نویسی شی گرا در طراحی سایت عبارتند از:

• زبان برنامه نویسی سی شارپ در طراحی سایت
هر زمان که از زبان برنامه نویسی شی گرا صحبت می کنیم اولین زبان سی شارپ به ذهن می آید ،زبان برنامه نویسی سی شارپ یک زبان برنامه نویسی چند الگویی و منظم است که در بستر دات نت می باشد که توسط مایکرو سافت و دات نت به وجود آمده است. این زبان برنامه نویسی طراحی سایت بر پایه سادگی ومدرن بودن و شی گرا ساخته شده واز زبان جاوا و دلفی تاثیر پذیرفته است.
• زبان برنامه نویسی سی پلاس در طراحی سایت
دومین مورد از زبان برنامه نویسی شی گرا زبان سی پلاس می باشد. سی پلاس یک زبان برنامه نویسی طراحی سایت همه منظوره است که امروزه بیشتر نرم افزارهای سیستمی از طریق سی پلاس نوشته می شود.
• زبان برنامه نویسی روبی در طراحی سایت
زبان برنامه نویسی طراحی سایت روبی یک زبان پویا و انعطاف پذیر است و توسط برنامه نویس ژاپنی به نام یوکی هیر و ماتسوموتو ایجاد شد و زبان پرل و آیفل و لیسپ الهام بخش روبی بوده اند.
• زبان برنامه نویسی پایتون در طراحی سایت
زبان برنامه نویسی پایتون به زبان دوست داشتنی برنامه نویسی مشهور است. که یک زبان برنامه نویسی قدرتمند و چند منظوره است. که زبان برنامه نویسی شی گرا است توسط خودوفان روسوم هلندی طراحی سایت شده پایتون یک زبان برنامه نویسی قدرتمند است که همه گیر شده و از زبن های برنامه نویسی شی گرا است.
• زبان برنامه نویسی php در طراحی سایت
یکی دیگر از زبان برنامه نویسی برای طراحی سایت php است که زبان برنامه نویسی شی گرا است.
• زبان برنامه نویسی جاوا در طراحی سایت
یکی از معروفترین زبان برنامه نویسی طراحی سایت جاوا است که به صورت شی گرا و جاوا شبیه زبان برنامه نویسی سی پلاس است با این تفاوت که مدل شی گرایی آسان تری دارد.
• زبان برنامه نویسی کاتلین در طراحی سایت
یکی از زبان های برنامه نویسی طراحی سایت که بروی ماشین های مجازی جاوا اجرا می شود.
• زبان برنامه نویسی گو در طراحی سایت
این زبان برنامه نویسی توسط شرکت گوگل ارائه شده با استفاده از این زبان برنامه نویسی طراحی سایت می توانید هر نوع نرم افزاری را پیاده کنید.
• زبان برنامه نویسی پرل در طراحی سایت
زبان برنامه نویسی طراحی سایت پرل یک زبان برنامه نویسی همه منظوره است از سطح بالایی برخوردار است ودارای مفسر و داینامیک است.