آموزش های کاربردی طراحی سایت

آموزش های کاربردی طراحی سایت

آموزش های کاربردی طراحی سایت


آموزش های کاربردی طراحی سایت اگر فکر می کنید ساخت اینفوگرافیک جذاب آسان یا سریع نیست خوب احتمالاً درست است. ساختن اینفوگرافیک که خواننده را به طور مؤثر در طراحی سایت درگیر می کند ، به زمان و تلاش نیاز دارد. خوشبختانه ما در اینجا برای کمک به راهنمای کامل در مورد چگونگی ساخت اینفوگرافیک جذاب در طراحی سایت هستیم. برای ساده کردن کل فرآیند ، ما آن را به فازها و مراحلی تقسیم کرده ایم که به راحتی قابل انجام است.
مراحل ایجاد اینفوگرافیک در طراحی سایت مرحله آماده سازی فاز محتوا فاز طراحی فاز بهینه سازی مرحله آماده سازی در طراحی سایت ساخت اینفوگرافیک در فتوشاپ یا یک نرم افزار طراحی دیگر شروع نمی شود. حتی با نوشتن مطالب شما شروع نمی شود. ساخت اینفوگرافیک جذاب در ذهن شما در طراحی سایت شروع می شود. مرحله آماده سازی به شما کمک می کند تا مفهوم را پاک کرده و استراتژی خود را در طراحی سایت تدوین کنید.
اصول طراحی سایت حرفه ای

تعیین اهداف در طراحی سایت

بنشینید و چشم اندازهای خود را تحلیل کنید در عمق نیازها و علاقه های آنها حفر کنید چه چیزی تحت تأثیر تأثیر و لمس آنها قرار می گیرد چگونه آنها از اطلاعاتی که می خوانند بهره می برند از همه مهمتر بعد از اینها باید چه کاری انجام دهند برای پاک کردن مفهوم کلی که در ذهن خود دارید از ابتدا این سؤالات را در طراحی سایت تهران پاک کنید. هر اینفوگرافیک بی نظیر است و اهداف بی نظیری دارد. در اینجا برخی از محبوب ترین اهدافی که مردم برای اینفوگرافیک استفاده می کنند.
در طراحی سایت آورده شده است افزایش آگاهی برای یک مشکل آگاهی از برند را بالا ببرید ایجاد ترافیک به یک طراحی سایت خاص افراد را مجبور به بارگیری یک محصول خاص کنید روابط مشتری و برند را تقویت کنید و موارد دیگر البته اینفوگرافیک می تواند بیش از یک هدف را ارائه دهد. معمولاً هرچه هدف مشخص تر باشد ، بهتر می شود. سپس موضوعی را انتخاب کنید که به نفع این منظور عمل کند و همزمان با علاقه مخاطبان شما در طراحی سایت مطابقت داشته باشد.

طراحی سایت پویا

ساختن اینفوگرافیک جذاب مهمتر از همه یک فرآیند خلاق است بنابراین مطمئناً باید تمام قدرتهای خلاقانه خود را برای این کار عملی کنید. قبل از شروع به ساختن قطعه خود باید بدانید که چه مقدار اطلاعاتی در مورد این موضوع در طراحی وب سایت وجود دارد. آیا نمی خواهید مخاطبان خود را با محتوایی که قبلاً خوانده اند خسته کنید از تجربه ما موضوعات خاص با مخاطبان هدف خاص منجر به تبدیل بیشتر می شود.
رقابت را کنار بگذارید و در نظر بگیرید که چگونه می توانید ارزش بیشتری را به خواننده وارد کنید. آیا می توانید داده های جدید ارائه دهید ، یا دیدگاه جدید یا شاید کامل تر باشید؟ سایر اینفوگرافیک ها را مرور کرده و هر آنچه که قابل استفاده باشد را در طراحی سایت ذخیره کنید. هنگامی که صحبت از الهام بصری می شود ، پینترست احتمالاً یکی از بهترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی برای این منظور است. به راحتی می توانید.

فاز محتوا در طراحی سایت

اینفوگرافیک ها خلاقیت های تصویری هستند که بر اساس اطلاعات ساخته می شوند. مرحله دوم ایجاد یک اینفوگرافیک جذاب به جمع آوری اطلاعات و غربال این قطعات اختصاص داده شده است که بیشترین ارزش را برای خواننده در طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن به ارمغان می آورد مجموعه ای از طرح های مورد علاقه خود را در طراحی سایت ایجاد کنید جمع آوری داده ها در طراحی سایت فقط از منابع معتبری استفاده کنید و چت چت را برای مکان دیگری ترک کنید.
برای کشف داده های با کیفیت ، شما باید تا آنجا که ممکن است فقط از منابع معتبر را در طراحی سایت جمع آوری کنید. اینفوگرافیک جذاب به نظر خوب نمی رسد ارزش آن را به ارمغان می آورد. از نظر کتابها بررسی ها گزارشات صنعت سخنرانی های کارشناسان این حوزه آمار رسمی و غیره هنگامی که تحقیق کاملی انجام داده اید ، تمام اطلاعات جمع آوری شده را مرور کرده و قطعات ضروری را در تبلیغات اینترنتی طراحی سایت فیلتر کنید.

ایجادعنوان جذاب در طراحی سایت

عنوان یکی از مهمترین عناصر اینفوگرافیک شماست اگر این عنوان توجه چشم انداز شما را به خود جلب نکند ، تمام تلاش شما برای ایجاد یک اینفوگرافیک قاتل بیهوده خواهد بود. در اینجا چند نکته عملی برای استفاده در هنگام ایجاد عنوان جذاب در طراحی سایت وجود دارد کلمات کلیدی خود را تعیین کرده و از آنها در عنوان استفاده کنید با برجسته کردن مقدار ، مستقیماً به نقطه بروید از صدایی هوشمندانه و بدون صدا مانند کلیک استفاده کنید.
برای شناسایی بهترین نسخه عنوان که بیشترین توجه را به خود جلب می کند از یک آنالایزر تیتر در طراحی سایت استفاده کنید. بهینه سازی سایت برای کشف بهترین ساختار اینفوگرافیک که برای اسکن ، دنبال کردن و خواندن کاربر احساس طبیعی می کند یک طرح مطالب را بر اساس اطلاعات کلیدی در طراحی سایت ایجاد کنید نقاط کلیدی مطالب داده ها نمودارها پاراگراف ها را با هم در یک جریان منطقی قرار دهید. مثالهای فوق فقط چند ساختار محبوب برای اینفوگرافیک را نشان می دهد.

سازه های ترکیبی در طراحی سایت

اما ساختارهای بسیار دیگری برای استفاده در طراحی سایت تهران وجود دارد. همه اینها به ماهیت محتوای شما بستگی دارد. علاوه بر این می توانید ساختارهای مختلف را در یک اینفوگرافیک در طراحی سایت ترکیب کنید. سرگرم کننده ترین مرحله شروع می شود! از آنجا که مردم به طور طبیعی همه چیز بصری را جذب می کنند ، طراحی واقعی اینفوگرافیک چیزی است که می فروشد به عبارت دیگر ، طراحی سایت همان چیزی است که توجه را جلب می کند.
به شما در انتقال پیام خود به روشی مناسب کمک می کند استفاده از ابزارهای مناسب در طراحی سایت آیا خودتان قصد دارید طرح را انجام دهید چقدر با نرم افزارهای گرافیکی مانند فتوشاپ ، اسکتچ، افینیتی دیزاینر، ایندیزاین و غیره آشنا هستید بودجه شما چقدر است بسته به سطح تخصص و منابع خود ، چندین گزینه برای تحقق اینفوگرافیک خود دارید. از یک طراح گرافیک یا یک استودیوی طراحی گرافیک این کار را برای طراحی سایت فروشگاهی شما انجام دهید.

استفاده از الگوی مناسب در طراحی سایت

یک قالب اینفوگرافیک پرمید یک گزینه عالی است اگر به دنبال طراحی مناسب فقط برای قرار دادن مطالب خود هستید. این گزینه نسبت به استخدام یک طراح گرافیک مقرون به صرفه تر است تا زمانی که الگویی را پیدا کنید که نوع محتوای شما را به طور مؤثر در طراحی سایت ارتباط برقرار کند. اگر به مهارت های خود اطمینان ندارید و یا صرف سرمایه گذاری در ایجاد اینفوگرافیک ندارید بهترین گزینه شما استخدام یک طراح گرافیک است.
البته ، این می تواند پرهزینه‌ترین گزینه باشد اما اگر قصد انجام یک اینفوگرافیک بسیار جذاب را دارید ، هدف طراحی سایت شما نیز برای بالا است. عناصر اولیه اینفوگرافیک در طراحی سایت بیمه اگر کمی زمان و مهارت بیشتری در استفاده از یک نرم افزار طراحی دارید ، می توانید با کمک عناصر اینفوگرافیک ، اینفوگرافیک خود را بسازید. بسیاری از عناصر اینفوگرافیک رایگان در طراحی سایت موجود هستند و عناصر پرداخت شده معمولاً بسیار مقرون به صرفه هستند.

سازندگان آنلاین در طراحی سایت

سازندگان آنلاین اینفوگرافیک برای اکثر کاربران بسیار مناسب است زیرا معمولاً نیازی به داشتن مهارت های حرفه ای در طراحی ندارند. مهم نیست که از سازنده اینفوگرافیک در طراحی سایت استفاده کنید ، شما یک کتابخانه از عناصر طراحی و یک گالری از الگوهای پیش ساخته را انتخاب خواهید کرد که هنگام ساخت طراحی خود انتخاب کنید. برنامه اشتراک رایگان و پولی وجود دارد. معمولاً ، برنامه های رایگان شامل نام تجاری بستر های نرم افزاری در طراحی سایت نهایی اینفوگرافیک است.
انواع طراح ها در طراحی سایت طراحی اولین مرحله از طراحی است پیش نویس های خشن از اینفوگرافیک شما اگر تصمیم به ایجاد طرح خود گرفتید ابتدا ایده های خود را روی یک برگه کاغذ بگذارید تا زمانی که مؤثرترین روش توزیع محتوای خود را در سراسر بدن اینفوگرافیک جهت طراحی سایت برقرار نکنید. سپس ، بر اساس طرح هایی که شما ساخته اید ، محتوا را در سراسر بدن اینفوگرافیک در ابعاد دقیق توزیع کنید. به عنوان مثال یک فونت سریف برای عنوان ها و سیف سریف برای پاراگراف ها انتخاب کنید معمولاً استفاده از یک فونت فانتزی برای عنوان خوب به نظر می رسد.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش