آغاز به کار طراحی سایت با گوگل آنالیتیک

آغاز به کار طراحی سایت با گوگل آنالیتیک

آغاز به کار طراحی سایت با گوگل آنالیتیک


آغاز به کار طراحی سایت با گوگل آنالیتیک
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران واژه نامه گول آنالیتیک پیش از شروع طراحی سایت چند اصطلاح وجود دارد که شما می بایست معانی آن را بدانید شما اغلب با این اصطلاحات در داد ه های گوگل آنالیتیک مواجه خواهید شد وهمچنین این اصطلاحات در این مقاله استفاده شده اند. ابعاد یک ویژگی توصیفی طراحی سایت یا مشخصات یک شی که می تواند مقادیر مختلفی داشته باشد مرورگر ،خروج از صفحه ،نمایش ها و مدت زمان دوره همه نمونه هایی از ابعاد طراحی سایت هستند که به صورت پیش فرض در گوگل آنالیتییک وجود دارند.
متریک ها یا معیار ها مقادیر منحصر به فردی از ابعاد طراحی سایت هستند که به صورت یک مبلغ ی یک نسبت اندازه گیری می شوند. صفحه های مشاهده شده در هر دوره و میانگین زمان دوره ها نمونه هایی از متریک هایی هستند که در گوگل آنالیتیک استفاده می شوند. از جدید ترین مقالات وب سایت سایتکد می توان به سئو پیشرفته در طراحی سایت اشاره نمود که مطالعه آن را به کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم.

افزایش بازدید طراحی سایت

دوره ها یک دوره به بازه ای از زمان که کاربر فعالانه با طراحی سایت شما برنامه وغیرهدرگیر می باشد اطلاق می گردد در یک تاریخ مشخص تمام داده های استفاده شده با یک دوره مرتبط می باشند . کاربران کاربران در طراحی سایت کسانی هستند که در یک محدوده تاریخ انتخاب شده حداقل یک دوره فعال داشته اندکه این شامل هر دو کاربر جدید و مجدد بازگشته می شود. تعداد بازدید از صفحه به معنی تعداد کل صفحات مشاهده شده درطراحی سایت در هر دوره می باشد نمایش مکرر یک صفحه محاسبه می شود.
صفحات در هر دوره در واقع میانگین تعداد صفحات طراحی سایت مشاهده شده در هر دوره می باشد که به آن میانگین عمق صفحه نیز می گویند نمایش مکرر یک صفحه محاسبه می گردد متوسط بازه زمانی دوره میانگین طول یک دوره نرخ جستن درصد بازدید از یک تک صفحه طراحی سایت می باشد دوره های جدید تخمینی از درصد بازدید هایی که برای اولین بار هستند.

مشخص کردن اهداف طراحی سایت

اهداف به شما این امکان را می دهند تا متوجه شوید چگونه اغلب کاربران اقدامات خاصی را روی طراحی سایت شما انجام می دهند و یا کامل می کنند تغییرات تعداد دفعاتی است که اهداف روی طراحی سایت شما کامل می شوند کمپین ها همچنین به عنوان کمپین ها ی سفارشی در طراحی سایت نیز شناخته می شوند به شما اجازه اضافه کردن پارامترهایی به هر آدرس از طراحی سایت شما را می دهند. جذب چگونگی رسیدن کاربران به طراحی سایت شما رانشان می دهد رفتار اطلاعات رفتار کاربران در طراحی سایت به شما جهت بهبود مطالب وب سایتان کمک می کند.
صفحه اصلی گوگل آنالیتیک هنگامی که وارد صفحه گوگل آنالیتیک خوددر طراحی سایت می شوید شما به صفحه اصلی منتقل می گردید که در آن لیست تمام طراحی سایت هایی که در حساب خود راه اندازی کرده اید مشاهده می کنید این لیست به شما برخی ازاطلاعات اولیه را در سمت راست هر طراحی سایت نمایش می دهد .