IFTTT در طراحی سایت چیست

IFTTT در طراحی سایت چیست

IFTTT در طراحی سایت چیست


IFTTT در طراحی سایت چیست
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران این کلمه مخففif this then that در طراحی سایت است که برای تسریع کارها و یاد آوری نکات مهم وضروری ساخته می شود. شما براحتی می توانید با استفاده از این نرم فزار حساب کاربری خود را در شبکه های مختلف برسی کنید. خیلی راحت می توانید انجام کارهایی که زمان بر است را به آن واگذار کنید .IFTTTدر طراحی سایت قابلیت یک پارچه شدن با شبکه های اجتماعی را دارد با استفاده از این برنامه می توانید در هرکجا که هستید و مقاله هایی که در اختیار دارید را یکجا داشته باشید این قابلیت را نرم افزار pocker foursquareنیز دارد ولی تفاوتی که این برنامه با iftttدارد این است که این برنامه قابلیت جستجو اپلیکیشن را به صورت بهینه ودقیق تر برای کاربر فراهم می کند و به تمام مطالب مورد علاقه شما برچسب tag میزند.
تمام مطالب مورد علاقه خودرا می توانید به صورت یک دفترچه داشته باشید. امروزه با توجه به حضور گسترده افراد در شبکه های اجتماعی و استفاده بیش از حد ازاین تکنولوژی در طراحی سایت از ضروریات این علم به روز بودن و داشتن اطلاعات لازم در زمینه اینترنت و طراحی سایت است. یکی از ابزارهای ضروری که نیاز است شما اطلاعاتی راجع به آن داشته باشید Iftttاست. این ابزار پر از دستور العمل است برای استفاده از آن باید ابتدا عضو شوید و سپس اکانت مختلف شبکه اجتماعی را به آن بدهید. ما در این مقاله محبوب ترین دستورهای Ifttt را در اختیار شما در طراحی سایت قرار می دهیم.

ذخیره کردن لینک در طراحی سایت

یکی از کاربردی ترین و بهترین اپلیکیشن ها در طراحی سایت برای ذخیره کردن لینک ها و مراجعه بعدی به آنهاست. اگر هنگام وب گردی به یک مطلب جالب برخورد کردید و خواستید ذخیره کنید نیاز به پیمودن راه دشوار نیست با استفاده از iftttمی توانید ابتدا فیو کنید و نخستین لینک آنرا در پوکت ذخیره کنید و بعدا آنرا در طراحی سایت بخوانید.
ذخیره کردن توییت ها با استفاده ازاین ابزار شما می توانید یک آرشیو قابل جست جو از توییتهای ذخیره شده خود داشته باشید. فیو کردن تیت و اضافه شدن به buffer اگر دوست داشته باشید مطلبی را که قبلا تویت کرده ایددر طراحی سایت به دهها نفر دیگر ریتویت کنید با استفاده از این دستورالعمل می توانید آنرا به سرویس buffer بسپارید و در زمان مشخص خودش ریتویت کنید.

اضافه کردن محتوا به گوگل و طراحی سایت

شما با استفاده از این دستور العمل می توانیددر طراحی سایت هر موضوعی را که در فیس بوک یاسایر مقالات که در feedlyمی خوانید آن را برای مراجعه بعدی نگه دارید. با گذاشتن پست در فیس بوک صفحه گوگل پلاس را به راحتی آپدیت کنید این ابزار به شما این اجازه را می دهد که شما نیاز به گذاشتن پست مجزادر شبکه های اجتماعی و طراحی سایت نداشته باشید بلکه برای به روز کردن پست خود در فیس بوک ان را به اکانت خود لینک کنید.
با IFTTT می توانید پست خود را به صورت خودکار در توییتر و فیس بوک به اشتراک بگذارید همانطور که می دانیم نوشتن وبلاگ در طراحی سایت بخشی از یک موفقیت در دنیای مجازی است و شما می توانید محتوای تولید شده خود را با استفاده از این ابزار به صورت خودکار مطلب وبلاگتان را در توییتر و فیس بوک و لینکدین و یا شبکه های دیگر اجتماعی قرار دهید. بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی در تهران شرکت نونگار پردازش می باشد که با سابقه ی 18 ساله ی خود در زمینه ی طراحی سایت قادر به خدمات رسانی به تمامی متقاضیان در سراسر کشور می باشد.