چگونه طراحی سایت خود را در گوگل ثبت کنیم

چگونه طراحی سایت خود را در گوگل ثبت کنیم

چگونه طراحی سایت خود را در گوگل ثبت کنیم


چگونه طراحی سایت خود را در گوگل ثبت کنیم
طبق گفته فوربس درصد از آمریکایی ها تا سال به عنوان پیمانکاران مستقل کار خواهند کرد. بسیاری از آنها تمایل دارند که آزادسازی را فقط به پروژه های کوچک و یا شخصی اختصاص دهند و پیامد و پایداری اقتصادی آزادسازی را رد کنند. پیمانکاران مستقل نه تنها آزادگان آزاد هستند؛ آنها افراد بسیار ماهر هستند که برایشان آزادانه کار می کنند. نیازی به گفتن نیست، چنین جریان های کاری بر روی همکاری در طراحی سایت ساخته می شوند.
به عنوان مثال، در شهر من، بیشتر شرکت های فناوری اطلاعات در حال انجام آن هستند. اکثر توسعه دهندگان می دانم که از خانه کار می کنند. بزرگترین چالش، با این حال، هنگام کار از خانه، برای توسعه دهندگان و مدیران پروژه ، همکاری است. در حالی که ابزارهای زیادی برای مدیریت پروژه طراحی سایت یا همکاری تیم وجود دارد، برای همکاری واقعی کد، چیزهایی که شما انتظار ندارید خیلی خوب نیست.

تل تایپ در طراحی سایت

تل تایپ یک ابزار طراحی شده توسط گیت هوب است. این یک بسته رایگان و متن باز است که برای به اشتراک گذاشتن کد و همکاری با اتوم در طراحی سایت ایجاد شده است. این ابزار با ایجاد فضای همکاری مجازی، شناخته شده به عنوان پورتال، برای به اشتراک گذاری فضاهای کاری در کار می کند. برای مثال، پس از ایجاد یک پورتال، میزبان همکاران را دعوت می کند که می توانند به جلسه پیوست شوند.
به عنوان چرخه میزبان از طریق فایل ها، مهمان می تواند ویرایش ها یا نمایش فضای کاری فعال را انجام دهد. پس از ورود به پورتال، همکاران مکان نما خود را به طوری که هر کس می تواند در همان زمان تایپ کنید. خوشبختانه، تنها میزبان میتواند ویرایشها را ذخیره کند. بنابراین، من با برخی از مدیران پروژه صحبت کردم، بعضی از ایمیل ها را فرستادم و چند فرستاده ی دیگر از لیست رسولانم را به اشتراک گذاشتم و از آنها می پرسیدم.

اشتراک گذاری کدها در طراحی سایت

اشتراک کد با استفاده از یک اتصال پر تو پر توسط آر تی سی رمزگذاری شده انجام می شود. در حالی که این بسته از سرورهای گیت هوب برای دستکاری اولیه در طراحی سایت استفاده می کند، سرورها هرگز فایل یا ویرایش را مشاهده نمی کنند، بنابراین حفظ حریم خصوصی و به حداقل رساندن تأخیر بین شما و همکاران شما می باشد. که چگونه با همکاری کد همکاری در زمان واقعی و نحوه کار از خانه تاثیر می گذارند.
بنابراین، گزینه های اینجا هستند تل تایپ را می توان از طریق ترمینال با استفاده از دستور ای پی تی یا از مدیر بسته مدیریت کرد. پس از نصب، کلیک کردن روی نماد آنتن از نوار وضعیت اتوم جلسه اشتراک گذاری کد را راه اندازی می کند. پس از شروع یک پورتال، میزبان می تواند با استفاده از شناسه منحصر به فرد پورتال، هر کسی را با استفاده از تا تایپ در طراحی سایت دعوت کند. همکاران پس از ورود به شناسه پورتال، به فضای کار همکاری می پیوندند.

ویژوال استودیو در طراحی سایت

برای شروع استفاده از کاربران باید با یک حساب مایکروسافت یا گیت هوب وارد شوید. پس از آن میزبان یک لینک ارسال خواهد کرد که یک ویرایشگر مشارکت کننده را با یک جلسه اشتراک بارگذاری می کند.
به همکاران توانایی دسترسی به تمام فایل های پروژه را از پنجره فایل ویرایشگر ارسال می کند. هنگام استفاده از ویدئو ، شما همچنان از محیط شخصی خود، از جمله تم ها، پیوندهای کلید و هر سفارشی سازی دیگر استفاده می کنید. با استفاده از کارت پستال شما می توانید قالب های ایمیل را بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی در طراحی سایت ایجاد و ویرایش کنید! شامل بیش از جزء برای کمک به ایجاد قالب های ایمیل سفارشی سریعتر از همیشه قبل از اکنون سعی کنید.

ویژگی های کلیدی در طراحی سایت

ویژگی های کلیدی شامل توانایی پیوند به یک کاربر و حرکت آنها در مسیر حرکت آنها، تنظیم نقطه توقف، مشاهده برنامه های وب و پایگاه های داده بدون نمایش پورت ها به اینترنت، اجرای دستورات و وظایف، با خروجی جریان به اعضای تیم و بیشتر است. به صورت رایگان! در حال حاضر، تل تایپ همکاری صوتی را پشتیبانی نمی کند، اما تیم ها می توانند از ابزار مورد نظر خود برای برقراری ارتباط استفاده کنند.
سهم زنده تا شش همکار پشتیبانی می کند و می توان آن را برای کار بر روی یک اتصال پر تو پر در طراحی سایت پیکربندی کرد. به اشتراک گذاری زنده جایگزین برای به اشتراک گذاری صفحه نیست، اما گزینه استفاده از آن همراه با چت، صدا، ویدئو و اشتراک گذاری روی صفحه وجود دارد. در حال حاضر، اشتراک گذاری رایگان است و انتظار می رود که در آینده قابل پیش بینی باقی بماند درحالی که گران ترین آن تا همکار امکان پذیر است.

AWS در طراحی سایت

ای دبل اس یک محیط توسعه یکپارچه مبتنی بر ابر از آمازون است که به توسعه دهندگان در طراحی سایت اجازه می دهد تا کد ها را در یک مرورگر بنویسند، اجرا کنند و اشکال زدایی کنند. این ویژگی یک ویرایشگر کد، اشکال زدایی و ترمینال است. کد از زبان های برنامه نویسی محبوب، از جمله جاوا اسکریپت، پایتون، پی اچ پی و بیشتر پشتیبانی می کند. به عنوان یک ابزار مبتنی برابر، توسعه دهندگان نیازی به نصب فایل ها یا پیکربندی است.
ماشین های توسعه برای شروع پروژه های طراحی سایت جدید ندارند نیز ویژگی همکاری در زمان واقعی را قادر می سازد توسعه دهندگان برای جفت جلسات و ردیابی ورودی های یکدیگر می باشد. این کار به خصوص برای تست محلی و اشکال زدایی بسیار عالی کار می کند زیرا دسترسی به ترمینال به ای دبل اس را دریافت می کنید. همچنین دارای چت گروهی است کد ممکن است به نظر می رسد که شما بیش از حد به اشتراک گذاری کد است. ارزان ترین طرح، دلار در هر ماه برای هر کاربر، به دو همکار کمک می کند.

براکت ها در طراحی سایت

براکت ها مستقیما از ادوبی لب آمده است. این یک ویرایشگر قوی کد است که در یک رابط کاربری زیبا قرار دارد. این کار به طور پیش فرض با قابلیت همکاری با کد در طراحی سایت صورت نمیگیرد.
افزونه همچنان در نظر گرفته شده است بنابراین، مگر اینکه شما عمیق به اکوسیستم ابر آمازون، ممکن است اولین انتخاب شما نیست پس از نصب برنامه افزودنی، نماد همگام سازی در نوار ابزار راست ظاهر خواهد شد. آی دی جلسه را وارد کنید و تنظیم می کنید. به طور پیشفرض، افزونه به سرور نویسنده افزونه اشاره دارد. این تا زمانی که آر تی سی را اجرا نکنید نباید مشکلی باشد، اما برای تیم هایی که قصد دارند کد خود را در سرور خود نگه دارند.

فایرفاکس در طراحی سایت

فایرفاکس بسیار بیشتر از یک ویرایشگر متن با ویژگی های مشترک است. این با پایگاه داده به عنوان یک براکت در طراحی وب سایت ساخته شده است. به طور پیش فرض، از ویرایشگر متن کد میرور استفاده می کند، اما همچنین می تواند برای کار با ای سی ای در طراحی سایت پیکربندی شود.
برای تیم هایی که قصد ایجاد همکاری مشترک در زمینه کدگذاری را دارند، فایر پد ممکن است یک انتخاب کامل باشد. یا جایی که یک الزام قانونی برای انجام این کار وجود دارد گزینه دیگری چند هک سرور چند هک می تواند مورد استفاده قرار گیرد همکاری کد را در یک محیط خصوصی اجرا کنید. این ابزار با استفاده از نوع داده ها برای جلوگیری از درگیری ادغام شده و نگه داشتن همه افراد در پایه کد مشابه استفاده می کند. استراتژی کاهش هزینه طراحی سایت از جمله جدید ترین و کاربردی ترین مقالات وب سایت سایتکد می باشد که مطالعه آن را به کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم.

کدپستی در طراحی سایت

این زبان های مختلف برنامه نویسی را برای انتخاب پی اچ پی، جاوا اسکریپت، ای جی ای ایکس و موارد دیگر در طراحی سایت فراهم می کند.
این در حال حاضر از زبان برنامه نویسی مختلف پشتیبانی می کند که می تواند به صورت خصوصی یا عمومی در طراحی وب سایت به اشتراک گذاشته شود. شما همچنین می توانید از تماس های صوتی استفاده کنید، اگر با استفاده از ویژگی رسانه رسانه براکت در طراحی سایت نکردید. عملکرد کدپستی ت کدپستی نیازی به توصیف ندارد این یک محیط اجتماعی پیشرفته اجتماعی برای طراحان و طراحان جلویی است که در آن شما می توانید مهارت های خود را نشان دهید.

کدنویسی در طراحی سایت

اگر شما به تمام ویژگی های کدپستی نیاز ندارید، اشتراک کد یک سرویس وب دیگر است که بر سادگی در طراحی سایت و تبلیغات اینترنتی متمرکز است.
اشتراک کد رایگان است، اما اگر می خواهید کد را برای مدت بیش از ساعت نگه دارید، باید ثبت نام کنید. طراحی سایت ها را بسازید و آنها را نصب کنید و الهام بگیرید. کاربران نرم افزار به کلاب دسترسی دارند که در آن توسعه دهندگان چند می توانند همزمان با همان قلم در طراحی اپلیکیشن کار کنند. بسته به برنامه شما ممکن است محدود به تعداد همکاران باشد. با این حال، هیچ یک از همکاران نباید بر روی برنامه پرداخت شده امضا شوند.