نحوه ساخت طراحی سایت

نحوه ساخت طراحی سایت

نحوه ساخت طراحی سایت


نحوه ساخت طراحی سایت امروز ما در مورد نحوه ساخت اینفوگرافیک در پاورپوینت صحبت خواهیم کرد و کار ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید! چرا پاورپوینت را برای اینفوگرافیک بعدی خود در طراحی سایت انتخاب می کنید نرم افزار محبوب مایکروسافت برای ارائه ها دارای بسیاری از ویژگی ها و ابزار طراحی است که در واقع ، همه چیز را برای ساخت اینفوگرافیک در پاورپوینت مورد نیاز شما شامل می شود. علاوه بر این ، احتمالاً قبلاً آن را بر روی رایانه شخصی خود نصب کرده اید.
با رابط کاربری آن در طراحی سایت آشنا هستید به منظور این آموزش ، فرض خواهیم کرد که موضوع خود را تنظیم کرده باشید ، محتوای خود را جمع کرده و ساختار اینفوگرافیکی را که می خواهید در طراحی سایت ایجاد کنید. اگر در این بخش از تهیه اینفوگرافیک خود به بینش نیاز دارید ، به راهنمای عمیق ما در مورد نحوه ساخت اینفوگرافیک نگاهی بیندازید. حالا ، بیایید شروع کنیم اندازه و ابعاد در طراحی سایت اولین قدم تهیه بوم شما است.
طراحی سایت لوازم تحریر

انتخاب اندازه ها در طراحی سایت

اکنون ، اندازه اینفوگرافیک شما به حجم اطلاعاتی که برای تجسم نیاز دارید بستگی دارد. همچنین بستگی به جایی دارد که می خواهید آن را در طراحی سایت منتشر کنید در وبلاگ خود ، در کانال های رسانه های اجتماعی ، به عنوان یک پوستر چاپ شده و غیره بر خلاف ارائه هایی که معمولاً در طرح های افق طراحی می شوند ، بیشتر اینفوگرافیک ها در طراحی سایت تهران عمودی هستند. این بدان معنی است که اولین کاری که باید انجام دهید تغییر طرح و تنظیم اندازه اینفوگرافیک در طراحی سایت شماست.
برای کانال های رسانه های اجتماعی ، عرض از نظر خوانایی کافی است. اگر اینفوگرافیک را برای پینترست تهیه می کنید ، به خاطر داشته باشید که حداکثر اندازه پیش نمایش پین نسبت ابعاد است مثلاً و برای سایر کانال های رسانه های اجتماعی حتی کمتر است. با این حال ، توصیه ما این است که اینفوگرافیک خود را در اندازه شبکیه ، یعنی دو برابر از این عرض در طراحی سایت انجام دهید نحوه اصلاح ابعاد در طراحی سایت مرحله بعدی پاک کرد.

ایجاد شبکه و راهنما در طراحی سایت

زمینه اینفوگرافیک شما می تواند سفید باقی بماند اما اگر دوست دارید می توانید آن را از طریق دیزاین> فورمت بک گراند تغییر دهید. از بین پر کردن جامد ، پر شیب ، تصویر ، بافت یا الگوی پر کنید. در مورد ما ، ما یک رنگ آبی روشن طراحی وب سایت انتخاب کردیم. عنوان پیش فرض و متغیرهایی برای زیرنویس ها است به صفحه اصلی لایوت بروید و بلانک را در طراحی سایت انتخاب کنید ، یا به سادگی روی هر یک از آنها کلیک کنید و دلت را بزنید.
خط کش ها ، خطوط مشبک و راهنماها را بچرخانید تا عناصر طراحی خود را تراز کنید ، تقارن یا عدم تقارن بسته به آنچه را برای شما در نظر دارید در طراحی سایت بدست آورید. این ابزارها به شما در طراحی یک اینفوگرافیک دقیق و زیباشناختی کمک می کنند. به مشاهده بروید و رولرز ، گریدلاینس و گایدز را در طراحی سایت بررسی کنید. در صورت نیاز به تنظیمات ، روی نماد پیکان کوچک در گوشه پایین سمت راست کلیک کنید تا پنجره پاپ آپ گرید با تنظیمات باز شود.

ایجاد رنگ پس زمینه در طراحی سایت

بیایید شروع به ساختن طرح کنیم به راحتی می توانید با استفاده از اشکال پاورپوینت بخش هدر اینفوگرافیک خود را ایجاد کنید. به اینز شاپس بروید و شکل را انتخاب کنید. پس از قرار دادن شکل ، تمام تنظیمات طراحی سایت ظاهر می شود ایجاد هدر با اشکال در طراحی سایت پس از تنظیم شکل بعداً می توانید رنگ ها و سبک را تغییر دهید شروع به تایپ متن کنید. با فونت ها و اندازه ها بازی کنید تا جلوه ای جالب در طراحی سایت وطراحی اپلیکیشن داشته باشید.
همچنین می توانید دو قلم را به عنوان مثال ترکیب کنید. فونت های سریف و سانس سریف، فونت های دست ساز و فونت های ماشین تحریر و ترکیب های بیشتر. فقط مطمئن شوید که زیبایی شناسی طراحی سایت را حفظ کنید. البته ، شما می توانید با رنگ های قلم آزمایش کنید و ترکیب رنگ ها را انجام دهید. در نظر داشته باشید که رنگهایی که انتخاب می کنید ، چگونگی درک بینندگان شما از اطلاعات را در طراحی سایت تعیین می کند.

تغییر رنگ و فونت متن در طراحی سایت

علاوه بر این ، می توانید با اضافه کردن یک عنصر سفارشی ، فونت را جاز کنید. در این حالت ، ما سعی کردیم تا حرف اول پاورپوینت را با نماد پاورپوینت از طریق قرار دادن تصویر در تبلیغات اینترنتی طراحی سایت جایگزین کنیم. مطمئن شوید که رنگ هایی که استفاده می کنید با موضوع اینفوگرافیک شما هماهنگ است احساسات درست را منتقل کنید از هویت برند خود منحرف نشوید درج تصویر یا آرم در طراحی سایتبا استفاده از کتابخانه اشکال پاورپوینت می توانید.
طرح های جالب و متنوعی را برای بدن اینفوگرافیک خود در طراحی سایت ایجاد کنید برای این آموزش تصمیم گرفتیم کمی عمق اضافه کنیم. ما از شکل مختلف برای بازآفرینی یک اثر و یک فلش به سمت پایین استفاده کرده ایم ذوزنقه ای به رنگ آبی روشن تر برای ایجاد مجدد عمق مستطیل به همان رنگ آبی همان رنگی که برای بخش هدر استفاده می شود مثلث ایزوله ای به عنوان نوک پیکان استفاده می شود اینفوگرافیک در پاورپوینت ایجاد بدن به سبک سه بعد برای مثلث است.

درج اطلاعات در طراحی سایت

پس از تصمیم گیری در مورد نحوه بهینه سازی سایت قرارگیری عناصر خود ، شروع به تایپ متن کنید. برای اینکه بخش ها مانند مراحل به نظر برسند ، تعداد زیادی را در طراحی سایت اضافه کرده ایم. حتما متن را در داخل تراز کنید ، بنابراین در زیر شماره ها قرار نمی گیرد. برای تکمیل طرح فلش ، از همان رنگ آبی رنگ برای مستطیل بالا در طراحی سایت استفاده کنید. مرحله بعدی اضافه کردن عناصر طراحی بیشتر و شروع به توزیع محتوای شما خواهد بود.
اضافه کردن نمادها در طراحی سایت مهم نیست که از طراحی خود استفاده کنید ، احتمالاً در بعضی از نقاط از آیکون استفاده خواهید کرد. نمادها از پیام شما پشتیبانی می کنند و درک مطلب را در طراحی سایت آسانتر می کنند. یکی از راه های انجام این کار استفاده از کتابخانه نمادهای پاورپوینت در آیکون اینزرت است. نحوه قرار دادن آیکون ها در طراحی سایت پس از درج ، می توانید به راحتی آیکون ها را در طراحی سایت خود قرار دهید. اندازه آنها را به اندازه نیاز خود تغییر دهید.

تغییر رنگ نمادها در طراحی سایت

راه دیگر برای اضافه کردن نمادها به طراحی اینفوگرافیک شما ، وارد کردن نمادهای سفارشی به عنوان گرافیک برداری از طریق تصاویر اینزرت است. آخرین نسخه پاورپوینت از قالب وکتور پشتیبانی می کند که فرمت فایل پیشنهادی برای نمادهای وارد شده در طراحی سایت تهران است. آنها سبک هستند ، آسان برای ویرایش و کیفیت آنها را در هنگام تغییر اندازه را در طراحی سایت از دست نمی دهند. نگران نباشید ، آنها مانند بردارها کار می کنند.
بنابراین کیفیت آنها را از دست نمی دهند تغییر رنگ ها نیز آسان است ما از همان رنگ زرد به عنوان موردی که برای اعداد استفاده کردیم . اضافه کردن عناصر در طراحی سایت در پاورپوینت ، به راحتی می توانید نمودارها ، نمودارها و سایر عناصر طراحی را برای تجسم داده های خود با استفاده از اسمارت آرت اضافه کنید. خواهید فهمید که چندین دسته از گرافیک تجسم داده ها در طراحی سایت وجود دارد: لیست ، پردازش ، چرخه ، سلسله مراتب و موارد دیگر است.

نحوه قرار دادن گرافیک در طراحی سایت

گراف های متنوع زیاد است و گزینه های ویرایش آن بسیار است از صفحه طراحی سایت فروشگاهی شما می توانید سبک های مختلف و طرح های رنگی را برای اعمال در نمودار پیدا کنید. همچنین ، می توانید قسمت هایی از نمودار را به راحتی پاک کنید ، اشکال را تغییر دهید ، اشکال را اضافه کنید ، متن را اضافه کنید و گزینه های ویرایش بیشتری داشته باشید ، به گونه ای که دقیقاً همانطور که تصور می کنید با طراحی سایت شما مطابقت داشته باشد.
همچنین می توانید قالب های گرافیکی دلخواه را برای تجسم داده ها اضافه کنید. قالب پرونده پذیرفته شده توسط پاورپوینت ای ام اف است و به یک شکل برداری کاملاً قابل ویرایش تبدیل می شود. متأسفانه ، پاورپوینت دیگر از محبوب ترین قالب وکتور را در طراحی سایت پشتیبانی نمی کند. اکنون گرافیک کاملاً قابل ویرایش است. در صورت لزوم می توانید اندازه عناصر ، متن ، رنگ ها را تغییر داده و عناصر را حذف کنید.

ویرایش وکتورها در طراحی سایت

هنگامی که شما با موقعیت یابی عناصر خود آماده هستید ، فراموش نکنید که پاورقی را اضافه کنید تا بتوانید به منبعی که استفاده کرده اید استناد کند. به راحتی می توانید با اضافه کردن یک شکل مستطیل ، درست مانند آنچه که برای هدر انجام دادید یا جاز آن را با فرم غیر متعارف تر مانند ما انجام دهید ، پاورقی را در طراحی سایت بیمه ایجاد کنید. در مثال زیر ، پس زمینه را حذف کرده و رنگ های یکی از عناصر طراحی را تغییر داده ایم. به راحتی می توانید انواع ویرایش را در طراحی سایت انجام دهید.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش