معرفی بهترین افزونه های طراحی سایت

معرفی بهترین افزونه های طراحی سایت

معرفی بهترین افزونه های طراحی سایت


معرفی بهترین افزونه های طراحی سایت آیا به دنبال بهترین افزونه ها و اقدامات فتوشاپ در سال هستید از انتخاب بیش از افزونه و اقدامات رایگان فتوشاپ لذت ببرید! وقتی به نرم افزار ویرایش گرافیک و عکس فکر می کنید ، ادوبی فتوشاپ احتمالاً اولین ارتباطی است که به ذهن شما خطور می کند. این نرم افزار با سابقه غنی بیش از سال از اولین بار برای تولید بهترین انتخاب عکاسان ، هنرمندان دیجیتال ، طراحان گرافیک و طراحی سایت از سراسر جهان بوده است.
برای کمک به شما در لذت بردن از کار خود با فتوشاپ حتی بیشتر ، ما مجموعه ای از افزونه های عالی فتوشاپ و چند مورد پرداخت شده را به همراه چندین اقدام فتوشاپ تهیه کرده ایم که باعث صرفه جویی در وقت شما و کمک به طراحی سایت شما در دستیابی به نتایج عالی بصری در بیایید شروع کنیم! افزونه های فتوشاپ در طراحی سایت این افزونه افزونه ای است برای یک نرم افزار خاص در مورد ما ، فتوشاپ که به منظور ساده کرد.

پلاگین فتوشاپ جوهر در طراحی سایت

افزونه رایگان که مشخصات طراحی سبک های لایه ، اقدامات ، قالب بندی متن را مستقیماً در جاسازی می کند. افزونه جوهر برای فتوشاپ یک پسوند بسیار مفید برای طراحان طراحی سایت است که با توسعه دهندگان همکاری می کنند. این افزونه مشخصات اساسی پی اس دی را ارائه می دهد که توسعه دهندگان می توانند به جای حساب کردن در تفسیر تقریبی ، به خروجی های جلویی کاملی از پیکسل برسند. افزونه جوهر اطلاعاتی ارزشمند در مورد سبک های لایه است.
اقدامات و قالب بندی متن به برنامه نویسان می دهد همه این موارد به طور مرتب در یک پوشه جهت طراحی سایت ذخیره می شود. گردش کار شما با برنامه یا اضافه کردن ویژگی های بیشتر برای کمک به شما در دستیابی به نتایج مختلف است. خوشبختانه ، فتوشاپ از افزونه ها در طراحی سایت پشتیبانی می کند و در سال، هنگامی که محتوای تصویری کاملاً طراحی سایت را در دست گرفت ، این یک گناه خواهد بود که از پلاگین های شگفت انگیز رایگان ارائه شده در این انتخاب استفاده نکنید.

امکانات پلاگین جوهر در طراحی سایت

پشتیبانی از آرتورد برای هر افزونه ، ما یک بررسی کوچک را در اختیار شما قرار داده ایم ، چه کسی مناسب آن است و برای اجرای آن به چه نسخه از فتوشاپ در طراحی سایت نیاز دارید.اندازه گیری خودکار ابعاد لایه ها عرض و ارتفاع اطلاعاتی در مورد قالب بندی متن ارائه می دهد نام فونت ها ، سبک ، اندازه ، پیشرو ، ردیابی ، رنگ اطلاعاتی در مورد سبک های لایه ارائه می دهد جلوه ها ، سایه ها ، پر کننده های جامد و شیب ، سکته های مغزی می کند.
اطلاعات را در یک پوشه در طراحی سایت ذخیره می کند افزونه فتوشاپ آنارشی در طراحی سایت برای طراحی ها و تصاویر خود بافت های منحصر به فردی ایجاد کنید افزونه ای که سه فیلتر فتوشاپ برای ایجاد انواع بافت دی و افکت های مرزی فراهم می کند. این فیلترها به شما کمک می کنند تا در سبک های مختلف طراحی واقع گرایانه ، ارگانیک و غیره بافت های یکپارچه در طراحی سایت ایجاد کنید. به لطف محاسبات ریاضی ، این افزونه می تواند.

امکانات افزونه آنارشی در طراحی سایت

هر نوع بافت بعدی یا سه بعدی فتوشاپ در طراحی سایت تولید می کند بافت های مبتنی بر سر و صدای فراکتالی یا بافت های مکرر پالت برای سر و صدای فراکتالی ، لایه ها ، روشنایی پالت های رنگ و شیب برای تولید ترکیبات مختلف رنگ حالت های ترکیبی که تعامل بین الگوهای و رنگ ها را در طراحی سایت کنترل می کند. با استفاده از هر فیلتر ، بافت نامحدودی ایجاد کند که نوع متفاوتی از رویه را در طراحی سایت ارائه می دهد.
افزونه ایزی موکاپس در طراحی سایت نشان دهید که چگونه طرح های تلفن همراه شما به صورت زنده در آیفون ظاهر می شوند یک افزونه رایگان برای فتوشاپ که مدل جذاب برای ارائه برنامه های برنامه در طراحی سایت ارائه می دهد. یک افزونه رایگان برای فتوشاپ است که به کمک آن طراحان برنامه و توسعه دهندگان می توانند پیش نمایش های موبایل خود را به صورت سریع و به راحتی ارائه دهند. این افزونه کار با آن بسیار آسان و شهودی است.

امکانات افزونه ایزیموکاپس در طراحی سایت

مدل های جذاب از پیش تعیین شده با وضوح بالا طراحی پانل پیشرفته پشتیبانی از آرتبورد جابجایی و غیرفعال کردن پیش نمایش ها تغییر رنگ پس زمینه موکاپ؛ پنل آن یکی از پیشرفته ترین و کاربردی ترین طرح های پانل فتوشاپ در بازار به حساب می آید. به راحتی می توانید پیش نمایش ها را روشن یا خاموش کنید ، رنگ های پس زمینه مسخره را تغییر دهید ، گروه های رابط را به موقعیت آنها در مدل و سایر موارد در طراحی سایت وصل کنید.
پلاگین سی اس اس در طراحی سایت عناصر طراحی خود را به سی اس اس تبدیل کنید افزونه ای مبتنی بر ابر رایگان برای فتوشاپ که طرح های پی اس دی را به سی اس اس تبدیل می کند. یک افزونه بسیار مفید و صرفه جویی در زمان برای فتوشاپ است که طراحان طراحی سایت و توسعه دهندگان آن را بسیار مفید می دانند. این افزونه لایه های فتوشاپ را به عنوان سی اس اس صادر می کند و از مجموعه ای از سبک ها پشتیبانی می کند لایه های متن ، اندازه ، شعاع مرزی دارد.

امکانات سی اس اس در طراحی سایت

سرویس ابری انتخاب چند لایه اس سی اس اس برای قطب نما ، ساس برای قطب نما پیشوندهای فروشنده شعاع مرزی سکته مغزی اندازه سکته مغزی ، روکش شیب ، سایه داخلی ، درخشش داخلی ، درخشش بیرونی ، سایه افتادگی و موارد دیگر افزونه ابری است که باعث می شود بسیار سبک و سریع در طراحی سایت باشد. لایه های متن پوشش شیب سایه داخلی ، سایه رها درخشش درونی ، درخشش بیرونی اسکوومورفیسم در طراحی سایت طرح ها گرافیک های خود را به سبک تخت مدرن تبدیل کنید.
یک افزونه مفید رایگان برای فوشاپ که به شما امکان می دهد شیب ها را به یک طرح مسطح تبدیل کنید. یک افزونه ساده اما بسیار مفید برای فتوشاپ که با استفاده از آن می توانید هر نوع طراحی را با شیب به یک طراحی سایت کاملاً مسطح تبدیل کنید. ثانیه تحول ثانیه طول می کشد و تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی دکمه کار جادو کلیک کنید. علاوه بر این ، اگر نتیجه را دوست ندارید ، می توانید به سرعت با فشار دادن دکمه واگرد ، صاف کردن را خنثی سازی کنید.

پلاگین کروم در طراحی سایت

یک افزونه رایگان برای فتوشاپ که به شما امکان می دهد تا در هر زمان حداکثر رنگ خاص را ذخیره کنید تا در هر زمان به یاد بیاورید. افزونه ای بسیار مفید برای هرکسی که از رنگ ها استفاده می کند. این افزونه به شما امکان می دهد نامپاد یا کیپاد خود را به عنوان یک گاما رنگ در طراحی سایت تنظیم کنید و تا حداکثر صفحه تا رنگ را ذخیره کنید و در مجموع رنگ مختلف را فقط با یک کلیک دور کنید. این افزونه را دفعه دیگر که در حال طراحی سایت تخت یا مواد هستید ، در ذهن داشته باشید.
پالت کروم به منظور کار کردن نیاز به دستگاه کرومدارد که می تواند به عنوان تک افزونه پلاگین برجسته شود. با جدا کردن این شرایط ، پالت کروم به شما کمک می کند تا با فشار دادن دکمه صفحه کلید اختصاص داده شده ، رنگ های مورد نیاز را به راحتی به یاد بیاورید و در طراحی سایت نمایش دهید. امکانات پالت کروم در طراحی سایت ذظرفیت ذخیره رنگ در کل رنگ در هر صفحه برای حداکثر صفحه جابجایی بین صفحات با نامپاس دارد.

افزونه ژنراتور در طراحی سایت

چند ثانیه اثرات سایه ایجاد کنید یک افزونه رایگان و ساده برای ایجاد جلوه های سایه بلند در طراحی های فتوشاپ شما به سرعت و به راحتی طراحی سایت می شود. دقیقاً همانطور که از نام پیداست ، با این افزونه رایگان برای فتوشاپ ، می توانید جلوه های سایه بلند را برای هر یک از عناصر طراحی سایت خود اعمال کنید. این افزونه بسیار مناسب برای نمادها و تصاویر است ، این افزونه با گزینه های مختلفی برای تغییر سایه و ایجاد جلوه های مختلف سایه همراه است.
فقط با کشویی های طول و اپاسیتی بازی کنید ، رنگ و سایه سایه را انتخاب کنید و روی کلیک کنید تا جلوه سایه بلند را روی یک عنصر انتخاب شده در طراحی سایت اعمال کنید. جابجایی بین پالت های رنگی زمینه و پیش زمینه از طریق دکمه دکمه ای که رنگ را از فتوشاپ گرفته تا هر دکمه پالت رنگی در طراحی سایت ضبط می کند. تنظیم دکمه های اضافی برای پالت های اضافی برجسته کلید فتوشاپ می کند.

افزونه پیکسل در طراحی سایت

تصاویر را برای طرح های خود در فتوشاپ پیدا کنید یک افزونه رایگان برای فتوشاپ که به شما امکان دسترسی به بیش از عکس برای واردات فوری را می دهد. افزونه رایگان پیکسل برای فتوشاپ باعث صرفه جویی در وقت شما در جستجوی عکس ها در طراحی سایت ، بارگیری و وارد کردن آنها در فتوشاپ خواهد شد.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش