مراحل موفقیت در طراحی سایت

مراحل موفقیت در طراحی سایت

مراحل موفقیت در طراحی سایت


مراحل موفقیت در طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت برای داشتن طراحی سایتی موفق و قدرتمند، علاوه بر اینکه باید توجه کافی به محتوا و مطالب وب سایت داشته باشید و کیفیت طراحی سایت خود را افزایش دهید، باید روی امور بازاریابی اینترنتی وب سایت خود نیز توجه بسیار زیادی داشته باشید تا قادر به کسب درآمد های بالا از وب سایت خود باشید.
برای موفقیت در حوزه ی طراحی سایت فقط کافی است تا به طور حرفه ای و ماهرانه یک فرآیند برنامه ریزی شده و دقیق را دنبال کنید. در ادامه به شرح مراحل موفقیت آمیز برای طراحی سایت می پردازیم. با عملی کردن این مراحل به مرور زمان باعث افزایش بازدیدکنندگان وب سایت خود خواهید شد و ترافیک سایت شما بیشتر می شود و اگر کاربران از وب سایت شما راضی باشند آن ها به بقیه نیز معرفی خواهند کرد و به این صورت طراحی سایت شما مطرح شده و یکی یکی پله های ترقی را در حوزه ی کاری خود طی خواهید کرد. مراحلی به موفقیت در طراحی سایت می انجامد عبارتند از:

مرحله یک : چکیده و خلاصه طراحی سایت

یکی از مهم ترین مراحل برای طراحی سایت این است که قبل از اقدام برای طراحی سایت در ابتدا با حوزه و حیطه ی فعالیت خود را مشخص کنید. یکی از مهم ترین نکات مشخص کردن حجم محتوای موجود در همه ی صفحات وب سایت و چگونگی انتشار آن ها می باشد.

مرحله دو : برنامه ریزی برای طراحی سایت

مرحله ی دوم که برنامه ریزی می باشد و مرحله ی بسیار مهمی به حساب میاید باید در رابطه با تعداد صفحات، ترتیب صفحات و محتوای صفحات تصمیم گیری و برنامه ریزی شود. مانند سایر فعالیت های دیگر برنامه ریزی و مشخص کردن نقشه و طریقه ی کاری بخشی مهم و اساسی برای هر کاری به حساب میاید. در مسیر برنامه ریزی و برای رسیدن به موفقیت صرف وقت، هزینه و انرژی از نکات با اهمیت می باشند.

مرحله سه : طراحی سایت

بعد از برنامه ریزی و مشخص شدن برنامه، نسبت به طراحی تصاویر و عکس ها اقدام کنید. در مرحله ی طراحی تصاویر، رنگبندی محل قرار گرفتن عکس ها و صفحه آرایی انجام می پذیرد در پایان این مرحله قالب و الگوی شما آماده می باشد.

مرحله چهار : توسعه، راه ندازی و نگهداری طراحی سایت

توجه داشته باشید که با انجام تمامی مراحل بالا هنوز هم اقدامات نهایی لازم به اجرا می باشد و کار شما به پایان نرسیده است. در واقع می توان به جرات گفت مهم ترین مرحله در طراحی سایت مرحله ی توسعه، اجرا و نگه داری می باشد و مدام باید به این موارد توجه داشته باشید و آن ها را عملی کنید.

چند نکته برای طراحی سایت موفق مناسب مبتدیان

• اهمیت عناصر بصری
یک تصویر می تواند کلمات زیادی برای گفتن داشته باشد و علاوه بر این تصاویر ارزش واقعی محتوا را به مخاطب منتقل می کند و توجه مخاطبان را جلب می کند. چند نکته که در خصوص تصاویر طراحی سایت باید رعایت کنید این است تصاویر هدف کلی سایت را برسانند و تصویر اصلی در صفحه اصلی سایت نمایش داده شود همچنین از تصاویر با کیفیت استفاده کنید. از تصاویر چشمگیر اما غیر مرتبط نیز صرف نظر کنید چرا که کاربران به سرعت از آن ها رد می شوند و در عوض از تصاویری استفاده کنید که کارایی محصولات را نشان دهد.

• طراحی سایت ریسپانسیو
در سال 97 گوگل به طور رسمی نسخه های موبایل فرندلی را معرفی کرد و طبق این آپدیت جدید طراحی وب سایت هایی که ریسپانسیو نباشند جریمه خواهند شد. امروزه کمتر کسی هست که از گوشی های هوشمند استفاده نکند و بسیاری از کاربران برای جستجو در اینترنت از گوشی های موبایل استفاده می کنند بنابراین زمانی که کاربر طراحی سایت را در گوشی موبایل خود باز می کند می بایست محتوای سایت به همان گونه در لپ تاپ و دسکتاپ مشاهده می شود قابل نمایش باشد. که این امر موجب بهبود تجربه کاربری نیز می شود. به این ترتیب طراحی سایت ریسپانسیو به عنوان فاکتور اساسی در طراحی وب سایت به شمار می رود.

• طراحی سایت تعاملی
یک طراحی سایت تعاملی مناسب موجب جذب کاربر و بهبود تجربه کاربری می شود که در ادامه چند نکته در خصوص داشتن طراحی سایت تعاملی ذکر می کنیم. در طراحی خود از تضاد استفاده کنید. طراحی سایت پایدار داشته باشید. همچنین از عناصر داینامیک متناسب استفاده کنید. به یاد داشته باشید که از پنجره های پاپ آپ به شدت پرهیز کنید.

• طراحی ناوبری سایت
یکی از فاکتور های بسیار مهم در طراحی سایت منوی ناوبری سایت است چرا که این تنها راه کاربران برای مشاهده قسمت های مختلف طراحی سایت و دریافت اطلاعات و جزییات محصولات و خدمات شما است بنابراین باید ساده و قابل درک باشد. فراموش نکنید ناوبری ساده و قابل دسترس را به عنوان اولویت در طراحی سایت خود در نظر بگیرید. از نکات لازم به ذکر در این خصوص می توان به امکان خواندن آسان استفاده کنید به طوری که برای کاربران به خوبی قابل درک باشد. با این حال نباید از تمرکز روی محصولات غافل شوید. بخشی را در منو به صفحه ای اختصاص دهید که در آن محصولات و طرز استفاده از آن را ذکر کرده اید. تعداد آیتم هایی که در منو استفاده می کنید را تا 7 آیتم در نظر بگیرید چرا که گزینه های زیاد در قسمت منو باعث سردرگمی کاربران می شود و باید زمان زیادی را صرف خواندن گزینه های منو کنند.
به این ترتیب ممکن است برخی از صفحات مهم را از دست بدهند. قانون دیگری که وجود دارد این است که کاربران با 3 کلیک از صفحه اصلی به صفحه مورد نظر خود برسند. قانون مهم دیگر این است که با کلیک کردن روی لوگوی طراحی سایت کاربران باید به صفحه اصلی طراحی وب سایت هدایت شوند. همچنین از طراحی سایت کشویی خودداری کنید. چرا که بهینه سازی آن برای خزنده های گوگل کار دشواری است و همچنین کاربران با چشم هایشان سریع از حرکت موس می توانند مشاهده کنند.

• محتوای اصلی را هایلایت کنید
کاربران ممکن است با کلمات کلیدی متعددی به وب سایت شما دست یابند بنابراین محتوا و محصولات خود را برجسته کنید تا مطمئن باشید کاربران در یک نگاه می توانند به محصولات و خدمات شما دست یابند. به این ترتیب می بایست تصویر محصولات را در مرکز مشاهده کاربران قرار دهید و همچنین متن محصول را برجسته کنید.

• فضای سفید
استفاده از فضای سفید تعادل بیشتری در طراحی ایجاد می کند و باعث می شود قسمت های مهم سایت بهتر از قبل قابل مشاهده باشند به این ترتیب توجه کاربران بیشتری را نیز جلب می کند. اگر طراحی سایت ضعیف باشد کاربران نمی توانند به خوبی پیام و مفهومی که طراحی وب سایت منتقل می کند را درک کنند. بنابراین اطمینان حاصل کنید که میان کلمات و آیکن ها فضای خالی مناسبی وجود دارد که خواندن را برای کاربران آسان تر می کند بعلاوه گزینه های قابل دسترس کاربران را محدود کنید چرا که اگر گزینه های بسیاری در معرض نمایش کاربران باشد تمرکز مخاطب از دست می رود. به این ترتیب با استفاده از فضای سفید و هدایت مناسب کاربران تجربه کاربری مثبتی برای بازدید کنندگان ایجاد کنید تا کاربر به اطلاعات مورد نیاز خود به سرعت دست پیدا کند.

موفقیت طراحی سایت

طراحی سایت بسیار هیجان زده خواهند شد. این من را تحریک می کند و نام خانوادگی من حتی جانسون نیست. پیشنهادات محصول یا خدمات سفارشی طراحی سایت برای جستجوی خاص چیزی شبیه به فرود در صفحه ای طراحی سایت نیست که کاملا دقیقا همان چیزی است که شما دنبال آن هستید. به یاد داشته باشید زمانی که ما درباره صحبت کردیم زودتر مردم وقت طراحی سایت ندارند چیزی در گوگل جستجو کنند و سپس دوباره روی وب سایت طراحی سایت شخصی انجام دهند. آنها باید در زمان یوگا گرم شوند و کموچای خود را همراه با صبر و شکیبایی طراحی سایت خود می کاهند. هر آنچه که می توانید انجام دهید یکی دیگر از باور نکردنی موتور موتور صفحه فرود طراحی سایت این است آن را قبلا در وب سایت خود ساخته اید. شما امروز می توانید از آن استفاده کنید نحوه طراحی سایت فروش موتور صفحه فرود در این مرحله ممکن است فکر کنید این طراحی سایت عالی است و همه، اما انگیزه من برای فروش این چیست دادن مشتری به توانایی ایجاد صفحات فرود طراحی سایت در سیستم مدیریت محتوا هزینه ای بیش از هزینه ماهانه برای دسترسی به سیستم مدیریت محتوا طراحی سایت نیست تصور کنید این سناریو شما صرف روز در صحرا با هیچ چیز تنها و شما صدها مایل طراحی سایت از تمدن است. ناگهان شما به یک دستگاه تلوان تنها می روید، طراحی سایت برای شما قصد ندارید در مورد چگونگی گرمایش آب فکر کنید و از اینکه چگونه طراحی سایت رایگان است، ابراز نگرانی کنید. شما قصد خرید آن را دارید، زیرا این انتخاب منطقی برای بقا طراحی سایت است.

کسب موفقیت در طراحی سایت

همانطور که برای موتور صفحه فرود طراحی سایت نیز استفاده می شود. برای شرکت هایی که می خواهند حضور دیجیتالی خود را به سطح بعدی طراحی سایت برسانند، هیچ کاری نمی توانم بکنم. شارژ آن چیزی است که ارزش دارد، نه آنچه که هزینه می کند. هنگامی که مشتریان شما موفق م طراحی سایت ی شوند، موفق می شوید مشتریان خوشحال به معنی ارجاع بیشتر طراحی سایت برای شما هستند و بهتر کار کنید تا مشتریان جدیدی را که میخواهید درگیر طراحی سایت شوند نشان دهید. یک مشتری با توانایی ایجاد صفحات فرود نامحدود طراحی سایت یک مشتری خوشحال است و احتمالا یکی از موفقترین آن هاست. نسخه ی نمایشی یک روبات خسته کننده نیست اگر من فهرستی از چیزهایی طراحی سایت را که چشمان به طور متوسط افراد را با خستگی لمس می کند، طراحی طراحی سایت کند، و فرآیندهای توسعه وب سایت احتمالا از باقی مانده است. ما در هنگام توصیف موتور صفحه فرود طراحی سایت به مشتریان خیلی زود متوجه شدیم. ما در مورد آن بسیار هیجان زده بودیم. اما هیجان طراحی سایت ما همیشه با شور و شوق همان ملاقات کرد. گاهی اوقات دشوار طراحی سایت است به یاد داشته باشید که نه همه یک توسعه دهنده وب است. این اکثر مردم مشکل در درک مفهوم و موتور صفحه فرود طراحی سایت را بدون دیدن آن در عمل مشتریان ما هر وقت ما سعی می کنیم موتور صفحه فرود طراحی سایت را بدون توضیح مجدد آن توضیح دهیم. هنگامی که تصمیم گرفتیم جلوی را بگیریم و یک صفحه فرود طراحی سایت جدید در چند ثانیه قبل از چشم مشتریانمان ایجاد کنیم، آنها شروع به درک قدرتهایی طراحی سایت کردند که بتوانند در نوک انگشتان خود داشته باشند. حتی زمانی که پیش از شروع جلسات مشتری طراحی سایت با ایده های خاص صفحه ای که می توان به کسب و کارشان طراحی سایت اعمال کرد، بهتر شد. دادن مشتری یک ایده خاص و پیاده سازی شده و سپس این ایده طراحی سایت درست قبل از اینکه چشمانشان را ببندد، بسیار مؤثر است.