سه اصل برای موفقیت یک طراح رابط کاربری
به عنوان یک طراح رابط کاربری شما خالق رفتار و هدایت کاربران در وبسایت طراحی شده هستید. با توجه به این 3 اصل کاربران نرم افزار طراحی شده را خشنود سازید.
1. کوچکترها مقدم تر هستند!
آیا تا به حال متوجه شده اید که استفاده از سایتی مانند فیس بوک با موبایل آسوده تر است؟ با وجود اینکه یک موبایل کوچکتر، و ضعیفتر از یک دسکتاپ است؟
زمانی که شما طراحی خود را با تمرکز بر نسخه موبایل شروع می کند محدودیت ها را مدنظر میگیرید و بخش های حیاتی تر را برجسته می نمایید و درنهایت جزئیات غیر ضروری کم رنگ و نهایتا کاربر در میان حجمی از ابزار غیر ضروری سردرگم نمی شود.

2. کاغذ پادشاه است!
مشکل اکثر نرم افزار این است که نتیجه گرفتن و پیاده سازی تخیل و ایده شما در آن کند به نتیجه می رسد به زبان ساده آهسته تر از تخیل شما هستند. اگر ایده و جرقه ای به ذهن شما خطور کرد قبل از هر چیز با کمک دستان، مداد و دفترچه خودتان آن را خلق کنید بعد به سراغ ثبت و پیاده سازی با استفاده نرم افزار بروید. بنابراین همه چیز، با قلم و کاغذ شروع می شود. ما می توانیم بسیار سریع افکار و ایده خود را خلاقانه تر بر روی کاغذ بیاوریم، پس فاصله میان جرقه زهن شما تا پیاده سازی نرم افزاری کاغذ است.

3. سرقت رستگارانه!
آستین کلئون در کتاب خود (Steal Like An Artist) می گوید آینده از آن ایده های خلاقانه است و هیچ هنرمندی بصورت خالق و اصیل در کلیت فرایند اثر خود خلاق مطلق نیست - همه ما از دیگران (آگاهانه یا ناآگاهانه) کپی می کنیم.
اما چیزی که در مورد کپی کردن فوق العاده است این واقعیت است که تقریبا کپی کردن کار دیگران بصورت کامل غیر ممکن است. در تلاش برای کپی کردن آثار دیگران، ما ردپاهایی از خود منحصر به فرد مان بجا می گزاریم و در نهایت اثری جدید خلق می شود.
