تنظیمات پس زمینه طراحی سایت

تنظیمات پس زمینه طراحی سایت

تنظیمات پس زمینه طراحی سایت


تنظیمات پس زمینه طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران این نقاط شاخص شناسایی منبع از یک ظاهر طراحی سایت شده این که آیا سبک به عنصر انتخاب شده، یا کلاس جاری اعمال می شود، و یا به ارث برده از کلاس پایه، یک عنصر پدر و مادر، یک تگ جهانی، و یا یک دید بزرگتر است شما می توانید سبک های بیشتری اضافه کنید، سبک های به طراحی سایت برده شده را حذف کنید یا هر یک از این سبک ها را حذف کنید. شما همچنین می توانید سبک های طراحی سایت را با انتخاب منبع از منوی توزیع ویرایش کنید.
شاخص های نارنجی نماد سبک پرتقال به این معنی است که سبک فعلی به اجداد عنصر انتخاب شده اعمال می شود. این سبک، اعمال شده به عنصر طراحی سایت انتخاب شده، است که از یک تگ به ارث برده، مبتنی بر کلاس، یک نقطه انفصال بالاتر، و یا از یک سبک متن بر روی یک عنصر پدر و مادر با کلیک بر روی این نشان می دهد که در آن از سبک طراحی سایت به ارث برده است شما می توانید سبک در هر دو صورت به ارث برده، نشان داده شده است.

آیکون های طراحی سایت

با آیکون طراحی سایت سبک نارنجی زیر پا بگذارند، یا رفتن به کلاس و یا برچسب و ویرایش سبک وجود دارد. شما می توانید به تمام کلاس ها و برچسب هایی که عنصر فعلی را از منوی ارث بر می دارند، دسترسی پیدا کنید. از این منو، می توانید کلاس برچسب های طراحی سایت را به صورت موقت تنظیم کنید. به عنوان مثال، با انتخاب تیتر، ما می توانید از منوی نشان می دهد و وراثت تگ تمام سرفصل را انتخاب کنید شاخص های طراحی سایت اگر نشانگر سبک آبی باشد.
به این معنی است که سبک از کلاس فعلی طراحی سایت تگ یا نقطه پایانی می آید وقتی یک پارامتر رنگ نارنجی را بردارید این شاخص نیز آبی رنگ خواهد شد شما می توانید هر شاخص آبی یا سبک محلی را با کلیک بر روی آیکون آبی یا برچسب و تنظیم مجدد سبک حذف کنید شاخص های صورتی برخی از سبک ها، مانند تنظیمات طراحی سایت فقط به عنصر انتخاب شده اعمال می شوند. این سبک ها در کلاس ذخیره نمی شوند. برای این سبک ها شاخص صورتی است.

تنظیم مجدد طراحی سایت

طراحی سایت به این معنی است که سبک به عنصر در حال حاضر انتخاب شده در نقطه توقف فعلی اعمال می شود. این شاخص همچنین هنگامی که شما یک بردار نارنجی سبک طراحی سایت را در نقطه توقف کوچکتر برتری می گیرد، صورتی خواهد شد. شما می توانید هر شاخص صورتی را با کلیک روی برچسب صورتی و کلیک بر روی تنظیم مجدد طراحی سایت تنظیم کنید کلید میانبر برای تنظیم مجدد سبک گزینه کلیک کنید به اشتراک بگذارید مقادیر ورودی و واحد است.
این که آیا شما تعیین مقادیر فاصله طراحی سایت تنظیم اندازه عنصر یا فونت، یا چرخش یک عنصر با استفاده از تبدیل می توانید مقدار و واحد را در فیلد ورودی مناسب وارد کنید. شما حتی می توانید ریاضی را در هر زمینه ورودی عددی انجام دهید. آیا می خواهید دو بلوک طراحی سایت خود را دو برابر کنید تایپ درست بعد از مقدار فعلی و وارد کنید. هنگامی که یک عنصر طراحی سایت را به بوم اضافه می کنید و اندازه آن را تنظیم می کنید، عرض و ارتفاع شروع می کند.

عناصر طراحی سایت

آن عنصر طراحی سایت با اندازه طبیعی عنصر مطابقت دارد، بر اساس چگونگی آن در طرح موجود موجود است تغییر مقادیر ورودی با استفاده از صفحه کلید خود هنگامی که یک زمینه عددی متمرکز شده است، شما می توانید به بالا و پایین فلش بر روی صفحه کلید طراحی سایت برای افزایش یا کاهش ارزش توسط نگه داشتن در حالی که انجام این کار را افزایش یا کاهش مقدار را با را فشار دهید به میدان ورودی استفاده اضافه کردن ایستگاه از پیش تنظیم طراحی سایت می باشد.
نگه داشتن کلید طراحی سایت به اعمال ارزش به همه طرف شما می توانید گزینه در یا در ویندوز در حالی که انتخاب مقدار از پیش تعیین شده از پیشنمای فاصله به آن اعمال می شود به یک عنصر از هر دو طرف نگه دارید. تغییر مقادیر ورودی با ماوس خود هنگامی که مکان نما خود را در یک میدان ورودی طراحی سایت عددی که به دست آوردی، شما می توانید گزینه در یا در ویندوز سپس کلیک کنید و کشیدن ماوس خود را به تنظیم مقدار نگه دارید. بدون نیاز به دست راست دست ماوس.

تنظیم مقادیر طراحی سایت

گزینه کشیدن برای تنظیم مقادیر طراحی سایت فاصله در چند طرف یا نگه داشتن کلید به اعمال ارزش به همه طرف شما می توانید گزینه یا در ویندوز در حالی که کشیدن و به اعمال همان ارزش کنترل به هر دو طرف نگه دارید تغییر واحد شما می توانید واحد را در یک فیلد ورودی با استفاده از کشویی واحد یا با تایپ کردن واحد بعد از مقدار، تغییر دهید. هنگامی که واحد طراحی سایت را از به تغییر می دهید ما تبدیل تقریبی برای شما را به صورت خودکار محاسبه می کنیم.
واحدهای اکثر زمینه های طراحی سایت ورودی به شما این امکان را می دهد که بین واحد های زیر انتخاب کنید نسبت رزولوشن صفحه نسبت به عنصر والدین نسبت به اندازه فونت عنصر والدین نسبت به اندازه قلم عنصر بدن نسبت ارتفاع ارتفاع نمایش ارتفاع دید وات است. نسبت به عرض عرض نمایش عرض نمایش وات است هیچ واحد طراحی سایت برای برخی از زمینه ها، شما می توانید واحد را با یک مقدار مانند خودکار هیچی واحدهای تایپوگرافی طراحی سایت می باشد.

طبقه بندی تایپوگرافی طراحی سایت

هنگامی که مقادیر خواص طراحی سایت سبک مانند اندازه فونت یا ارتفاع خط را تنظیم می کنید، واحد پیش فرض به مقدار عددی که در فیلد وارد می کنید، پیکسل است. تعداد انگشت شماری از واحدهای دیگر شما می توانید انتخاب کنید که تغییر چگونه طبقه بندی تایپوگرافی طراحی سایت رفتار می کند وجود دارد پیکسل مقادیر پیکسل برای اندازه فونت می تواند به طور مساوی با تصاویر و عناصر دیگر که ارزش پیکسل اختصاصی دارند، مقیاس پذیر باشد.
برای استفاده از مقدار پیکسل پیش فرض، فقط مقدار عددی را تایپ کنید مثلا و وارد کنید ارزش پیکسل خواهد بود هر مرورگر دارای اندازه فونت پیش فرض است که معمولا پیکسل است. هنگامی که اندازه فونت یک عنصر در طراحی سایت خود را به تنظیم می کنید، سپس برابر پیکسل است و برابر با پیکسل پیکسل خواهد بود واحدهای تایپوگرافی در نسبت به اندازه قلم والدین آنها نسبتا زیاد است. بنابراین، اگر یک بخش پدر و مادر تا به ارزش طراحی سایت می باشد.

اندازه فونت طراحی سایت

بند طراحی سایت با ارزش که یک اندازه فونت در حالی که یکی دیگر از بند در بدن با اندازه فونت که ممکن است اندازه فونت طراحی سایت از دارند واحدهای تایپوگرافی در عنوان یک جایگزین برای ، شما می توانید از استفاده کنید، بعنوان مثال مربوط به اندازه فونت است. کدامیک به فونت پیش فرض مرورگر احترام می گذارد بنابراین، هر عنصر طراحی سایت با مقدار برابر با پیکسل بدون در نظر گرفتن اندازه فونت عنصر اصلی آن خواهد بود.
حتی اگر فونت پیش فرض طراحی سایت خود را در بدن تغییر دهید واحدهای تایپوگرافی در درصد مانند، درصد اشاره به اندازه فونت عنصر پدر و مادر است واحدهای مشاهده واحد را می توان برای ایجاد فونت پاسخگو استفاده کرد. عرض نمایش ورت طراحی سایت براساس عرض عرض نمایش است. این مورد زمانی استفاده می شود که شما می خواهید نسبت به عرض عرض بینابینی مقیاس دهید. ارتفاع بر اساس ارتفاع نمایشگر طراحی سایت است.

ارتفاع نمایشگر طراحی سایت

شما می خواهید به مقیاس نسبت به ارتفاع نمایشگر طراحی سایت مورد استفاده قرار گیرد هنگام استفاده از واحدهای نمایشی، در دستگاه های فعلی، به ویژه هنگام استفاده از آزمایش کنید. این اندازه فونت به شدت بر روی دستگاه های مختلف متفاوت است واحد ارتفاع خط واحد پیش فرض طراحی سایت استفاده از واحد بدون واحد بهترین گزینه برای ارتفاع است زیرا باعث می شود ارتفاع خط به اندازه فونت برابر باشد. وقتی اندازه فونت طراحی سایت تغییر می کند، ارتفاع خط به طور خودکار جابجا می شود.
برای تنظیم واحد از منوی واحد طراحی سایت را انتخاب کنید یا بعد از مقدار تایپ کنید و دکمه را وارد کنید درصد مقدار درصد برای ارتفاع خط نیز اندازه فونت را افزایش می دهد. با این حال، موارد ارثی وجود دارد که می تواند با ایجاد شود، بنابراین توصیه می شود که به جای استفاده از یک واحد استفاده شود واحدهای ثابت اگر می خواهید کنترل بیشتر بر ارتفاع خط، می توانید از مقادیر طراحی سایت ثابت مانند استفاده کنید.

تعامل عناصر طراحی سایت

واحد زاویه طراحی سایت سایه ها، تبدیل مانند چرخ و فیلتر چرخش فیلتر استفاده از زاویه واحد. شما می توانید مثبت را برای چرخش جهت عقربه های ساعت و مقادیر منفی برای چرخش در جهت عقربه های ساعت استفاده کنید در حال حاضر، این ویدیو از وضعیت بازدید شده به عنوان آن بود که قبل از انتشار این ویژگی ثبت شده نیست این ویدیو دارای یک رابط کاربری قدیمی است. به روز رسانی نسخه طراحی سایت به زودی! برای اضافه کردن تعامل به عناصر طراحی سایت خود، می توانید.
نحوه نگاه و رفتار آنها را در حالت های مختلف تغییر دهید همانطور که شما یک عنصر را یک ظاهر طراحی سایت کرده اید، با کلیک روی منوی به شما اجازه می دهد بین دولت های مختلف، مانند شناور و تمرکز، شما می توانید دسترسی و سبک طراحی سایت را انتخاب کنید منوی ایالت ها چهار حالت وجود دارد که می توانید برای هر عنصر تنظیم کنید هیچی شناور فشار داده شده ممرکز شده شما همچنین می توانید حالت حفره یا سوراخ فرم طراحی سایت را سبک کنید.

دستگاه های لمسی طراحی سایت

اطلاعات بیشتر در مورد فرم های یک ظاهر طراحی سایت شده و حالت نگهدارنده را بدانید برای عناصر لینک، شما همچنین می توانید وضعیت فعلی و کشور بازدید شده را سبک کنید. زیر را ببینید هیچ دولتی حالت حالت پیش فرض عناصر است شنا به بازی حالت شناور حالت کشش نشان می دهد زمانی که اشاره گر ماوس را در یک عنصر قرار دهید. در بیشتر دستگاه های لمسی طراحی سایت قابل حمل نیست، بنابراین هنگام طراحی نقطه های کوچکتر، از این آگاه باشید.
طراحی سایت حالت فشرده حالت فشرده شده یا فعال شده حالت است که وقتی کلیک میکنید یا بر روی یک عنصر کلیک طراحی سایت میکنید نشان می دهد. این حالت می تواند سبک ها را از حالت شناور به ارث برده باشد زیرا فشرده شده است که در واقع حالت حالت شناور است شنا به بازی دولت متمرکز ممکن است روی برخی از عناصر توجه به نکاتی مهم در طراحی سایت مانند فیلدهای ورودی در فرم تمرکز کنید، قبل از فعال کردن آنها با فشار دادن کلید روی صفحه کلید.