تاثیر سوشیال سیگنال در سئو طراحی سایت - سایتکد

تاثیر سوشیال سیگنال در سئو طراحی سایت - سایتکد

تاثیر سوشیال سیگنال در سئو طراحی سایت - سایتکد


تاثیر سوشیال سیگنال در سئو طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران آگاهی از جایگاه طراحی سایت و نرخ بازدید کنندگان و تعداد افرادی که محتواهای طراحی سایت را پسندیده اند و دیدگاه های مثبت یا انتقادی ارسال کرده اند همیشه یکی از دغدغه های مدیران سایت ها بوده است. از آن جایی که شبکه های اجتماعی گوناگونی در دسترس کاربران قرار گرفته است و فعالیت در این شبکه های پر طرفدار تاثیر به سزایی در جذب مخاطب دارد ابزارهای متنوعی برای اطلاع یافتن از وضعیت و محبوبیت طراحی سایت برای مدیران طراحی سایت ارائه شده اند که یکی از آن ها سوشیال سیگنال می باشد.

سوشیال سیگنال در طراحی سایت چیست ؟

به طور کلی به نظرات اشتراک گذاری ها بازدید ها لایک های یک وب سایت در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک اینستاگرام لینکدین توتیتر و سایر شبکه ها را سوشیال سیگنال می گویند. هرچه نمودار سوشیال سیگنال بالاتر باشد یا صفحه طراحی سایت سیگنال بالاتری داشته باشد به این معناست که طراحی سایت شما کاربران بیشتری را به خود جذب کرده و این امر در سئو سایت تاثیر مطلوبی دارد و از نظر گوگل نوعی سئو مفید و بک لینک ارزشمند به شمار می آید. عناصر مهم در طراحی سایت از بهترین مقالات وب سایت سایتکد می باشد، پیشنهاد می کنیم به مطالعه ی آن بپردازید.

اهمیت سوشیال سینگال در طراحی سایت چیست ؟

اگر به دنبال رونق کسب و کار اینترنتی و ارتقای رنک طراحی سایت خود در موتورهای جستجو هستید باید به این نکته آگاه باشید که اگر دو طراحی سایت با محتوای یکسان با این تفاوت که یکی در شبکه های اجتماعی فعال است و دیگری خیر داشته باشیم گوگل به طراحی سایت اولی رنک بالاتری می دهد. طراحی سایت باعث افزایش نرخ ترافیک و رتبه طراحی سایت می شود که افزایش ترافیک موجب افزایش درآمد شما می شود. علاوه بر این موجب کاهش نرخ خروج و تکرار بازدید مخاطبان می شود. سوشیال سیگنال باعث طبیعی جلوه دادن لینک های ساخته شده طراحی سایت شما می شود.
کاربری که در گوگل با طراحی سایت شما آشنا شود به راحتی به مشتری تبدیل نمی شود اما با توجه به اعتمادی که مردم به سایر شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام دارند اگر در این شبکه ها فعالیت داشته باشید به راحتی می توانید مخاطبان را به مشتری بالقوه مبدل کنید و به علاوه بعد از این مرحله با جلب رضایت مشتری می توانید آن ها حفظ کنید و مشتری دائم خود کنید. پس یه یاد داشته باشید که اگر شبکه های اجتماعی را نادیده بگیرید از رقبای خود عقب می مانید و حتی از میدان رقابت بیرون می شوید.

روش های تقویت سوشیال سیگنال در خدمات سئو طراحی سایت عبارتند از :

•سهولت دسترسی گزینه ی اشتراک گذاری در طراحی سایت
فراموش نکنید که با دسترس بودن گزینه ی اشتراک گذاری آمار به اشتراک گذاشتن مطالب و محتوای طراحی سایت شما توسط کاربران بیشتر می شود.
•به روزرسانی مطالب در طراحی سایت
طراحی سایت خود را با ارائه مطالب به روز و مفید تقویت کنید و مخاطبان را درگیر محتوای طراحی سایت خود کنید.