اصول میکروکپی در طراحی سایت

اصول میکروکپی در طراحی سایت

اصول میکروکپی در طراحی سایت


اصول میکروکپی در طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران کپی تبدیل به یک کلمه کلیدی در طراحی سایت شده است. آیا شما آن را متوجه شده اید؟ مردم در مورد کلماتی که در طراحی سایت شما استفاده می کنید بیشتر اهمیت دارند. آن ها در حال تلاش برای ارزش گذاری در کپی هستند و این یک ایده فوق العاده است! واژه ها یک روش برجسته ارتباط آنلاین در طراحی سایت هستند و این چیزهای کوچک است که مهم است، به ویژه هنگامی که به تجربه کاربر می آید. کلمات کمک به افزایش تجربه در هر دو سطح عملکردی و لذت بخش. واژه ها تن، صدای و شخصیت نام تجاری را در طراحی سایت تنظیم می کنند.
واژه ها همیشه باید به عنوان بخشی از طراحی سایت در نظر گرفته شوند نه فقط در جایی که آن ها قرار داده شده و چگونه نمایش داده می شوند بلکه آنچه که در واقع می گویند. اما، میکروفپی در طراحی سایت چیست این انفجار کوچکی است که به شما کمک می کند. شامل مواردی مانند پیام های خطا زمانی که شما به اشتباه فرم کارت اعتباری را پر کنید یا کپی در دکمه ارسال فرم این عنوان صفحه، کپی از سوی توافقنامه شرایط و شرایط قرارداد است.

نقش میکروکپی در طراحی سایت و تاثیر آن بر کاربران

بیایید خطاهای کارت اعتباری را به عنوان مثال شروع کنیم. اگر اشتباهی در طراحی سایت دریافت کردید که ورودی نامعتبر در مقابل شماره کارت اعتباری شما خیلی طولانی است، کدام یک بیشتر مفید است سابق به شما کمک نمی کند که بدانید چه چیزی در طراحی سایت اشتباه است اگر آن را مشخص نمی کند که ورودی اشتباه است، به سادگی می گوید مشکل وجود دارد و کمی برای کمک به شما آن را حل کنید. دومی به طور خاص به شما می گوید که مسئله این است که شما می توانید آن را در طراحی سایت حل کنید.
دومی نیز کاربردهای بهتر و تجربیات کاربر را در اختیار کاربران قرار می دهد زیرا اولین کاربران می توانند کاربران را گیج کنند. من را دیدم و چند عکس گرفتم که نشان دهنده مثال های بد و خوب میکروکوپسی در طراحی سایت است. شات زیر به شما می گوید که شما اشتباه وارد سیستم شوید که یا ایمیل یا رمز عبور شما اشتباه است. کدام یک این بود؟ برای یک برنامه کاربردی در طراحی سایت آسان است برای تعیین اینکه آیا یک ایمیل در فایل برای یک کاربر است، اگر پس از آن نباید ایمیل به عنوان آن را به رسمیت شناخته نشده است.

خطایابی در طراحی سایت

با شات زیر، خطا به طور خاص رمز عبور را به عنوان مشکل در طراحی سایت شناسایی می کند، اما ذهن شما این است که فرم ثبت نام است، نه ورود به سیستم. بنابراین، این فرض آسان نیست که رمز عبور نادرست است. اگر شما مردم را ایجاد یک رمز عبور و آن را به استاندارد خود نیست، به آنها بگویید که آن ها از دست رفته است. آیا خیلی کوتاه است، آیا باید شماره باشد؟ با استفاده از کارت پستال شما می توانید قالب های ایمیل را بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی در طراحی سایت ایجاد و ویرایش کنید شامل بیش از جزء برای کمک به ایجاد قالب های ایمیل سفارشی سریع تر از همیشه قبل از. اکنون سعی کنید به صورت رایگان در اینجا ما یک خطا داریم که آن را مانند آن می گوید. ایمیل وارد شده معتبر نیست.
بنابراین شما باید مطمئن شوید که نحوه یابی ایمیل در طراحی سایت صحیح است. آیا یک نماد و یک دوره دارد دستورالعمل های مستقیم یا دستورالعمل ها، همه تفاوت ها را ایجاد می کنند. برای کاربرانی که این خطا را در طراحی سایت دریافت می کنند هیچ بازی حدس زده وجود ندارد و مهم تر از همه، هیچ گونه سردرگمی و ناامیدی وجود ندارد. سه مثال فوق حاوی میکروکپی در طراحی سایت کاربردی است که در آن متن به سادگی کمک می کند که تجربه آسان یا قابل استفاده باشد. سطح دیگری از کپی وجود دارد و لذت آن است.

کپی برداری در طراحی سایت

هنگامی که شما در مورد آن فکر می کنید، هیچ یک از نمونه ها در طراحی سایت یک معامله بزرگ نیستند؛ آنها ساده و واضح هستند. با این حال، چند طراحی سایت شما را با بیت طنز، فریبنده و یا فقط معنویت ساده لذت می برند نه چندان، در واقع در غیر این صورت، طراحی سایت هایی مانند یا در مورد این که خدایان برای داشتن نسخه ی پرمعنی هستند، صحبت نمی شود. در حال حاضر، زمانی که شما واقعا در مورد آن فکر می کنید، اکثر کپی در اینترنت غیر شخصی است. برخی از آن هوشمندانه و مفید هستند و مطمئنا اما چقدر از آن واقعا خنده دار یا لذت بخش است.
من خودم را تکرار نمی کنم، نه خیلی زیاد در واقع، بیایید گام به عقب برداریم. چند طراحی سایت کپی اطلاعاتی دارند موارد بسیار زیادی وجود دارد که کپی آن مبهم است، جایی که شما نمی دانید که کلمات ساده مانند یا واقعا معنی دارند. هنگامی که همه چیز مشخص نیست، این یک شکست طراحی سایت است. فقط به این دلیل که بصری یا زیبایی شناسی نیست، به این معنا نیست که یک شکست طراحی است.

چگونگی ایجاد میکروکپی خوب در طراحی سایت

هنگامی که برای ایجاد میکروکپی موثر می آید، باید دو چیز را در طراحی سایت متوجه شوید. اول، محتوا باید اطلاعاتی باشد، همانطور که با پیام های خطا دیده اید. کپی نمی تواند لذت بخش باشد اگر آن کارکردی نیست. سپس شما می توانید لذت را در طراحی سایت اضافه کنید، که به تن پیام بستگی دارد. با اضافه کردن کمی طنز به کپی خود، ملاقات و یا هر چیز دیگر شخصیت خود را، شما می توانید لذت بردن از. یاد بگیرید با مثال بگذارید همه حرف زدن را از بین ببریم، زیرا می توانم تمام روز صحبت کنم. در عوض، بیایید چند نمونه را در طراحی سایت ببینیم صفحه ثبت نام دارای یک خط بسیار دوست داشتنی در آن است.
آیا می توانید آن را مشخص کنید استرس را نادیده نگیرید، می توانید این را در هر زمان در طراحی سایت تغییر دهید. دوست داشتنی است زیرا کاربران را اطمینان می دهد که آنچه که آنها به عنوان دامنه خود انتخاب می کنند در سنگ قرار نمی گیرند. علاوه بر این، زبان گاه به گاه است که به نظر می رسد مثل یک دوست توسط یک شرکت در طراحی سایت نوشته شده است صفحه پشتیبانی نیز چیز دیگری است. در عوض توضیح دهید که مشکل دارید.

رعایت میکروکپی در طراحی سایت

من آرزو می کنم آن را گفت توصیف مشکل شما به من نیاز است. من می توانم ببینم که چرا آن را نمی کند، اما نگاه کنید که چقدر شخصیت بیشتری خواهد بود. علاوه بر این، آنها در مثال نگهدارنده مکان را در طراحی سایت ارائه می دهند. درخشان شما پر از شخصیت هستید در صفحه تماس، دسته ای از چیزهای کوچک که خنده دار، زیبا و شگفت انگیز هستند وجود دارد. چند نمونه از میکروکوپی بزرگ در طراحی سایت شما می توانید پیدا کنید برای شروع کنندگان اگر فقط می خواهید سلام کنید، این نیز سرد است.
به نظر می رسد یک شخص واقعی نوشت که، بهتر است، گفت این در حفره نامه پیام، طلا میکروکوپی است اگر از حرف یا کمتر استفاده کنید، ما یک ستاره طلایی را به شما در طراحی سایت می دهیم. چرا از آنجا که نه تنها آنها سعی دارند شما را به نگه داشتن پیام کوتاه، آنها آن را در یک راه انجام دهد. این باعث می شود شما لبخند بزنید و برای یک تجربه خوب در طراحی سایت ایجاد کنید. به احتمال زیاد شما احتمالا درخواست خود را به دلیل این موضوع ملزم می کنید.

ضرورت استفاده از میکروکوپی در طراحی سایت

امیدوارم که شما متوجه شوید که چگونه میکروکوپیک قدرتمندی در طراحی سایت می تواند باشد. بزرگترین استدلال من برای آن این است در پایان روزی که می خواهید تبدیل کنید، درست است میکروسکوپ کارکردی اولین گام است، زیرا به شما کمک می کند تا از طراحی سایت های کافی استفاده کنید. اگر طراحی سایت شما به یاد ماندنی باشد، شما برنده شوید. از آنجا که مردم دوباره می آیند، شما را دوست دارند و به دوستان خود می گویند. آیا واقعا مجبور شدم آن را برای شما تعریف کنم.
ثبت نام دستورالعمل، برچسب فرم، بارگیری پیام روی صفحه، متن حفره یا سوراخ، و یا سلب مسئولیت که ایمیل شما در طراحی سایت به اشتراک گذاشته نمی شود در سراسر طراحی سایت شماست. اگر آن را در فایل هنوز شما نمی توانید وارد شوید، باید رمز عبور باشد. این خیلی سخت نیست که بگویم، به همین سادگی را بگویید. یک مثال خوب از این یک فرم است که شما را با گفتن شما یک نام زیبا را به شما تقدیم می کند. این غیر منتظره است، و غالبا غیر ضروری، اما در طراحی سایت لذت بخش است.

شرکت طراحی سایت نونگار پردازش

همانطور که می بینید، واقعا دشوار است که بگویم در اینجا چهره اصلی است؛ همه چیز به نظر پیچیده و دقیق است، حتی یک دکمه با خط کوچک، توجه خود را به خود در طراحی سایت جلب می کند. شما می توانید هر منطقه عمده را به عنوان جزء مستقل و یک بخش جدایی ناپذیر از کل ترکیب در طراحی سایت در نظر بگیرید که اثر بصری قوی ایجاد می کند. البته ما نمی توانیم به جای اشاره کردن به جنبه های طراحی سایت، یعنی پالت رنگ، گرافیک، تایپوگرافی و سازمان طرح، به طور ذهنی با طراحی ظاهر کنیم و یک ظاهر هماهنگ و لذت بخش ایجاد کنیم.
استفاده از سبک صاف بسیار استراتژیک است، از زمانی که شما یک دسته از داده ها برای نشان دادن شما نیاز به دور کردن تمام بافت های اضافی، گرافیک و دیگر مواد تزئینی. رنگ های ساده، تصاویر نمای کلی و فضای سفید یک گزینه ایده آل در طراحی سایت است. به عنوان یک نتیجه، طراحی سایت قطعا ویژگی های چهره ای مجسمه را به وجود می آورد که به طور ناگهانی باعث می شود شما از آن لذت ببرید. با مطالعه و آگاهی نسبت به نگاهی به آینده و تحولات طراحی سایت به راحتی می توانید وب سایت خود را بروز کرده و متناسب با تغییرات الگو های گوگل آن را بپیش ببرید.