استراتژی تبلیغاتی در طراحی سایت

استراتژی تبلیغاتی در طراحی سایت

استراتژی تبلیغاتی در طراحی سایت


استراتژی تبلیغاتی در طراحی سایت پینترست اغلب به عنوان یک بستر تبلیغاتی کنار گذاشته می شود ، اگرچه می توانید در این پلتفرم به نتایج عالی برسید. از کل کاربران پینترست مرتباً محصولات را در طراحی سایت جستجو می کنند و 87٪ از کاربران قبلاً محصولی را که قبلاً در پینترست دیده بودند خریداری کرده اند. کاربران پینترست یک گروه هدف خوب هستند. بیش از نیمی از کاربران درآمد سالانه خانوار بالای یورو دارند و از کاربران حتی بیش از یورو نیز دارند.
این خبر خوبی برای شرکت های است ، اما در مورد شرکت های چه خبر همچنین برای شرکت های مناسب است ، به شرط اینکه مطالب مفید و تصاویر زیبایی را به اشتراک بگذارید. اولین عملکرد تبلیغاتی با نام های تبلیغاتی پین ، در دسامبر فعال شد. این پلت فرم اکنون عملکردهای بی شماری دیگری دارد که شرکت ها و مارک ها می توانند از آنها برای تبلیغ محصولات خود در طراحی سایت استفاده کنند. اگر هرگز در پینترست تبلیغاتی نکرده اید یا فقط به ندرت پین را تبلیغ می کنید ، یک فرصت عالی را از دست خواهید داد! در این مقاله شما را با جدیدترین استراتژی های تبلیغاتی پینترست آشنا می کنم که حتما باید آنها را در طراحی سایت امتحان کنید.

بهینه سازی سئو در طراحی سایت

پینترست یک موتور جستجو است و نه یک شبکه اجتماعی به این معنا. این الگوریتم برای یافتن مطالب جالب برای کاربران و یافتن پین های مناسب برای جستجوی آنها به کلمات کلیدی متکی است. به همین دلیل ، مدیر رسانه های اجتماعی از کلمات کلیدی رسانه های اجتماعی و بازاریابی دیجیتال به عنوان یک نام دیگر در طراحی سایت استفاده می کند. اگر اکنون مارکتینگ دیجیتال را در پینترست جستجو کنید ، نمایه شما در نتایج جستجو ظاهر می شود کلمات کلیدی سئو باید در مکان های استراتژیک قرار گیرد.
به نام از کلمات کلیدی به عنوان پسوند نام خود استفاده کنید ، به عنوان مثال نیل پاتل نکات مربوط به بازاریابی محتوا. در توضیحات نمایه توضیحات نمایه شما باید حداقل دارای یک کلمه کلیدی باشد ، اما در حالت ایده آل بیشتر توضیحات صفحه همیشه یک یا دو کلمه کلیدی را در توضیحات صفحه خود در طراحی سایت قرار دهید. برخی از کاربران به طور ماهرانه کلمات کلیدی را در جملات کامل قرار می دهند. همچنین می توانید کلمات کلیدی خود را در یک لیست قرار دهید. به هر حال توضیحات صفحه خوانده نمی شوند ، کاربران به جای آن مستقیماً با پین های شما در طراحی سایت تعامل دارند.

بررسی کلمات کلیدی جهت طراحی سایت

اولین قدم برای تبلیغ جدید در گوگل ادز چیست همین امر در مورد تبلیغات در پینترست نیز صدق می کند. البته ، شما باید بدانید که گروه هدف شما به دنبال چه چیزی است تا بتواند به درستی در طراحی سایت تبلیغ کند. به سادگی یک عبارت جستجو را وارد کنید که مخاطب مورد نظر از آن استفاده کند و سپس به نتایج جستجو کند. اگر نتایج مربوط به محصول یا خدمات شما نیست ، از کلید واژه اشتباه استفاده کرده اید.
پینترست همچنین هنگام جستجو ، کلمات کلیدی را پیشنهاد می کند. اگر سپس یک تبلیغات تبلیغاتی جدید ایجاد کردید ، می توانید از این کلمات کلیدی در طراحی سایت استفاده کنید. علاوه بر این ، پینترست در اینجا پیشنهاداتی نیز ارائه می دهد که می توانید آنها را نیز اضافه کنید. فراموش نکنید که کلمه کلیدی را به توضیحات و عنوان پین مورد نظر خود اضافه کنید!

از قالبهای تبلیغاتی مختلف در طراحی سایت استفاده کنید

پینترست دارای فرمت های تبلیغاتی مختلفی است. پین های تبلیغاتی: این قالب سریع تنظیم می شود. این مشابه پست های تبلیغ شده در فیس بوک است. پین های تبلیغاتی با عنوان "تبلیغ شده توسط" و نام شرکت شما در فید کاربر ظاهر می شوند. پین های ویدئویی: آنها مانند پین های معمولی به نظر می رسند ، اما یک پین ویدیوی تبلیغی به محض اینکه کاربر روی ویدیو نشست ، به صورت خودکار در طراحی سایت پخش می شود. فیلم ها برای اهداف تبلیغاتی از جمله در پینترست ایده آل هستند. اگر قبلاً ویدئویی از محصول را مشاهده کرده باشید ، مشتریان برابر بیشتر از خرید کالایی را در طراحی سایت برخوردار هستند.
پین های یک ضربه ای این پین ها پیوندی دارند که کاربران را مستقیماً به طراحی سایت شما ارسال می کنند. اگر کاربران بر روی یک پین معمولی کلیک کنند ، در صفحه انتقالی فرود می آیند که در آن می توانید عکس بزرگتر و اطلاعات اضافی از پین را پیدا کنید. می توانید با استفاده از پین های یک شیر این صفحه انتقال را دور بزنید ، اما عملکرد هنوز آزادانه در دسترس نیست. در پایان این مقاله توضیح می دهم که چگونه باید طراحی سایت خود را برای این عملکرد جدید آماده کنید. برنامه های تبلیغاتی پین: با استفاده از این قالب ، کاربران می توانند بدون نیاز به ترک آن ، یک برنامه را مستقیماً بر روی پلت فرم پینترست بارگیری کنند. این فرمت مخصوصاً برای شرکت های نوپا که می خواهند یک برنامه جدید تبلیغ کنند ، مناسب است.

اهداف تبلیغاتی پینترست جهت طراحی سایت

آگاهی از برند را بسازید تعامل را افزایش دهید به عنوان مثال ، بازخورد ها و نظرات بیشتری کسب کنید ارسال ترافیک به طراحی سایت نصب برنامه را تبلیغ کنید آگاهی بیشتر از برند را با فیلم ایجاد کنید شما خود هدف انتخاباتی را انتخاب می کنید. این همیشه به هدف شرکت شما بستگی دارد. اکثر شرکت ها مایل به ارسال ترافیک به طراحی سایت ، وبلاگ یا صفحه محصول خود هستند. راه اندازی یک کمپین ترافیکی آسان است. در این حالت ، برای هر کلیک روی تبلیغ خود هزینه پرداخت می کنید. اکنون که مقدمات را پوشش داده ام ، می توانم روی استراتژی های پیشرفته تمرکز کنم.
هدفگذاری در طراحی سایت در پینترست ، می توانید گروه هدف خود را بر اساس علایق آنها هدف قرار دهید. می توانید پروفایل های جمعیتی را ذخیره کنید ، که گروه هدف خود را تشکیل می دهند. گروه های هدف کاربرانی هستند که به پین های شما علاقه مند هستند. می توانید کاربران را در مکان های خاص یا بر اساس سن و جنسیت در طراحی سایت هدف قرار دهید. منافع کاربران عامل مهمی است. اگر گروه هدف ایده آل شما تا ساله است که در برلین زندگی می کنند و علاقه مند به آرایش و زیبایی زیبایی هستند ، می توانید یک گروه هدف برای این کاربران در طراحی سایت ایجاد کنید.

استفاده از سی پی سی در طراحی سایت

شاید شما فکر می کنید که حداکثر پیشنهاد یورو خیلی بالا تعیین شده است. من می خواهم به طور خلاصه در مورد این موضوع صحبت کنم. پینترست از به اصطلاح مدل حراج قیمت دوم استفاده می کند ، که در آن بالاترین پیشنهاد دهنده برنده می شود ، اما داوطلب نیازی به پرداخت قیمت خود ندارد بلکه فقط دومین پیشنهاد برتر است. اگر حداکثر پیشنهاد شما یورو بود ، اما داوطلب دوم فقط یورو پیشنهاد می داد ، شما فقط باید برای هر کلیک یورو بپردازیدبنابراین ابتدا قیمت بالایی را ارائه دهید و برای ارزیابی عملکرد آن ، کمپین را در طراحی سایت دنبال کنید. هنگامی که بدانید یک کلیک واقعاً چقدر هزینه دارد ، می توانید آهسته پیشنهاد خود را کاهش دهید.
اکنون می توانید این کمپین را اجرا کنید بدون اینکه نگران باشید بودجه شما را در طراحی سایت خراب می کند. استفاده از تصاویر زیبا در طراحی وب سایت پینترست یک سکوی بصری است. برای تبلیغ پین های خود به عکس های زیبایی و حرفه ای خاصی احتیاج دارید. این بزرگ و آسان برای خواندن است. قلم را می توان هنگام پیمایش نیز به راحتی تشخیص داد و خواند. عکس مخصوصاً خوب انتخاب شده است. این نگاه کاربر را ضبط می کند و متناسب با موضوع است. زیر عنوان پیش فرض طراحی سایت را ارائه می دهد تقویم رایگان برای بارگیری دارد.

نتیجه گیری

از کاربران بصری را یاد می گیرند. اگر در یک زمینه تصویری باشد ، دو برابر اطلاعات را به خاطر خواهید آورد ، به عنوان مثال با اینفوگرافیک هنگامی که من در جستجوی بازاریابی اینفوگرافیک در پینترست ، نتیجه زیر می گیرم. می توانید اکثر اینفوگرافیک ها را مستقیماً در نتایج جستجو بخوانید ، حتی لازم نیست برای باز کردن آنها نیز در طراحی سایت کلیک کنید. حلقه های پیاز خوشمزه در مثال زیر می توانید خرید را مشاهده کنید تصاویر عمودی راحت تر قابل مشاهده و ایستادگی هستند.
گرافیک شما باید حداقل پیکسل عرض داشته باشد. طول آن محدود نیست و همین مسئله پینترست را برای اینفوگرافیک بسیار جذاب می کند. عکس های حرفه ای بگیرید: شما به عکس های منحصر به فرد و زیبایی متناسب با نام تجاری خود نیاز دارید ، بنابراین باید خودتان عکس بگیرید ، زیرا هیچ کس از مارک شما و همچنین شما آن را نمی داند. از طرف دیگر ، می توانید یک گرافیک متنی نیز در طراحی وب سایت ایجاد کنید و از شکل ها یا عناصر دیگر استفاده کنید تا توجه کاربر به گرافیک شما جلب شود. ملیسا گریفین گرافیک متنی را ایجاد می کند که قابل تشخیص است.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش