نمایندگی هاست حجمی در طراحی سایت

نمایندگی هاست حجمی در طراحی سایت

نمایندگی هاست حجمی در طراحی سایت


نمایندگی هاست حجمی در طراحی سایت
بسته های هاست ویندوز و لینوکس در طراحی سات را می توان با توجه به حجمی که دارند به بسته های کوچک تر وبا حجم کمتر تقسیم کرد فرا کارانت یک تعداد سرویس پلن برای حجم ها در طراحی سایت در نظر گرفته است که شما با تهیه هر بسته می توانید تعداد دامنه و ترافیک و... را در اختیار مشتریانتان قرار دهید زمانی که یک هاست ویندوز و یا لینوکس روی یک دامنه دارید با داشتن رمز ورود می توانید در آن لاگین کنید.
بعد از لاگین کردن به تمام محتویات داخل پنل مدیریت پلسک در طراحی سایت دسترسی خواهید داشت. ولی مزیتی که هاست ریسیلر در طراحی سایت نسبت به هاست های معمولی دارد این است که ادمین هاست می تواند دسترسی های مختلفی برای هاست تعریف کند می توانیم تعریف کنیم که هر کاربر به چه دامنه و چه میزانی هاست در طراحی سایت تبلیغات اینترنتی دسترسی داشته باشد .

فضای میزبانی هاست دامنه در طراحی سایت

یعنی کاربر به چه طراحی سایتی یا همان چه دامنه ای دسترسی خواهد داشت چون هر دامنه یک فضای میزبانی هاست برای خودش ایجاد می کند ولی در هاست معمولی چنین امکانی فراهم نیست و کاربر برای ایجاد وب طراحی سایت جدید و دامنه ی جدید باید با ایجاد حساب دامین و یا با ایجاد یک پوشه ی داخلی در مسیر اصلی یک پوشه ی داخلی در مسیر اصلی اقدام به راه اندازی دامنه و طراحی اپلیکیشن جدید کند.
به عنوان مثال زمانی که یک طراحی سایت دو نمونه از کارهایش را بروی یک هاست راه اندازی می کند زمانی می رسد که کاربر یکی از طراحی وب سایت ها یوزرپس هاست خود را برای اعمال تغیرات نیاز دارد .برای دادن پسورد اگر هاست معمولی باشد کاربر طراحی سایت علاوه بر دسترسی به محتوا و اطلاعات طراحی سایت خودش به تمامی اطلاعات هاست و محتویات طراحی وب سایت دیگر دسترسی کامل خواهد داشت.

هاست ریسلر در طراحی سایت

زمانی که هاست ریسلر برای طراحی سایت انتخاب می کنید می توانید با توجه به حجم هاست تعداد دامنه هایی با حجم های مختلف تعریف کنید .به عنوان مثال یک هاست ریسلر یک گیگ را می توان به 10 هاست 100مگا بایت دسته بندی کرد .برای هر کدام از این هاست های 100 مگا بایت در طراحی سایت یک دامنه در نظر گرفت و برای هر کدام از آن دامنه ها یک یوزر پس جداگانه تعریف کنید .
هر کدام ازاین هاست ها یوزر وپس جداگانه برای ورود به پنل مدیریتی پلسک خود در طراحی سایت خواهند داشت .هر مشتری می تواند وارد پنل مدیریتی خود شود بدون اینکه به محتویات واطلاعات هاست های دیگر دسترسی داشته باشد در هاست ریسلر امکان تعریف هاست وسرویس مختلف توسط دارنده ی هاست در طراحی سایت تهران امکان پذیر است . آنچه باید برای آموزش طراحی سایت بدانیم که از جدید ترین و کاربردی ترین مقالات وب سایت سایتکد می باشد را نیز مطالعه نمایید.