معیارهای کیفیت طراحی سایت

معیارهای کیفیت طراحی سایت

معیارهای کیفیت طراحی سایت


معیارهای کیفیت طراحی سایت
اگر به قسمت نتایج جستجو گوگل نگاهی اجمالی انداخته باشید شاهد طراحی سایت های بیشماری خواهید بود اما آیا تمامی آن ها از کیفیت کافی برخوردار هستند و کاربر را به هدف مورد نظر هدایت می کنند یا خیر؟ مسلما پاسخ منفی است. امروزه کارفرمایان زیادی به شرکت های طراحی سایت مراجعه می کنند و با هدف توسعه ی کسب و کارشان اقدام به طراحی سایت می کنند اما برخی از آن ها در همان ابتدای راه و برخی پس از مدتی با شکست رو به رو می شوند و سایت خود را رها می کنند و یا اقدام به طراحی سایت مجدد می کنند اما چرا اتفاق رخ می دهد؟
یکی از عوامل مهم در شکست وب سایت و فقدان کیفیت مناسب شرکت طراحی سایت است چرا که بعضی شرکت های طراحی سایت یا طراحی اپلیکیشن با هزینه های بسیار پایین و تبلیغات دروغین مشتریان زیادی به کمپانی خود جذب می کنند ولی در پایان راه توانایی ارائه طراحی سایت موفق را نخواهند داشت.

ملاک های اساسی برای طراحی سایت با کیفیت شامل موارد زیر می شوند:

•هاست طراحی سایت
هاست خوب تاثیر به سزایی در موفقیت و افزایش کیفیت طراحی سایت و تبلیغات اینترنتی دارد. هاست قوی باعث می شود تا طراحی سایت در قسمت نتایج جستجو سریع تر یافت شود و قابل دسترس کاربران باشد. به کلی پایداری، موقعیت مکانی و کیفیت هاستینگ ازاهمیت زیادی برخوردار است.
•ساختار طراحی سایت
ساختار رنگ بندی، چیدمان و گرافیک طراحی سایت می بایست با توجه به کسب و کار و مرتبط با موضوع آن انتخاب شود. همچنین مخاطبان طراحی سایت نیز در این فاکتور نقشس دارند اگر طراحی سایت و بهینه سازی سایت شما مخاطب بزرگسال دارد استفاده از رنگ های کودکانه توصیه نمی شود.
•کد نویسی طراحی سایت
بهینه و استاندارد بودن کدنویسی طراحی سایت به طور چشمگیری در افزایش کیفیت طراحی سایت موثر است. طراحی سایت هایی که کدنویسی قوی دارند به مراتب سرعت بالاتری داشته و خیلی راحت تر در دسترس کاربران قرار می گیرند. طراحی وب سایت های خبری نمونه خوبی از طراحی سایت با کدنویسی اصولی هستند.

انتخاب شرکت طراحی سایت قوی برای داشتن طراحی سایت با کیفیت

همان طور که در ابتدا گفته شد کیفیت شرکت طراحی سایت در میزان کیفیت وب سایت تاثیر گذار است. بنابراین با بررسی سابقه، نمونه کار ها میزان رضایتمندی مشتریان بهترین شرکت طراحی سایت تهران را انتخاب کنید. به علاوه خدمات پشتیبانی شرکت طراحی سایت را بررسی کنید طراحی سایت با کیفیت برای حفظ بقا نیازمند نگهداری قوی و پشتیبانی منظم است و این مسئولیت به عهده تیم پشتیبانی شرکت طراحی سایت می باشد.