طراحی سایت کودکان

طراحی سایت کودکان

طراحی سایت کودکان


طراحی سایت کودکان
طراحی سایت
یکی از مهم ترین رده سنی ها که شامل مباحث آموزشی و فرهنگی می شود رده سنی کودکان می باشد، به همین دلیل به جهت سرگرمی کودکان گروه های فرهنگی آموزشی طراحی سایت هایی را مخصوص کودکان پیاده سازی کرده اند.
در یک طراحی سایت کودکانه مواردی مثل: شعرهای کودکانه ، مقالات آموزشی کودکانه، آموزش نقاشی ، کلیپ‌های مخصوص کودکان و ... قرار می‌گیرد و به این موضوع باید توجه شود که طراحی سایت کودکان باید متناسب با علاقه ی کودکان و همراه با طرح‌های کودکانه باشد.

معمولا برخی از امکانات و ویژگی های طراحی سایت کودکانه عبارتند از:

• قرار دادن بخش کتابخانه برای دریافت و دانلود کتاب‌های مخصوص کودکان در طراحی سایت کودکان
• قرار دادن بخش بازی های مختلف متناسب با رده سنی کودکان در طراحی سایت کودکان
• قرار دادن بخش تفریح و سرگرمی برای دریافت شعر ، داستان صوتی و ویدیو‌های کودکانه در طراحی سایت کودکان
• قرار دادن بخش های آموزشی برای آموزش کودکان در طراحی سایت کودکان
• قرار دادن لینک‌های مفید و مرتبط برای کودکان و والدین در طراحی سایت کودکان
• قرار دادن بخش لطیفه و چیستان و سرگرمی در طراحی سایت کودکان
• قرار دادن بخش فروشگاه اینترنتی مخصوص کودکان در طراحی سایت کودکان

بخش کتابخانه در طراحی سایت کودکان

کتاب داستان ها و شعر های مخصوص به رده سنی کودکان از جمله مواردی هستند که باید در کتابخانه کودکان قرار گیرند، همچنین به کمک این بخش والدین قادر خواهند بود کتاب های مختلفی را دانلود کرده و برای کودکان خود بخوانند.

بخش بازی در طراحی سایت کودکان

در این بخش، لیستی از بازی‌های آموزشی متناسب به رده سنی کودکان قرار می گیرد که بعد از دریافت هر کدام شما به جالشی دعوت می شوید به دلیل وجود این چالش ها قدرت هوش تخیل کودکان افزایش میابد.

بخش سرگرمی در طراحی سایت کودکان

در این بخش از سایت ترانه‌های کودکانه ، داستان‌های صوتی و ویدیو‌های کودکانه مخصوص کودکان قرار دارد. همچنین در این بخش گروه‌های فرهنگی و آموزشی قادر خواهند بود اجرا‌ها و فعالیت‌هایی کودکانه ای را که در موسسات آنها انجام میشود را در این بخش از یراحی سایت قرار دهند و از این طریق کودکان رابه انجام چنین کارهایی ترغیب کنند.

بخش فروشگاه اینترنتی در طراحی سایت کودک

محصولات کمک آموزشی ، کتاب ،‌ اسباب بازی و ... در بخش فروشگاه اینترنتی طراحی سایت کودکان به فروش می رسد. به کمک این بخش والدین کودکان در صورت تمایل می توانند لوازم مورد نیاز کودکان خود را تهیه کنند.