بهينه سازی دیتابیس برای افزایش سرعت طراحی سایت

بهينه سازی دیتابیس برای افزایش سرعت طراحی سایت

بهينه سازی دیتابیس برای افزایش سرعت طراحی سایت


بهينه سازی دیتابیس برای افزایش سرعت طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران بهینه سازی دیتا بیس یکی از مسائل مهمی است که به طور مدام باید انجام شود تا داده های غیر ضروری که نیازی به آنها نداریم را از دیتابیس پاک کرده تا سرعت طراحی سایت افزایش یابد وقتی شما هروز در حال اضافه کردن انواع داده و محتوا در دیتابیس هستید تمام اطلاعات طراحی سایت مثل متن ، تصاویر ، تغیرات انجام گرفته بروی تنظیمات اصلی طراحی سایت ، اطلاعات مربوط به افزونه ها و... بروی دیتا بیس طراحی سایت ذخیره می شود با هر بار بروز رسانی طراحی سایت اطلاعات جدیدی به دیتابیس یا همان پایگاه داده اضافه می شود .

انباشته شدن اطلاعات در طراحی سایت

انباشته شدن اطلاعات در پایگاه داده در طول زمان باعث کاهش سرعت لود طراحی سایت می شود در نتیجه تعداد بازدیدکنندگان طراحی سایت کم می شود. این داده ها مدام در حال بیشتر و بیشتر شدن هستند که بسیاری از این داده ها اصلا نیازی نداریم و وجود انها در دیتابیس می شود که در این صورت طراحی سایت شما با کندی مواجه می شود و باعث مصرف بیش از حد منابع CPUدر هاست می شود. وقتی طراحی سایت کند باشد دیر لود شده یکی از اصول سئو که سرعت لود طراحی سایت حداکثر 7 ثانیه را زیر پامی گذارد. بالا بودن سرعت طراحی سایت از جمله عواملی است که می تواند بازدیدکنندگان طراحی سایت را حفظ کند و رتبه بهتری را در جایگاه گوگل نصیب طراحی سایت شما کند.

مراحل بهینه سازی دیتابیس برای بالا بردن سرعت طراحی سایت

برای بهینه سازی دیتابیس باید چندین کار انجام دهید که هر کدام از این مراحل نقش زیادی در زیادی در کم حجم شدن پایگاه داده و بهینه سازی آن دارد. حالا به بررسی این مراحل پرداخته وتوضیحاتی در مورد نحوه انجام هر مرحله ارائه می دهیم .
حذف افزونه های بدون کاربرد یک سری از افزونه ها به طور پیش فرض بروی سیستم های مدیریت محتوادر طراحی سایت نصب شده اند که ممکن است بعضی از آن ها مورد استفاده طراحی سایت شما قرار بگیرند وبرخی از آنها به درد شما نخورند .حذف آنها می تواند در بهینه سازی دیتابیس موثر باشد.

حذف اطلاعات بدون استفاده در طراحی سایت

اولین مرحله بهینه سازی دیتابیس که مطمئنا به ذهن ادمین های طراحی سایت خواهید رسید حذف اطلاعات از پایگاه داده است که مورد استفاده قرار نمی گیرد و بیهوده فضای پایگاه داده را اشغال کرده اند همچنین ممکن است هنگامی که مطلب جدیدی رادر طراحی سایت ایجاد می کنید چند نسخه کپی از مطلب شما در دیتابیس ایجاد شود که شما با حذف ان ها می توانید فضای قابل توجهی از دیتابیس را آزاد کنید . هزینه ساخت اپلیکیشن و طراحی سایت که از جدید ترین و بروز ترین مقالات وب سایت می باشد را نیز مطالعه نمایید.