بررسی استراتژی های ضروری طراحی سایت

بررسی استراتژی های ضروری طراحی سایت

بررسی استراتژی های ضروری طراحی سایت


بررسی استراتژی های ضروری طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران منوهای کشویی به لطف اثرات مدرن جاوا اسکریپت و یک راه طولانی در طراحی سایت است. اما همه انحراف ها برابر نیستند و برخی از استراتژی های UX بهتر از دیگران کار می کنند. در این راهنمای من تعداد انگشت شماری از تکنیک های طراحی سایت برای ایجاد منوهای ناوبری منو قابل استفاده را پوشش می دهد. این شامل کشویی های چند سطحی و مگا منوها است که همه آنها بر پایه اصول طراحی سایت هسته تکیه دارند. بهینه سازی طراحی سایت برای موبایل را که از بهترین و کاربردی ترین مقالات وب سایت سایتکد می باشد مطالعه نمایید.

نشانگر برای زیر منوها در طراحی سایت

ایده خوبی است که نشانگرهای مربوط به لینک هایی که زیر منوهای متصل شده اند را در طراحی سایت شامل شود. این شاخص های کوچک بصری به کاربران اجازه می دهد تا بدانند که لینک ها چگونه قرار داده شده و چگونه به آنها دسترسی پیدا می کنند و این قوانین برای تمام منوها اعمال می شود، چه در طراحی سایت با یک سطر یا چهار سطر لینک کنید. نشانگرها می توانند از فلش به نقطه یا مربع یا هر چیزی قابل توجه باشد. اکثر کاربران به اندازه کافی هوشمند هستند تا آنچه را که نماد به معنای آن است انتخاب کنند تا زمانی که جهانی باشد.
ناوبری یک نمونه فوق العاده از این اثر در عمل است. برخی از لینک های آنها زیر منوها هستند، در حالی که دیگران این کار را در طراحی سایت انجام نمی دهند. در واقع برخی از لینک های آنها زیر زیر منوها است که شما تنها می توانید با نشانگر منحصر به فرد خود را در کنار هر لینک در طراحی سایت مشخص کنید. با استفاده از کارت پستال شما می توانید قالب های ایمیل را بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی در طراحی سایت ایجاد و ویرایش کنید! شامل بیش از 100 جزء برای کمک به ایجاد قالب های ایمیل سفارشی سریعتر از همیشه قبل از. اکنون سعی کنید به صورت رایگان!

منظور از نمادها در طراحی سایت

با استفاده از علامت نقل قول زاویه سمت راست اشاره می کند، ساده شده به. طراحان طراحی سایت این نماد را بیش از یک فلش واحد ترجیح می دهند، زیرا فضایی بزرگتر و راحت تر در فاصله ای قابل توجه است. به علاوه، شکل خود را حتی در اندازه های کوچک نیز در طراحی سایت حفظ می کند. شما می توانید یک طرح مشابه در ناوبری پیدا کنید. آنها از فلش های اشاره گر پایین برای کشویی ها و فلش های سمت راست (براکت های بسته شدن) برای منوهای پرواز در طراحی سایت استفاده می کنند. یکی از چیزهایی که من در این طراحی سایت دوست ندارم، سبک فلش زیر منو است.
آیکون های فلش تنها در حالی که یک آیتم منو را نشان می دهند، ظاهر می شوند، حتی اگر تمام لینک های دیگر نیز دارای زیر منوها باشند. شیوه های طراحی سایت خوب، باعث می شود این فلش ها همیشه در همه جا قابل مشاهده باشند. اما من سادگی طراحی را دوست دارم. این یک نمونه کامل از این است که چگونه نشانگرهای کوچکی می توانند راهی طولانی برای استفاده بهتر در طراحی سایت شوند.

نقش فضای ایجاد شده با لمینت لینک در طراحی سایت

من دیوانه می شوم زمانی که طراحان فضای سوء استفاده را در ناوبری طراحی سایت خود می بینند. اکثریت منوهای کشویی کمی فاصله بین لینک ها دارند. اما بین حاشیه ها و پرده ها تفاوت زیادی وجود دارد. با حاشیه ها باید روی متن پیوند واقعی در طراحی سایت کلیک کنید. منطقه قابل کلیک فقط به اندازه متن خود است. اما با استفاده از شما می توانید کل منطقه را کلیک کنید به این معنی که کاربر دارای هدف بسیار بزرگتر در طراحی سایت است. در چارچوب لینک های منو من می گویم بزرگتر همیشه بهتر است. حسن نیت ارائه میدهد که منوی کشویی متحرک را طراحی کرده است.
هنگامی که پیوند "وبلاگ" را می زنید، یک منوی کشویی دو ستون در طراحی سایت دریافت خواهید کرد. اگر شما هر یك از این پیوندها را می بینید، متوجه خواهید شد كه از فضای خالی استفاده می كنید. این به این معنی است که شما می توانید در فضای سفید اطراف متن پیوند کلیک کنید که باعث می شود مسیر طراحی سایت را بسیار ساده تر کنید. بیشتر منوهای کشویی به یکی از دو نوع تقسیم می شوند: پانل برای فاصله یا حاشیه برای فاصله. با کلیک کردن بر روی فضای اطراف لینک، در طراحی سایت می توانید بگویید که آیا مکان نما خود را به یک دستکش قابل لمس تبدیل می کند.

نمونه های طراحی سایت

در اینجا یک نمونه از یک طراحی سایت است که از استفاده نمی کند. ارکستر فیلادلفیا دارای یک طراحی سایت فوق العاده است. تمیز، قابل استفاده و آسان برای خواندن. اما هنگامی که شما هر یک از لینک های کشویی را می بینید، متوجه خواهید شد که تنها متن قابل کلیک است. بدترین حالت منوهای کشویی آن بسیار وسیع است، اما متن پیوند نسبتا کوتاه است. من نمی توانم سناریویی را که حاشیه ها بهتر از بالشتک باشد، در طراحی سایت تصور کنید. با ساختن عناصر سطح بلوک لینک می توانید از منوی کشویی را بچرخانید. این به این معنی است که کاربر میتواند در هر کجا از جعبه پیوند کلیک کند و همچنان از صفحه در طراحی سایت بازدید میکند. برای من این انتخاب واضح است. اگر شما می توانید منطقه کلیک شیر لینک در منو های کشویی خود را افزایش می دهد و سپس شما می توانید تجربه ناوبری را در طراحی سایت بسیار بهبود بخشد.

فرآیند پاک کردن کشورهای شناور در طراحی سایت

طراحی کلاس فعال برای منوهای شناور توجه خاصی را به خود در طراحی سایت جلب می کند. اکثر طراحان از کلاس CSS استفاده می کنند کلاس پنهان شناور که برای پیوندهای فعالانه شناور مناسب است. اما این هم یک ایده خوب است که لینک اصلی را هنگامی که کاربر در حال پیگیری لینک های زیر منو است، در طراحی سایت حفظ کند. این نشانگر یک مسیر مشخص از فعالیت است که هر کسی میتواند در منو آن را ببیند و به سرعت تعیین کند که کدام لینک اولیه فعال است و کدام لینک زیر در طراحی سایت منوی شناور شده است.
شما می توانید حالت های شناور با تکنیک های بسیاری مانند تغییر رنگ فونت، تغییر رنگ زیرنویس های متن، برجسته، سایه جعبه، هر چیز دیگری را طراحی کنید. هدف این است که پیوند والدین را فعال نگه داریم حتی زمانی که آن را به طور مستقیم در معرض شناور نیستید. دانشگاه از رنگ های متضاد بسیار ساده بین سفید و سیاه در طراحی سایت استفاده می کند. ناوبری پیش فرض از متن سفید در پس زمینه تاریک استفاده می کند. هنگامی که یک پیوند را لمس می کنید متوجه خواهید شد که این رنگ ها معکوس می شوند. اما هنگامی که یک پیوند اولیه را با یک منوی زیر جابجا می کنید، متوجه خواهید شد که تمام مدت زمان روشن شدن است. شما می توانید هر لینک داخلی را در طراحی سایت لمس کنید و همچنان تاثیر برجسته اصلی را ببینید.

طراحی سایت مرکزی کمدی

شما می توانید یک منوی کشویی کار را بدون این اثر برجسته فعال در طراحی سایت ایجاد کنید. اما طراحان UX می دانند که فقط به این دلیل که چیزی کار می کند، به این معنا نیست که کار بهینه است. من فکر می کنم همه منوهای کشویی باید یک برجسته فعال بر روی لینک پدر و مادر داشته باشند. این همچنین شامل زیر زیر منوها است که به 2-3 لایه عمیق در طراحی سایت می رسند.
هر طراحی سایت می تواند سبک های خود را داشته باشد، بنابراین شما لازم نیست به سیاه و سفید مانند بروید. اما سبک های فعال باید به طور قابل توجهی نسبت به لینک های پیش فرض متفاوت باشند. در طراحی سایت کمدی مرکزی شما همان اثر را پیدا خواهید کرد. اما به جای یک رنگ برجسته سفید، آنها از آهک سبز زرد استفاده می کنند.

نقش انیمیشن ها در طراحی سایت

CSS3 با jQuery مخلوط می تواند برخی از انیمیشن های قدرتمندی را برای طراحی سایت ایجاد کند. منوهای کشویی در انیمیشن رشد می کنند که آیا آنها کشویی یا محو شدن به نظر هستند. اما انیمیشن همیشه باید یک هدف داشته باشد. طراحان UI / UX نیاز به استفاده از انیمیشن عملا دارند. این باید رابط را برای زندگی به ارمغان بیاورد، اما نباید تجربه کاربر را در روند طراحی سایت کاهش دهد. بهترین انیمیشن های کشویی را می توان با دو کلمه خلاصه کرد: سریع اما قابل توجه است.

ESPN در طراحی سایت

زیرچشمی نگاه کردن در ناوبری بالا. شما می توانید هر بخش ورزش را به سمت منو کشیدن از تیم ها و لینک های مرتبط در طراحی سایت ببرید. این کشویی به وضوح از بالا به پایین به نظر می رسد. با این حال این کار به سرعت انجام می شود، بنابراین شما ثانیه انتظار نداشته باشید تا بتوانید ارتباط برقرار کنید. به طور کلی توصیه می کنم که انیمیشن های منو را ثانیه یا کمتر در طراحی سایت نگه دارید. این قانون انگشت شست فقط مربوط به انیمیشن های منوی است زیرا آنها عناصر تعاملی هستند. اما اگر به نظر منطقی باشد، می توانید انیمیشن ها را برای سایر آیتم های صفحه نمایش تا 3-5 ثانیه یا بیشتر گسترش دهید. جالب اینجاست که طراحی سایت CSS دارای طراحی فوق العاده منو است. ردیف ها دارای فلش های فراخوانی مانند حباب های سخنرانی هستند تا مشخص کنند کدام پیوند اولیه به آن طراحی سایت تعلق دارد.