استفاده از قالب متحرک در طراحی سایت

استفاده از قالب متحرک در طراحی سایت

استفاده از قالب متحرک در طراحی سایت


استفاده از قالب متحرک در طراحی سایت
خواه طرفدار باشید یا نه ، روند ویدیوی عمودی فقط رو به رشد خواهد بود. به روشی سریع و قطعه ای که ما محتوای آن را مصرف می کنیم ، خاموش کردن یک تلفن کنار هم یا نگه داشتن آن با هر دو دست ارزش آن را در طراحی سایت ندارد مردم تلفن های خود را عمودی از زمان را نگه می دارند. شما وقتی فیلم های ذهنی درگیر نیستید مانند انتظار برای اتوبوس در هنگام تبلیغات تلویزیونی یا تعطیلات میان وعده ای ، فیلم ها را تماشا می کنید.
فقط لطفاً سعی کنید در ترافیک قدم نگذارید یا آن را در توالت فرو نکنید. روند فیلمبرداری عمودی در نتیجه مردم فراموش شد که قبل از فیلمبرداری تلفن های خود را در طراحی سایت روشن کنند. سپس در اوایل سال ، محبوبیت فوری اسنپ چت آن را به یک قالب ویدیوی مناسب در طراحی سایت تبدیل کرد و تا سال به میلیارد بازدید ویدیوی روزانه رسید. در سال صلاح زلاماتیمو ، رئیس محصولات و فناوری در فوربس ، گفت: من فیلم عمودی را به عنوان آینده ویدیوی تلفن همراه می بینم.

نقش اینستاگرام در طراحی سایت

ما تا کلیک بیشتر برای پخش را در فیلم عمودی دیده ایم. اینستاگرام در اواسط سال بر روی باند عمودی با داستان ها در طراحی سایت پرش کرد. در ژوئن سال ، را راه اندازی کردند که مخالف با ناپدید شدن قالب ثانیه داستان است. اکنون به کاربران و مارک های تجاری در طراحی سایت اجازه می دهد فیلم های عمودی با فرم طولانی ایجاد کنند که بطور دائم در کانال خود بمانند. اگرچه تصویب آی جی تی وی هنوز کند است.
با وجود پایگاه گسترده کاربر اینستاگرام ، فقط می توان انتظار داشت که آن در حال رشد باشد همه در رسانه یا بازاریابی باید در طراحی وب سایت آماده باشند نکته در مورد نحوه تولید فیلم عمودی برای ، با استفاده از نمونه هایی از وبلاگ های جدید با تمرکز ویدیویی و شیوه زندگی را در طراحی سایت بررسی کنید. نسبت ابعادی رسمی برای آی جی تی وی ، همراه با داستانهای و فید فید است. این بدان معنی است که فیلم شما باید حداقل پیکسل باشد.

ابعاد عمودی در طراحی سایت

اگر بزرگتر باشد شما هنوز هم می خواهید با نسبت مطابقت داشته باشید تا مطمئن شوید ویدیوی شما به طور کامل در تلفن ها جهت طراحی سایت ظاهر می شود. همچنین در نظر داشته باشید که به دلیل اندازه واقعی صفحه نمایش تلفن ، می تواند محصول کمی ایجاد کند. بنابراین ، هدف خود را برای ترک یک اتاق کوچک در نزدیکی مرزهای ویدیوی خود قرار دهید ، به این ترتیب تصاویری مانند متن در طراحی سایت حذف نمی شوند روزها به طور مداوم به یکدیگر پیام می دهند.
همچنین ، یک تصویر جلد کوچک برای بارگذاری داشته باشید که و حداقل پیکسل باشد آی جی تی وی در طراحی سایت اجازه می دهد تا فیلم های حداکثر ساعته را داشته باشید که بارگذاری های نامحدود در آینده در طراحی سایت انجام می شود. و فقط به این دلیل که می توانید ، به این معنی نیست که باید. طول مطلوب فیلم ها برای رسانه های اجتماعی دقیقه است و در صورت امکان کوتاه تر است. اگر این فیلم برای دنبال کنندگان خود جالب باشد. را در طراحی سایت از دست دهند.

اهرم اینستاگرام در طراحی سایت

با آی جی تی وی جدید و داستان اینستاگرام که بیش از میلیون کاربر فعال روزانه دارد ، می تواند به داستان ها اهرم کند. اینستاگرام با کشیدن سرعت بالا ، یک لینک مستقیم از یک داستان به یک فیلم می گذارد. با تشکر از این ، شما می توانید کلیپ های تبلیغاتی پیش نمایش را در داستان ها ارسال کنید ، تا کاربران طراحی سایت تهران بتوانند برای تماشای ویدیوی کامل ، کلیک کنند. این همچنین مفید است اگر شما یک ویدیوی طولانی تر را در چندین کلیپ تقسیم کنید.
به طراحی سایت شما امکان می دهد هنگام ارسال هر کلیپ به دنبال کننده خود برسید. می توانید از مطالب طولانی تر فاصله بگیرید ، اما ویرایش فیلم های طولانی تر را به چند قسمت در نظر بگیرید. یک فیلم دقیقه ای را به قسمت تبدیل کنید ، به مردم اجازه دهید نفس بکشند و به آنها دلیلی برای چک کردن دوباره در طراحی سایت می دهند. و مانند هر ویدئویی در رسانه های اجتماعی ، قصد دارید بیننده را در دو ثانیه اول قبل از گذشته کش رفتن بکشید باعث می شود کاربران آنها رگه هایی باشد.

انیمیشن ها در طراحی سایت

مانند داستان ها انیمیشن های گرافیکی به دلیل ماهیت انیمیشن اما فیلمبرداری شده برای آی جی تی وی مناسب هستند. آنها می توانند برای استفاده کامل از فرمت با ترکیبی از گرافیک استاتیک و متحرک ، متن و تصاویر مخلوط با صدا در طراحی سایت ایجاد شوند. نتیجه یک روش جذاب برای برقراری ارتباط با یک مقاله استاندارد در طراحی سایت و بهینه سازی سایت است. اینستاگرام با دانستن اینکه مردم دچار پریشانی یا قطع شدن می شوند.
به ما کمک کرد تا با داشتن ادامه تماشای در آی جی تی وی. ویدیوی طولانی تر که با یک پیش نمایش جلب توجه از تصفیه در طراحی سایت آغاز می شود. محتوای ویدیوی در طراحی سایت هر محتوای عمودی که تولید کرده اید احتمالاً در داستان ها ارسال شده و ناپدید شده است مگر اینکه در نکات برجسته نمایه شما ذخیره شود. برای به حداکثر رساندن ارزش ، می توانید داستانهای قدیمی را که هنوز هم مورد پسند طراحی سایت شما قرار می گیرند. بلکه توسط افرادی که بیشتر با آنها درگیر می شوید.

فیلم افقی در طراحی سایت

اگر در حال فیلمبرداری با دی اس ال آر یا هر دوربینی هستید که تلفن شما نیست ، به احتمال زیاد فیلمبرداری در قالب یا است. این اغلب در صورتی اتفاق می افتد که می خواهید یک فیلم افقی سنتی برای یوتیوب یا فیس بوک تولید کنید و همچنین یک نسخه عمودی در تبلیغات اینترنتی طراحی سایت می خواهید. این نیز کار می کند اما نیاز به برنامه ریزی و تولید پس از آن دارد. در هنگام فیلم برداری ، سوژه خود را متمرکز کنید تا در نسخه های عمودی مجبور به برش طرفین شوید.
اگر فیلمبرداری به صورت افقی باشد ، کیفیت ضبط باید بالا یا در طراحی سایت بهینه باشد. این در حالی است که هنوز رزولوشن بالایی را در اختیار شما می گذارد تا بتوانید محصول زیادی برای برداشت محصول داشته باشید. برای امنیت بیشتر ، هنگام فیلمبرداری افقی به طور کلی شلیک کنید تا از فضای مناسب در اندازه مناسب در طراحی سایت استفاده کنید. از آنجا که کانال آی جی تی وی شما جدید است ، می توانید. زیرا این پیام توسط پیام های جدید سفارش نشده.

رابط کاربری در طراحی سایت

یکی از مواردی که مردم در مورد اسنپ چت دوست داشتند استفاده آسان و رابط چت آنها برای دوستان بود. پس از مدتی آنها شروع به افزودن ویژگی هایی مانند کاوشگر که به برنامه افزودند و در یک فضای جداگانه در طراحی سایت قرار گرفتند. در آغاز سال ، مردم از این برنامه ناراحت بودند زیرا همه چیزهایی را که قبلاً عادت کرده بودند تغییر داده بودند و آن را به چیزی تغییر دادند که فکر می کردند در طراحی سایت مردم دوست دارند.
قبل از تولید فیلم های آن ها اصلی ، از این گزینه برای ساختن یک فهرست پشتیبان در طراحی سایت استفاده کنید. مقالات قدیمی یا پست های وبلاگ همچنین می توانند به انیمیشن های گرافیکی تبدیل شوند تا برای مخاطبان شما جذاب و جذاب شوند. یا هنوز هم مربوط به هستند ، از جمله ویرایش بخش های داستان در یک فیلم کامل ، مجدداً در طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن بازسازی کنید. آنها ماهها آن را ترک کردند تا ببینند که آیا مردم به آن عادت می کنند. که افراد نمی دانستند کدام دوستان برای آنها پیام ارسال کرده اند.

نتیجه گیری

اما مردم هرگز این کار را نکردند و ترجیح دادند از داستانهای اینستاگرام برای به اشتراک گذاشتن مطالب خود استفاده کنند. وقتی آنها وقت خود را برای گوش دادن به آنچه مردم در مورد رابط کاربری دوست ندارند ، خیلی دیر شده بود ؛ هزاران نفر برای گذراندن وقت بیشتر با اینستاگرام و برنامه های رسانه های اجتماعی مرتبط ، استفاده از اسنپ چت را به طور کلی در طراحی سایت متوقف کرده اند. نصب آگهی در طراحی سایت است.
در آغاز سال رسوایی در رابطه با تبلیغ بازی شما ترجیح می دهید وجود داشت که در آنجا از مردم سؤال کردند که چه کاری انجام می دهند ، سیلی ریحانا را بزنند یا کریس براون را مشت کنند. این مسئله ریحانا را عصبانی کرد زیرا چند سال قبل کریس براون را به خشونت خانگی متهم کرد. او رفت و پیامی را در استوری های اینستاگرام خود قرار داد که مستقیماً به اسنپ چت جهت طراحی سایت اختصاص یافته است. شکایت اصلی به سمت گپ انجام شد. مزایای طراحی سایت شخصی که از جدید ترین و بروز ترین مقالات وب سایت سایت کد می باشد را نیز مطالعه نمایید.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش