نکات طلایی پایه برای بهبود طراحی سایت

نکات طلایی پایه برای بهبود طراحی سایت

نکات طلایی پایه برای بهبود طراحی سایت


نکات طلایی پایه برای بهبود طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران برای ارائه بهترین خدمات طراحی سایت عوامل بسیاری دخیل موثرند در عصری به سر می بریم که گویی با فضای مجازی بیش از بیش جور در آمده ایم .شاید تعداد کمتری از ما روزنامه می خوانند و تعداد بیشتری از اینترنت استقبال می کنند .پس عجیب نیست که موفقیت خیلی از کسب و کار به موفقیت طراحی سایت شان گره بخورد. طراحی سایت تهران و نکاتی در رابطه با آن که از جدید ترین مقالات وب سایت سایتکد می باشد را نیز مطالعه نمایید.

ظاهر زیبا طراحی سایت

در میان تمام افکاری که در مورد ظاهر طراحی سایت خود در ذهن می پرورانید باید بدانید برای موفقیت به جز احساس افکار وسلیقه تان نیاز به رعایت اصولی در این زمینه نیز خواهید داشت .ممکن است این طور بپندارید که ترکیب رنگ نباید جزء عوامل واولویت های اصلی تان باشد .شاید حق با شما باشد اما وقتی عمیق شوید و خود را جای کاربر بگذارید خواهید دید که این عامل با ایجاد حس خوب در کاربر با عث ماندگاری وبازگشت دوباره او به طراحی سایت شما خواهد شد .همه ما فارغ از حقیقی یا مجازی بودن فضاهای که تجربه می کنیم اگرطراحی سایت حس مثبت وآرامش بخشی را در ما ایجاد کند به هیچ ان را فراموش نخواهیم کرد و در فرصت دیگر به آن باز خواهیم گشت .
اما برای تحقق موفقیت در این عامل باید هدف طراحی سایت خود را در نظر بگیرید .اگر هدفتان بر تولید محتوا در طراحی سایت متمرکز است باید از پس زمینه ایی با رنگ روشن ودر مقابل آن متنی تیره و مشکی انتخاب کنید و در نتیجه مطالعه را برای کاربر خود فراهم آورید .در عوض اگر در زمینه ارائه محصولات فعالیت دارین باید محیط طراحی سایت خود را پر انرژی و شاد نگه دارید . در گزینه ها ول ینک های ارتباطی شما با مشتری از رنگ ها تند وهاور استفاده کنید .

محتوای عالی طراحی سایت

باز هم خودتان را تصویر کنید که در جستجوی مطلب یا سوالی در طراحی سایت در حال سرچ کردن هستید قطعا همیشه انتخاب خود را نا خود آگاه انجام داده اید . اولین چیزی که زودتر از هر کلمه و جمله ای توجه مان را جلب می کند تنها تصاویر آن نوشته در طراحی سایت هستند.هر چند این عوامل با احساسات ما در گیر هستند اما باز هم نکات اصولی آن را باید بدانیم و رعایت کنیم .در طراحی سایت یک تصویر زیبا وجذاب می تواند به اندازه هزار کلمه حرف برای گفتن داشته باشد .به شرطی که سرعت لود شدنش کاربر را کلافه نکند که تصمیم بگیرد طراحی سایت شما را ترک کند .برای رعایت این نکته هم باید از تصاویر با کیفیت وبا حجم مناسب استفاده کنید .همینطور از تصاویر با فرمت jpgمناسب تر از فرمت های دیگر خواهد بود.