با ما تماس بگیرید: 66514140 021

پلن و تعرفه طراحی سایت

شما می توانید از میان دها قالب طرح و رابط کاربری موردنظر خود را انتخاب نمایید

72 ساعت با امکانات نامحدود، رایگان

اگر بخواهیم به طور خلاصه هزینه و تعرفه طراحی سایت را دریافت کنید می‌تواند به چارت و پلن‌های ارائه شده در انتهای مقاله مراجعه کنید تا از تعرفه طراحی سایت و نگهداری و پشتیبانی از سایت آشنا شوید اما به طور کلی هزینه‌های ساخت سایت وابسته به عوامل متعددی است که در جلسات مشاوره مشخص خواهد شد. این موضوع به این معنا است که هر شرکت راهکار و خدمات دهی بسیار متفاوتی را نسبت به شرکت های دیگر دارد بنابراین تعرفه طراحی سایت ارائه شده در این شرکت نیز ممکن است متفاوت با شرکت های دیگر باشد. تحویل سریع، پشتیبانی قوی، کیفیت پروژه از جمله معیارهایی هستند که تعرفه طراحی سایت را مشخص کرده و این معیارها در هر شرکت متفاوت است یعنی عبارات ارزان و گران در شرکت های طراحی سایت معنای خاصی ندارد بلکه تعرفه ها متناسب با نوع خدمات دهی ارزیابی می شوند.

هزینه طراحی سایت

طراحی سایت به صورت حرفه ای دارای پلان های مختلفی می باشد. زمانی که شما تصمیم به طراحی سایت می گیرید، ابتدا باید متخصص این کار را پیدا کنید. امروزه افرادی زیادی وجود دارند که در زمینه طراحی سایت به صورت حرفه ای فعالیت می کنند. در مرحله اول مشخص کنید که وب سایت شما دارای چه موضوعی است. به طور حتم تعرفه ای که برای یک وب سایت فروشگاهی وجود دارد با هزینه ای که برای یک وب سایت خبری در نظر گرفته می شود، متفاوت است. هر وب سایت با توجه به موضوع و زبان برنامه نویسی آن دارای مشخصه های متفاوتی می باشد. به طور مثال هزینه طراحی سایت با وردپرس تفاوت زیادی با همین هزینه در طراحی با پایتون دارد.

فاکتورهای متعددی در هزینه طراحی سایت تاثیر گذار هستند. زمانی که نیاز به طراحی اختصاصی داشته باشید باید هزینه های بیشتری را متقبل شوید. برای وب سایت های اختصاصی و یا شرکتی بهتر از برنامه نویس شما از پایه کد نویسی کند و قالب مورد نظر شما را طراحی کند. این موضوع این امکان را فراهم می کند تا بتوانید تمام پلان های مورد نظر خود را در وب سایت اجرا کنید. امروزه برای کم شدن هزینه های طراحی از سایت ساز ها و یا فروشگاه ساز ها استفاده می شود. لازم به ذکر است که استفاده از آن ها برای مقطع حرفه ای به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

هزینه طراحی سایت چقدر است؟

همه ی افرادی که حتی یک بار ایده طراحی سایت را در سر داشته اند با خود فکر کرده اند که هزینه طراحی سایت چقدر است؟ حتی می توان گفت یکی از سوالاتی که کارفرمایان پس از شرکت در جلسات مشاوره همان ابتدای جلسه می پرسند این است که هزینه طراحی سایت چقدر است؟ پاسخ این سوال کمی دشوار است چرا که ابتدا باید نیاز ها و سرویس های مورد نظر کارفرما مشخص شود به طوری که اگر درخواست یک پروژه طراحی سایت را به 5شرکت متفاوت بدهید با 5پاسخ گوناگون مواجه می شوید که به طور محسوسی قیمت ها متفاوت هستند. حتی اگر یک وب سایت با قالب آماده نیز سفارش دهید هر شرکت طراحی سایت تعرفه متفاوتی ارائه می دهد.
اما نونگار پردازش قیمت پکیج های خود را با خدماتی که شامل می شوند را ارائه داده تا کارفرمایان با میانگین هزینه طراحی سایت آشنا باشند. میانگین هزینه طراحی سایت از 3 تا 70 میلیون متفات است و شما با توجه به نیاز خود پکیج مورد نظر را انتخاب می کنید و یا این که به طور توافقی پروژه را ایجاد کنید. پس از ثبت نام، وبسایت شما بلافاصله ایجاد خواهد شد و اطلاعات ورود (نام کاربری و رمز عبور) از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می‌گردند. هزینه ساخت سایت بعد از ایجاد پنل دریافت می ‌شود. بنابراین این امکان را دارید قبل از پرداخت مبلغ قرار داد، سامانه را کاملاً امتحان کنید و از پروژه خود اطمینان حاصل کنید.

برآورد هزینه طراحی سایت

برای برآورد هزینه طراحی سایت به طور کلی می توانید هزینه های جداگانه برای هر یک از خدمات در شرکت مورد نظر را بررسی کنید و در انتها برآورد هزینه طراحی سایت خود را به دست آورید. علاوه بر این نوع سایت در برآورد هزینه طراحی سایت موثر است.

نحوه برآورد هزینه طراحی سایت

برای برآورد هزینه های طراحی سایت باید به چند سوال پاسخ دهید.

1. وب سایت من چه امکاناتی باید داشته باشد؟
2. رابطه وب سایت و کسب و کار من چگونه است؟
3. به پوسته اختصاصی نیاز داریم؟
4. آیا به پنل مدیریت حساب کاربران هم نیاز دارم؟

پاسخ دقیق به این سوال ها به شما کمک می کند تا حدودی هزینه طراحی وب سایت خود را پیش بینی کنید. البته عوامل دیگری نیز بر هزینه طراحی سایت تاثیر گذار هستند. مانند:

1. دامنه :آدرس سایت شما همان دامنه است. دامنه دارای پسوند های مختلفی مانند: .ir ، .com و غیره می باشد.

2. هاست: برای اینکه وب سایت شما همیشه در دسترس باشد باید بر روی یک هاست قرار بگیرد. اینکه هاست در کجا باشد( ایران یا خارج از ایران) در هزینه طراحی سایت تاثیر می گذارد.

3. روش طراحی سایت: طراحی سایت با دو روش انجام می شود. به صورت کد نویسی اختصاصی و یا استفاده از ابزار ها و سیستم های آماده.

4. امکانات مورد نظر: چه امکاناتی را برای وب سایت خود در نظر گرفته اید. به عنوان مثال وجود درگاه پرداخت برای وب سایت شما ضروری است یا خیر؟ همه مواردی از این قبیل در هزینه های طراحی موثر است.

5. پشتیبانی: بعد از اتمام مرحله طراحی نوبت به پشتیبانی سایت می شود. تیم پشتیبانی برای زمانی که اختلالی در روند کار سایت ایجاد می شود، باید حضور داشته باشد.

6. آموزش: وقتی وب سایت خود را از تیم طراحی تحویل گرفتید، باید در یک دوره آموزشی شرکت کنید. این دوره آموزشی به شما کمک می کند تا بتوانید برخی از فعالیت های وب سایت را کنترل کنید.

قیمت طراحی سایت با وردپرس

ورد پرس یکی از پلتفرم های محبوب از نظر کاربران است چرا که قیمت طراحی سایت با وردپرس بسیار ارزان تر بوده و همچنین سریع تر آماده می شود علاوه بر این کار کردن با آن راحت است و نیاز به دانش تخصصی ندارد. از آن جایی قالب ها و افزونه های رایگان متعددی ارائه می دهد قیمت طراحی سایت با وردپرس کمتر خواهد بود. یکی از مواردی که باعث افزایش قیمت طراحی سایت با وردپرس می شود انتخاب هاست و دامنه می باشد چرا که زمانی که سایت را ایجاد کردید می بایست آن را روی دامنه و هاست مورد نظر بارگذاری کنید تا به کاربران نمایش داده شود و از آن جا که پلن های متعددی برای هاستینگ وجود دارد و بسته به خدمات سایت خود باید هاستینگ قوی تری انتخاب کنید می تواند بر قیمت طراحی سایت با وردپرس تاثیر گذار باشد.

هزینه ساخت وب سایت شخصی

هزینه ساخت وب سایت شخصی به دلیل اختصاصی بودن آن و این که تمامی خدمات با توجه به نیاز کاربر ایجاد می شود هزینه های متغیری دارد. هزینه ساخت وب سایت شخصی بسته به اسکریپت ها و نرم افزار های مورد نیاز متفاوت است. همچنین خدمات مربوط به سئو و پشتیبانی بر هزینه ساخت وب سایت شخصی موثر است. علاوه بر این هزینه ساخت وب سایت شخصی با توجه به قدمت و سابقه شرکت مورد نظر متفاوت خواهد بود چرا که هر چه شرکت قدیمی تر باشد از اعتبار و کیفیت بالاتری در اتمام پروژه ها برخوردار است. هزینه ساخت وب سایت شخصی در پلن های متعدد در ادامه تعریف شده است که لیست خدمات ارائه شونده نیز موجود می باشد.

استراتژی دیجیتال در طراحی سایت

بدون استراتژی طراحی سایت شما بدون در نظر گرفتن جذابیت یا نرم بودن از نظر ظاهری ، شما را از بین می برد اهمیت استراتژی در طراحی سایت داشتن یک استراتژی مانند داشتن پایه و اساس برای ایجاد مشاغل وب خود است. این به شما کمک می کند اهداف تجاری خود را تعریف کنید و در صورت دستیابی آن را در طراحی سایت اندازه گیری کنید. در یک فرایند طراحی سایت خوب ، یک تیم خلاق قدرتمند با یک تیم بازاریابی دیجیتال کار می کند.

انواع طرح طراحی سایت

پس از تنظیم استراتژی طراحی سایت طراحی وب سایت باید هموار دنبال شود. طراحان یک تجربه طراحی سایت ایجاد می کنند که یکپارچه و مؤثر در افزایش مشتریان آینده شما برای تعهد به فروش است. باید در سال شهودی و پاسخگو باشد پیش از سؤالاتی که ممکن است مشتریان داشته باشند یا بخواهند درباره آنها اطلاعات بیشتری کسب کنند. انتخاب های طراحی شده پیرامون یک استراتژی وب دیجیتال مشخص شده ساخته می شوند. همه چیز را باید با دقت در نظر گرفت هيچ چيزي نيست توسعه طراحی سایت چگونگی ساخت طراحی سایت خود و اینکه چگونه حرفه ای انجام می شود واقعاً مهم است.

طراحی سایت حرفه ای

به طور خلاصه راهنمای هزینه طراحی سایت ما ، سوالی که صاحبان مشاغل باید از خود بپرسند این است واقعاً تجارت من به چه چیزی احتیاج دارد بیش از یک دهه در این صنعت هستیم ، که واقعاً در هنگام تبدیل فروش اهمیتی ندارند ، دچار وسواس می شوند. یک استراتژی خوب طراحی وب باعث می شود. که تبلیغات اینترنتی طراحی سایت شما در موتورهای جستجو قرار بگیرد. شما می دانید که چقدر پتانسیل فروش تلف شده است. اگر مطمئن نیستید که طراحی سایت تجاری شما به چه چیزی نیاز دارد ، وقت آن است که با ما مشورت کنید.

معایب طراحی سایت غیر حرفه ای

شما ممکن است یک متخصص دیجیتال نباشید اما برای تصمیم گیری در مورد قیمت گذاری مناسب ، باید تفاوت های کلیدی بین یک طراحی سایت خوب و بد را بدانید. از این رو ، ما از شما می خواهیم که به زیر سطح نگاه کنید و در زمینه اصول تحصیل کنید.

طراحی سایت ادگار آلن

پرتره های تیم دارای عناوین و معرفی کوتاه از جمله یک واقعیت جالب در مورد شخص است. همچنین برای دیدن تصاویر خنده دار آنها ، فراموش نکنید که روی تصاویر جیغ بزنید ادگار آلن مستقر در آتلانتا در تقاطع استوری برند و یوزر استوری کار می کند تا محصولات دیجیتالی را که مشتریان دوست دارند در طراحی سایت ایجاد کند. تیم آنها از متخصصان خلاق و دارای تجربه کار در شرکت های کوچک و بزرگ جهت طراحی سایت تشکیل شده است.
رابط متناقض صفحات بدون پاسخ قابلیت استفاده ضعیف پیام های بازاریابی نامشخص کپی متمرکز بر کاربر نیست بخش افراد آن ها در بالای صفحه درباره آنها قرار دارد. این صفحه در مورد نمونه ای از طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن ساده است. فقط تصاویر تیم با عناوین آنها وجود دارد.

قیمت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

امروزه افراد زیادی تمایل به راه اندازی فروشگاه اینترنتی دارند و برای شروع کار مهم ترین سوالی می پرسند این است که قیمت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی چقدر است؟ از آن جایی فروشگاه اینترنتی مکانی برای کسب درآمد خواهد بود قیمت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی اهمیت زیادی برای کارفرمایان خواهد داشت چرا می خواهند سایت قدرتمند و دائمی داشته باشند که در همه شرایط پاسخگوی مشتریان باشد. در واقع فاکتور های زیادی در قیمت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی دخیل هستند که از جمله آن ها تعداد درگاه های بانکی است از آن جا که در فروشگاه اینترنتی پرداخت ها آنلاین انجام می شود درگاه های بانکی عامل حیاتی به شمار می روند و در صورت کمبود درگاه و یا وجود اختلال و خطا باعث از دست دادن مشتری می شود. علاوه بر این به خوبی می دانید که رقابت تنگاتنگی میان فروشگاه های اینترنتی وجود دارد بنابراین می بایست خدمات و نقاط قوت زیادی داشته باشید تا مخاطب دلیلی برای ورود به سایت رقبا نداشته باشد که فراهم کردن این نقاط قوت باعث افزایش قیمت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی خواهد شد.

سوالات رایج در خصوص تعرفه طراحی سایت به شرح زیر می باشد:

تعرفه طراحی سایت چگونه محاسبه می شود؟
برای طراحی سایت در نونگار از قالب و سیستم های مدیریت محتوای آماده مثل وردپرس و جوملا استفاده نمی شود و تمام وب سایت مطابق با خواسته مشتری پیاده سازی می شود بنابراین نمی توان تعرفه طراحی سایت ثابت و مشخصی در نظر گرفت زیرا تعرفه ها متناسب با قابلیت های درخواست مشتری برآورد می شود.

عوامل موثر بر تعرفه طراحی سایت چیست؟
یکی دیگر از عواملی که بر تعرفه طراحی سایت موثر است تعداد افرادی که به هنگام پیاده سازی پروژه در آن درگیر می شوند هرچه تعداد نیروی های بیشتری برای طراحی یک سایت مورد استفاده قرار گیرند قطعا در افزایش تعرفه نهایی وب سایت تاثیر گذار خواهد بود اگر کارفرما درخواست یک طراحی سایت حرفه ای را داشته باشد نمی توان با یک تیم طراحی سایت کوچک یک و دو نفره انتظار او را برآورده کرد بنابراین هر چه یک وب سایت تخصصی تر باشد و افراد بیشتری برای پیاده سازی آن درگیر شده باشند بنابراین تعرفه طراحی سایت بیشتر خواهد بود.

تعرفه ثبت دامین چقدر است؟
ابتدا شما باید دامنه خود را انتخاب کنید تا تعرفه دقیق آن را برآورد کنیم زیرا هر دامنه قیمت متفاوتی دارد توجه کنید که دامنه های .com و .ir و .net و ... متفاوت می باشند بنابر سلیقه و نوع کسب و کارتان دامنه مورد نظر را انتخاب کرده و به سایت مراجعه کنید قیمت ها به صورت کامل در سایت درج شده اند.

30 میلیون تومان

NP3

طراحی سایت-سئو

Full Editation
(فروشگاهی یا آگهی پیشرفته )

میزبانی2 GB + دامنه
زمان تحویل35(روز کاری)
توضیحات پروژه با ساختار گرافیکی اختصاصی و پنل مدیریت تخصصی تولید می شود و مناسب پرتال است .
شرح کاری: کلیه موارد اعلامی در np2
معرفی برنامه نویس
تولید فروشگاه یا پرتال اختصاصی
ارتباط با سامانه ایمیلی و بانک اطلاعاتی
سیستم پروفایل کاربران و مشتریان

15 میلیون تومان

NP2

طراحی سایت-طراحی وب

Organize Editation
(فروشگاهی)

میزبانیGB 1 + دامنه
زمان تحویل 25(روز کاری)
توضیحات پروژه با ساختار گرافیکی اختصاصی با سطوح دسترسی تولید می شود و مناسب فروشگاه و سایت های خاص است .
شرح کاری: کلیه موارد اعلامی در np1
نصب ماژولهای درخواستی
نصب سیستم فروشگاهی یا آگهی
قابلیت پرداخت آنلاین
ارتباط با سامانه پیامکی موجود

8 میلیون تومان

NP1

طراحی سایت-سئوسایت

Corporate Editation
(اطلاع رسانی)

میزبانی500 MB + دامنه
زمان تحویل15(روز کاری)
توضیحات پروژه با ساختار گرافیکی اختصاصی طراحی می شود و برای سایت های اطلاع رسانی مناسب است.
شرح کاری: معرفی تیم اجرائی و مدیر پروژه
طراحی و تولید ساختار گرافیکی اختصاصی
نصب سیستم مدیریت محتوای کامل
آموزش حضوری
پشتیبانی سالانه کلی پروژه

90 میلیون تومان

NP6

طراحی سایت-اپلیکیشن

Professional Editation
(پرتال چند مدیریتی و بازاریابی)

میزبانی7 GB + دامنه2
زمان تحویل70(روز کاری)
توضیحاتتولید بر اساس پلت فرم پیشنهادی خریدار ایجاد می شود و حداقل سه برنامه نویس برای تولید فریم ورک اختصاصی و استاندارد بصورت دایم با شما در ارتباط هستند
شرح کاری: کلیه موارد اعلامی در np4
جاینمائی اولیه مطالب
ساختار سازی اختصاصی و CMS
کدنویسی پایه دستی به دلخواه
تحویل به صورت فاز به فاز

70 میلیون تومان

NP5

طراحی سایت-طراحی وب سایت

Custom Editation
(چند فروشندگی با سامانه داخلی)

میزبانی7 GB + دامنه2
زمان تحویل55(روز کاری)
توضیحاتپروژه از پایه با رعایت کلیه الگوریتمهای سئو توسط تیم طراح متخصص تولید می شود و هیچ پیش فرض اولیه ای وجود ندارد.
شرح کاری: اعزام مدیر پروژه
کلیه موارد اعلامی در np3
معرفی کارشناس توسعه دهنده
رعایت کلیه ساختارهای SEO
بروزرسانی سیستم مدیریت محتوا به دلخواه
بهینه سازی ماژولها و افزونه ها به دلخواه

40 میلیون تومان

NP4

طراحی سایت-سئو سایت

SEO Editation
(چند فروشندگی با میز کار)

میزبانی5 GB + دامنه
زمان تحویل45(روز کاری)
توضیحاتپروژه با ساختار گرافیکی اختصاصی و پنل مدیریت تخصصی متناسب با تکنیک های روز موتورهای جستجوگر تولید می شود و مناسب سایتهای حرفه ای است .
شرح کاری: کلیه موارد اعلامی در np1
معرفی توسعه دهنده تحصصی سایت در حوزه SEO
تولید سایت اطلاع رسانی یا پرتال اختصاصی
ارتباط با سامانه فروشگاه و بانک اطلاعاتی
سیستم پروفایل کاربران و مشتریان

توافقی

NP7

طراحی سایت-طراحی اپلیکیشن

perfect design
(سامانه های وابسته و ترکیبی)

میزبانی5 GB
زمان تحویل80 روز کاری
توضیحاتپروژه از پایه توسط تیم طراح متخصص تولید می شود و هیچ پیش فرض اولیه ای وجود ندارد.
شرح کاری: کلیه موارد اعلامی در np5
تشکیل تیم فنی تخصصی
تولید سیستم مدیریت محتوای اختصاصی
تولید نرم افزارهای خاص
اتصال با سایر نرم افزارهای موجود کارفرما

توافقی

NP8

طراحی سایت-طراحی سایت تهران

customized design
(تولید بر اساس RFP)

میزبانی5 GB
زمان تحویلپس از اولین جلسه فنی اعلام می شود
توضیحات تیم اجرا متشکل از مدیر پروژه، برنامه نویس، گرافیست و اپراتور حضورأ طبق فرامین سفارش دهنده اقدام به تولید میکنند .
شرح کاری: کلیه موارد اعلامی در np5
تشکیل تیم فنی تخصصی
تولید سیستم مدیریت محتوای اختصاصی
تولید نرم افزارهای خاص
اتصال با سایر نرم افزارهای موجود کارفرما

تبدیل سایت به اپلیکیشن:
پس از اتمام نهایی سایت اینترنتی شما که تائید شده،بدون قابلیت تغییر به Android APPP تبدیل شده و بر روی CD به شما تحویل می گردد