فرآیند طراحی وب سایت اختصاصی

فرآیند طراحی وب سایت اختصاصی

فرآیند طراحی وب سایت اختصاصی

 

فرآیند طراحی وب سایت اختصاصی : هنگامی که برای راه اندازی و طراحی وب سایت اقدام می نمایید بدون شک نیازمند یک سیستم مدیریت محتوا می باشید . در برخی از موارد ممکن است هیچ یک از سیستم های مدیریت محتوای آماده قادر به پشتیبانی نیاز های شما نباشند ، در این مواقع بهترین راهکار استفاده از طراحی وب سایت اختصاصی می باشد . سئو بودن یک وب سایت یکی از تاثیرگذار ترین موارد در موفقیت یک وب سایت به حساب می آید . همواره به یاد داشته باشید که فرآیند راه اندازی و طراحی وب سایت ، یک فرآیند پروژه ای می باشد و به طور قطع بسته های نرم افزاری همه منظوره قادر به برطرف نمودن کلیه نیاز های شما نخواهند بود .

 

ماهیت طراحی سایت به صورت اختصاصی :

 

طراحی سایت به صورت اختصاصی در واقع روشی از طراحی سایت است که در آن اسکریپت های کدباز موجود نبوده و مراحل طراحی به طور کامل بر اساس نیاز کارفرما انجام می گردد . اگر شرکتی که طراحی وب سایت تان را به آن واگذار می نمایید در مسائلی از قبیل سئو ، کد نویسی امنیت و گرافیک تسلط کافی داشته باشد طراحی اختصاصی یک وب سایت مزیت های بسیاری را به همراه خواهد داشت . در ادامه با برخی از این مزیت ها آشنا خواهیم شد .

 

مزیت های طراحی سایت اختصاصی :

 

    افزایش سرعت بارگذاری صفحات وب سایت .
    انجام کلیه مراحل طراحی وب سایت بر اساس نیاز های کارفرما .
    امنیت بالاتر در این وب سایت ها .
    قرار گرفتن در جایگاهی بهتر و مناسب تر در موتور های جستجو گر .
    امکان گسترش وب سایت در هر زمان .

در دنیای تجارت الکترونیک تنها در دست داشتن یک وب سایت مزیتی را برای شما به همراه نخواهد داشت . در واقع وب سایتی برای شما سودآور خواهد بود که ترافیک بالایی را روانه کسب و کارتان نماید . اگر طراحی وب سایت شما به صورت بهینه انجام شده باشد در موتو های جستجو گر رتبه بالاتر و در مقابل رقبای موجود در کسب و کارتان برتری چشم گیری خواهید داشت .