طراحی سایت های دو زبانه یا چند زبانه

طراحی سایت های دو زبانه یا چند زبانه

طراحی سایت های دو زبانه یا چند زبانه


طراحی سایت های دو زبانه یا چند زبانه
طراحی سایت طراحی وب سایت همه ی مشاغل و حرفه هایی که در سطح بین الملل فعالیت دارند، طراحی سایت دو زبانه و چند زبانه از ضرورت کارشان به حساب میاید و امری مهم می باشد. بنابراین در سراسر جهان طراحی سایت دوزبانه و چندزبانه از اهمیت بسیار بالایی برخوردارمی باشد و فقط مختص به مشاغل خاص و محدودی نمی باشد.

چند نکته در طراحی سایت دو زبانه و چند زبانه

• یکی از نکات بسیار مهم در این نوع از طراحی سایت ها عدم استفاده از زبان ها به صورت ترکیبی در صفحات مختلف وب سایت می باشد.
• متاتگ ها یکی از مهم ترین بخش در سئو سایت می باشد. بنابراین بهتر است برای هر زبان در طراحی سایت یک متاتگ به صورت انحصاری تعریف کنید تا موتورهای جستجوگر به راحتی قادر به شناسایی زبان های وب سایت شما باشند.
• در صفحه ی اصلی طراحی سایت های دو زبانه و چند زبانه حتما همه ی زبان های موجود در وب سایت را قرار داده تا در صورت نیاز کاربران خیلی راحت به آن ها دسترسی داشته باشد.

برای زبان های مختلف در طراحی سایت از متاتگ استفاده کنید

با توجه به زبان های مختلف وب سایت و قرار دادن متاتگ ها برای هرکدام از آن ها به موتورهای جستجوگر این امکان را می دهید تا به راحتی زبان های مختلف سایت را شناسایی کند این کار تاثیر بسیار زیادی در رتبه دهی سایت توسط گوگل دارد.
از ترکیب زبان های مختلف در یک سایت خودداری نمایید
ترکیب زبان های مختلف با یکدیگر در وب سایت باعث سردرگمی کاربران می شود و همچنین موتورهای جستجو را در شناسایی صقحه های وب سایت دچار مشکل می کند. متناسب با نوع کاربران سایت خود ربان اصلی آن را انتخاب کرده و زبان های دیگر را به صورت منویی جدا و لینک به سایتی دیگر در وب سایت قرار دهید.

چه زبان هایی در طراحی سایت دوزبانه و چند زبانه دارای اهمیت بیشتری می باشند؟

متناسب با نیاز و حرفه ی خود زبان دوم وب سایت را به راحتی می توانید انتخاب کنید، اما بیشتر سایت های چند زبانه زبان انگلیسی را که زبانی بین المللی است به عنوان زبان دوم وب سایت خود انتخاب می کنند.
به این نکته توجه داشته باشید که اگر در وب سایت خود از زبان های دیگری استفاده می کنید، حتما باید دارای ترجمه ای روان و بدن هیچ غلط املایی باشد به طوری که به راحتی خواننده را به خود جذب کند.