طراحی سایت با ساختار سئو

طراحی سایت با ساختار سئو

طراحی سایت با ساختار سئو


طراحی سایت با ساختار سئو طراحی سایت با ساختار سئو به این معناست که ساخت سایت با اصول و استاندارد های گوگل طراحی شود به این ترتیب ایندکس مطالب با سریع تر انجام می شود و خزنده های گوگل به راحتی صفحات سایت شما را می بینند بنابراین بهترین جایگاه را در لیست نمایش کسب می کنید. بنابراین اگر فکر طراحی وب سایت را در سر دارید از سئو غافل نشوید حتی تفاوتی ندارد طراحی سایت شرکتی دارید یا طراحی سایت فروشگاهی و یا حتی وب سایت شما شخصی است به هر حال به دنبال دیده شدن بیشتر هستید و رتبه برتر گوگل این امکان را فراهم می کند. داشتن طراحی سایت با اصول سئو کار دشواری نیست و اگر خودتان در این زمینه دانشی ندارید می توانید پروسه ساخت سایت را به دست بهترین شرکت طراحی سایت بسپارید.

توسعه طراحی سایت با سئو و بهینه سازی

هر مدیر وب سایتی به پاس هزینه و زمانی که صرف وب سایت خود کرده است انتظار دریافت نتیجه مثبت دارد. به این ترتیب که سایت با قرار گرفتن در نتایج برتر گوگل موجب می شود مبادلات، سفارشات و مشتریان شما افزایش یابند که در نتیجه سود بیشتری حاصل می شود و علاوه برتر سایت های برتر درخواست برای تبلیغات دارند که این هم از دیگر راه های کسب درآمد از طریق طراحی سایت است.

اصول سئو سایت

سئو سایت و بهینه سازی تنها به تبلغ در گوگل محدود نمی شود بلکه شامل اقدامات سئو تکنیکال نیز می باشد. در واقع سئو دو بخش دارد سئو داخلی و سئو خارجی. در سئو داخلی تمرکز به روی بهینه سازی صفحات و ساخت سایت با استاندارد های سئو می باشد و جنبه فنی را شامل می شود اما سئو خارجی پروسه ای است که باعث افزایش بازدید و کلیک خوری سایت می شود این اقدامات شامل تولید محتوا، بک لینک گرفتن، فعالیت در شبکه های اجتماعی و تبلیغ در گوگل می باشد. نمی توان گفت که کدام یک مهم تر است و یا تاثیر بیشتری دارد در واقع هر دوی آن ها در کنار مکمل هم هستند که در نهایت بهترین نتیجه را نمایش می دهد.

فاکتورهای سئو خارجی

سرعت سایت یکی از فاکتورهای مهم سئو فنی می باشد. گوگل همواره در تلاش است تا بهترین سایت ها را به کاربران نمایش دهد و طراحی سایت با سرعت بارگذاری پایین کاربر پسند نخواهد بود و در صورتی که گوگل متوجه سرعت لود پایین سایت شما شود رتبه سایت را کاهش می دهد. از دیگر موارد موبایل فرندلی بودن سایت است. طبق آمار بیش از نیمی از ترافیک وب سایت ها توسط کاربران موبایلی روانه سایت ها می شود بنابراین یکی از ارکان اصلی در ساخت سایت موبایل فرندلی بودن آن است. برای این که از تمام نقاط ضعف طراحی سایت خود آگاه شود می بایست از طریق سایت های آنالیز و یا متخصصان آنالیز سایت طراحی سایت خود را بررسی کنید نقاط ضعف خود را برطرف کنید به این ترتیب می توانید با سایر فاکتور های سئو خارجی آشنا شوید چرا که تمام آن ها در سایت ها آنالیز مورد بررسی قرار می گیرند.

سوالات متداول طراحی سایت عبارتند از:

طراحی سایت ایده آل چه سایتی است؟
یک طراحی سایت ایده آل به همان اندازه که برای صاحب سایت سود دارد نیاز های کاربران را نیز برطرف می کند. علاوه بر این یک سایت با ارزش به عنوان رتبه اول گوگل نمایش داده می شود که خب همین امر نرخ ترافیم طبیعی زیادی را به صورت خودکار روانه سایت می کند.

آیا می توانیم سئو سایت را خودمان انجام دهیم؟
سئو خارجی را هم می توانید خودتان انجام دهید البته پس از کسب دانش کافی چرا که گوگل قوانینی برای این کار در نظر گرفته و به صورت مداوم در حال تغییر و به روز رسانی آن هاست که تخطی از قوانین گوگل نتایج منفی برای سایت به دنبال دارد همچنین می توانید سئو سایت خود را به دست شرکت های سئو کار بسپارید که توسط افراد حرفه ای و متخصص سئو سایت شما را انجام دهند.

شبکه های اجتماعی چه تاثیری در بهبود سئو سایت دارد؟
فعالیت مفید در شبکه های اجتماعی موجب هدایت ترخ ترافیک بیشتری به سایت می شود و کاربران بیشتری امکان آشنایی با خدمات وب سایت را دارند. برخی از کاربران برای شناخت بیشتری برند مورد به جستجو در شبکه های اجتماعی می پردازند یه صفحه پر بازدید و قوی اعتبار شما را افزایش می دهد. علاوه بر این معرفی شبکه های اجتماعی یکی از فاکتور های سئو خارجی می باشد.

آیا وب سایت شما مطابق با ساختار سئو طراحی شده است؟
امروزه سایت های آنالیز زیادی وجود دارند که با ورود به آن ها به صورت رایگان امکان آنالیز سایت خود را خواهید داشت با آنالیز وب سایت خود خواهید دید که اشکالان و ایراد های وب ساتتان چیست و دلیل افت رتبه خود را متوججه خواهید شد. به این ترتیب با بهبود فاکتور های می توانید نتیجه زحمات خود را در زمان کوتاه تری ببینید.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش