طراحی اپلیکیشن ومزیت هاومعایب آن

طراحی اپلیکیشن ومزیت هاومعایب آن

طراحی اپلیکیشن ومزیت هاومعایب آن


طراحی اپلیکیشن و مزیت ها و معایب آن : بر اساس تحقیقات صورت گرفته محققان بر این باورند که تا 10 سال دیگر بازار طراحی اپلیکیشن و نرم افزار های کاربردی رشد قابل توجهی خواهد داشت . اگر بخواهیم کمی دقیق تر به این قضیه نگاهی داشته باشیم می توانیم بگوییم در سال گذشته به طور میانگین در هر کسب و کار ، 11 اپلیکیشن موبایل توسعه داده شده است . این امر نشان دهنده ی رشد 126 درصدی این بازار می باشد . همان گونه که مشخص است که طراحی اپلیکیشن موجب افزایش موفقیت کسب و کار ها می شود اما همانند تمامی کاراکتر های فضای مجازی ، مزیت ها و معایب مخصوص به خود را به همراه خواهد داشت .


طراحی اپلیکیشن و رفع معایب کسب و کار :


با انجام طراحی اپلیکیشن ، علاوه بر رسیدن به موفقیت در کسب و کارتان با فرصتی برای بهینه سازی یک پروسه رو به رو خواهید شد . اگر قصد دارید نخستین نرم افزار کسب و کارتان را توسعه دهید نباید تمام دقت خود را بر روی قابلیت های آن قرار دهید . داشتن عمر ابدی یا داشتن تمامی امکانات نباید کلیه تلاش شما را به خود اختصاص دهند . در اصل می بایست برای یک وب سایت اهداف کوتاه مدت و بلند مدت تعیین نمایید و بهترین روش برای کسب بیشترین بهره را بیابید .


ایجاد علاقه در افراد برای استفاده از طراحی اپلیکیشن :


پیش از آغاز توسعه ی یک پروژه ی طراحی اپلیکیشن ، می بایست کاربران و مشتریان تان را مورد بررسی قرار دهید تا ببنید ویژگی هایی که در ادامه به آن ها اشاره می نماییم را دارند یا خیر .
1.    داشتن درکی کافی از تکنولوژی های روز دنیا
2.    استفاده از تلفن های همراه هوشمند به صورت مستمر
3.    نشان دادن علاقه نسبت به مطالب شما
4.    وجود علاقه در آن ها برای مشارکت در همایش هایی که از سوی کسب و کارتان ارائه می گردد .
5.    نشان دادن علاقه به پیشنهادات فصلی کسب و کار شما
6.    دریافت درخواست های ارائه انواع خدمات ویژه برای کاربران
7.    مورد استفاده قرار دادن نرم افزار یا اپلیکیشن های رقبا