بهینه سازی طراحی سایت در نتایج جستجو

بهینه سازی طراحی سایت در نتایج جستجو

بهینه سازی طراحی سایت در نتایج جستجو


بهینه سازی طراحی سایت در نتایج جستجو شما تقریباً پای خود را می کشید تا در نتایج جستجو در شماره ظاهر شوید که می تواند چند ماه یا حتی سال طول بکشد. در هر صورت ، یک شبه اتفاق نمی افتد. شما ابتدا در صفحه ظاهر می شوید سپس در صفحه و به تدریج از موقعیت به صعود می کنید و سرانجام در شماره قرار می گیرید. سرانجام همه کار سخت پرداخت می شود. حالا شما می نشینید و به گزارش های تحلیل نگاه می کنید زیرا می خواهید بدانید تعداد مشتریان جدید برنده شده اند.
این دانش رایج است که از کلیک ها در چهار نتایج جستجو اول قرار دارد و شرکت شما هم اکنون در وهله اول قرار دارد ، بنابراین باید بتوانید نتایج اولیه را در طراحی سایت مشاهده کنید. روزها به داخل کشور منتقل می شوند و می فهمید که ترافیک شما افزایش یافته است ، اما هیچ فروشی انجام نداده اید. شما نگاهی به رتبه بندی می اندازید و می دانید که طراحی سایت هنوز هم در صدر این لیست هستید سئو طراحی سایت کارشناسان سئو موافقت می کنند.

استفاده از کلمات کلیدی مناسب در طراحی سایت

کلمات کلیدی طراحی سایت و مقالات شما بسیار مهم هستند بدون تحقیق در مورد کلید واژه ها و استفاده از اصطلاحات جستجوی مناسب ، طراحی سایت شما به درستی قرار نمی گیرد. به همین دلیل از کل اپراتورهای وب سایت معتقدند که کلمات کلیدی یکی از موثرترین استراتژی های سئو هستند. در این حالت ، جایگیری مشکل نیست بلکه کسب مشتری است زیرا صفحه شما در حال حاضر در رتبه قرار دارد. در صورت کسب رتبه اول در نتایج جستجو است.
منجر به افزایش تعداد مشتریان مشتری و ترافیک می شوید حداقل برای سایر شرکت ها ، اما ظاهراً برای طراحی سایت شما مناسب نیست. اکنون شما در حال فکر کردن به تمام مشتریانی هستید که از آغوش شما عبور می کنند از کل تجربیات آنلاین با یک پرس و جو جستجو شروع می شود و به صفحه دوم نتایج جستجو نمی روند. من می خواهم به پایین این مشکل برای شما برسم و به شما نشان دهم که علیرغم اینکه در نتایج جستجو در رده شماره یک قرار دارید.

نقش کلمات کلیدی در طراحی سایت

اگر صفحه شما در بالای نتایج جستجو ظاهر می شود اما هنوز فروش شما افزایش نمی یابد ، ممکن است صفحه برای کلمات کلیدی اشتباه و نتایج جستجو ظاهر شود. اگر من مردی باشم که به دنبال آرایشگری در شهرم هستم ، احتمالاً آرایشگاه مردانه یا مدل موی مردانه را در طراحی سایت جستجو می کنم. در این حالت ، من لزوما به دنبال بهترین مدل مو در شهر نیستم انتخاب کلمات کلیدی تفاوت زیادی در جذب مشتری ایجاد می کند.
اگر سالن مو برای جستجوی بهترین مدل مو در شهر در وهله اول ظاهر می شود اما هیچ کس با این کلمات در جستجوی آرایشگر نیست ، ناموفق خواهید بود. شما باید کلمات کلیدی را که به طور مکرر استفاده می شوند در طراحی سایت هدف قرار دهید. مشتریان جدیدی در طراحی سایت برنده نمی شوید. نحوه بررسی کلمات کلیدی در طراحی سایت اکنون لیستی از اصطلاحات جستجو که اغلب وارد شده اند ، شامل کلمه کلیدی شما است.

جذب بازدیدکنندگان به طراحی سایت

این یک چیز است که طراحی سایت خود را در موقعیت خوبی در نتایج جستجو قرار دهید ، اما برای تبدیل کردن یک بازدید کننده کاملاً دیگر اگر نتوانید این ترافیک را به پرداخت مشتریان تبدیل کنید ، ترافیک کاری برای تجارت شما انجام نخواهد داد. متأسفانه بسیاری از شرکت ها از این نظر غافل هستند. اگر در نتایج جستجو در وهله اول ظاهر شوید اما طراحی سایت برای جذب مشتری طراحی نشده است ، این مسلماً خلاف واقع است.
این لیست حتی حاوی اطلاعاتی در مورد حجم جستجو هزینه های هر کلیک و ارزش کلمه کلیدی است. اگر در آرایش مو برای آقایان تخصص دارم می توانم از کلمه کلیدی بهترین مدل های موی مردانه استفاده کنم ، زیرا حجم جستجوی بالایی دارد. در اینجا یک تست برای طراحی سایت شما وجود دارد. یک کلمه کلیدی را وارد کنید که در آن در مکان ظاهر می شوید و میزان جستجوی این کلید واژه را بررسی کنید ممکن است متوجه شوید.

صفحه فرود در طراحی سایت

این شرکت سعی نمی کند بازدید کننده را با استدلال های فروش یا یک طراحی شیک متقاعد کند ، در عوض بیلز از عناصر تعاملی برای جلب توجه کاربر استفاده می کند. در زیر می خواهید اعتماد بازدید کننده را با مهرهای معتبر تأیید به دست آورید ، زیرا اگر کاربر به یک مارک در طراحی سایت اعتماد کند ، احساس راحتی می کند. عنصر تعاملی به ناخن روی سر برخورد کرده و به جای پرتاب متن تبلیغاتی و استدلال در اطراف آنها است.
به مشکل گروه هدف می پردازد با یک طراحی ساده و متون ساده می توانید بازدید کنندگان خود را سریعتر و بهتر از محصول یا خدمات خود در طراحی سایت ترغیب کنید. که مشتریان غایب هستند زیرا کسی به دنبال این اصطلاح نیست. مشکلی نیست. در این حالت ، شما به سادگی یک کلمه کلیدی بهتر با حجم جستجوی بالاتر را انتخاب می کنید. همچنین می توانید از برنامه ریز کلمات کلیدی گوگل ادز برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی در طراحی سایت استفاده کنید.

صفحه فرود در طراحی سایت

طراحی ساده اما هنوز ظریف است پس زمینه شامل یک عکس مبهم است که به صفحه چیزی شخصی می دهد. سی تی ای قرمز است و از هم متمایز است. از آنجا که هیچ عنصر دیگری این رنگ را ندارد ، دکمه بلافاصله قابل توجه است. این صفحه بسیار خوب طراحی شده است زیرا بازدید کننده باید اطلاعاتی را که می خواهد ، یعنی آدرس ایمیل خود ، برای ارائه اطلاعات در طراحی وب سایت ارائه دهد. به طور کلی هر چه زمینه کمتر باشد.
نرخ تبدیل بهتر می شود در صورت امکان صفحه باید شخصیت برند شما را نیز منعکس کند. اگر می خواهید دریابید که کلمات کلیدی رقبای شما در حال هدف گذاری هستند ، باید از بازسامو استفاده کنید. می توانید رقیب خود را وارد کنید و دریابید که کدام یک از پست های وبلاگ وی به ویژه محبوب هستند. می توانید از گوگل ترندز برای کشف موضوعات روند در طراحی سایت استفاده کنید. عملکرد صفحه فرود در طراحی سایت است.

منظور از طراحی سایت خراب چیست

منظور من عدم بهینه سازی برای دستیابی به مشتری است منظور من مشکلات فنی است. اگر طراحی سایت شما خیلی آهسته بارگیری شود از نظر آماری مشتری کمتری کسب خواهید کرد. لازم نیست جلوی صفحه خود را با یک کرنومتر بنشینید و زمان بارگذاری خود را بررسی کنید ، زیرا رایانه شما نیز در بارگیری طراحی سایت شما تأثیر دارد. بسیاری از شرکت ها مشتری را از دست می دهند زیرا توضیح نمی دهند که پیشنهاد آنها شامل چه چیزی است.
چگونه کار می کند با چنین مرور ساده می توانید از مشکلات ارتباطی جلوگیری کرده و مشتریان را متقاعد کنید. اگر این فرایند ساده و فهم آسان باشد ، نتیجه بهتری خواهید گرفت زیرا مشتریان مجبور نیستند برای خودشان پیدا کنند این هزینه را پرداخت کرد نه شما جهان را با طوفان گرفته اید. به میزبان متکی است. میزبان کاربرانی هستند که خانه ، آپارتمان یا اتاق خود را اجاره می کنند. صفحه فرود به طور خاص میزبانانی را می بیند.

تست سرعت طراحی سایت

پینگ دام طراحی سایت شما را به صورت رایگان تجزیه و تحلیل می کند زمان بارگذاری شما را با یک میانگین مقایسه می کند و به شما نمره می دهد. همچنین لیستی از نتایج و پیشنهادات خود را برای بهبودهایی دریافت خواهید کرد که می توانید برای بهبود زمان بارگذاری خود استفاده کنید. شاید طراحی سایت شما خیلی کند باشد و مشتریان علاقه به خرید آن را از دست دهند. البته ، این نباید اتفاق بیفتد. که قبلاً در مورد زیرانداختن آپارتمان خود فکر کرده اند.
میزبان ها بیشتر با پول هدایت می شوند ، به همین دلیل این صفحه فرود در طراحی سایت بسیار قانع کننده است. دستورالعمل های بارگیری رایگان و فرم ساده نرخ تبدیل را تقریباً یک شبه افزایش می دهد. اگر وقت لازم برای جمع آوری آهنربای سرب ندارید ، مشکلی نیست. در این حالت ، شما می توانید به سادگی مطالب قدیمی خود را ، طرح بندی زیبا را خلاصه کنید ، عنوان جدید و متقاعد کننده ای را برای آنها فراهم کنید و آنها را به پی دی اف تبدیل کنید.

نتیجه گیری

کاربرانی که نتایج جستجوی خود را اسکن می کنند به دنبال راه حلی برای یک مشکل خاص هستند. شاید کاربر وارد عبارت جستجوی زیر شود چگونه می توان طراحی وب سایت خود را برای دستیابی مشتری بهینه کردم من شخصاً همیشه احساس می کنم شماره های موجود در عنوان وجود دارند ، اما بگذارید خودم با توضیحات متا راهنمایی شوم اگر بازدید کننده آدرس ایمیل خود را وارد کند ، می تواند پی دی اف را بارگیری کند هورا چند بار دوباره جمع آوری کنید. یک نکته آخر این کار را مانند شاپیفی انجام دهید و اثبات اجتماعی را در نزدیکی فراخوان عمل در طراحی سایت قرار دهید.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش