بررسی افزونه وردپرس در طراحی سایت

بررسی افزونه وردپرس در طراحی سایت

بررسی افزونه وردپرس در طراحی سایت


بررسی افزونه وردپرس در طراحی سایت
وردپرس یکی از محبوب ترین گزینه ها در بین وبلاگ نویسان و بازاریابان محتوا است. این برنامه شامل هزاران افزونه و قالب می باشد که رابط کاربری انعطاف پذیر و کاربردی آن را در طراحی سایت صرفه جویی می کند و باعث صرفه جویی در وقت ، پول و تلاش می شود. این پلتفرم منبع باز سی ام اس حتی برخی از محبوب ترین وبلاگ ها را قدرتمند می کند. این صحبت از محبوبیت وردپرس در جامعه محتوای امروز است.
حتی آمار استفاده از آن ممکن است باعث تعجب شما شود که می گویند و بیش از میلیون طراحی سایت از وردپرس استفاده می کنند. این تعداد بسیار قابل توجهی است! حیرت به اینجا ختم نمی شود. پلتفرم سی ام اس دارای بیش از افزونه است که به شما امکان می دهد ویژگی ها و عملکرد وبلاگ یا طراحی سایت خود را گسترش دهید. سئو طراحی سایت محتوا پادشاه است ، و در آن هیچ شکی نیست. اما بدون سئو ، بی روح است. اینجاست که سئو وارد بازی می شود.

ارتباطات در طراحی سایت

ارتباط با گوگل آنالیز برای ردیابی هر حرکت چشم انداز در طراحی سایت شما چیزی نیست جز ضربه زدن به سر شما روی دیوار با تشکر از افزونه که به شما کمک می کند طراحی سایت وردپرس خود را به راحتی با گوگل آنالیز متصل کنید. این کمک می کند تا محتوای خود را قبل از انتشار کاملاً در طراحی سایت بهینه کنید تا بتواند در موتورهای جستجو عملکرد خوبی داشته و رتبه بالاتری داشته باشد. شما می توانید کلمات کلیدی تمرکز کنید.
عنوان متا ، توضیحات ، برچسب های متا ، پیوند مجدد ، تصاویر ، ساختار متن و خوانایی بهبود یافته را بهینه کنید. از این افزونه می توان به دو نسخه رایگان و پریمیوم در طراحی سایت استفاده کرد. پس از اتمام نصب ، می توانید گزارشات ترافیک طراحی وب سایت خود را مشاهده کنید ، محتوای برترین عملکرد خود ، سودآورترین صفحات ، منابع ارجاع پیشرو و موارد دیگر را پیدا کنید. گذشته از این آمار ، این افزونه برای وردپرس همچنین به شما کمک می کند.

اهمیت افزونه ها در طراحی سایت

پست های وبلاگ بدون تصویر و متمرکز یک چیز گذشته است اکنون بازاریابان ایده های منحصر به فرد برای طراحی گرافیک را در وبلاگ های خود و طراحی سایت های مبتنی بر محتوا برای جذب مخاطب درج می کنند. افزونه کانوا در وردپرس به شما کمک می کند تا بدون نگرانی از نقض حق نسخه برداری ، گرافیک خود را ایجاد کنید. برای شروع می توانید از الگوهای مختلف ، آگهی ها ، نمادها ، گرافیک ها و اینفوگرافیک ها استفاده کنید.
پس از انجام ویرایش ، می توانید گرافیک را صادر کرده و از آن در وبلاگ های خود در طراحی سایت استفاده کنید. تا تعامل کاربر را بر اساس آن تنظیم کنید تا بتوانید استراتژی محتوا خود را در طراحی سایت برنامه ریزی کنید. گردش کاری مناسب جهت طراحی سایت تهران داشتن یک گردش کار به خوبی مدیریت شده به شما کمک می کند تا بارها و بارها مطالب مفیدی را تولید کنید. گردش به شما در تعریف وضعیت های سفارشی ، مشاهده تقویم سرمقاله ، اختصاص وظایف بررسی کنید.

امنیت طراحی سایت

در حالی که وردپرس با تدابیر امنیتی همراه است ، سخت شدن آن سطح حتی بیشتر ، به معنای نگه داشتن هکرها در معرض خطر است. افزونه دبل پی تلاشهای ورود به سیستم را در طراحی سایت محدود می کند. محدود کردن تلاش برای ورود به سیستم بدان معنی است که هکرها نمی توانند رمز عبور را حدس بزنند و طراحی سایت شما را تصاحب کنند. ترک نظرات سرمقاله و انجام استراتژی محتوای خود به صورت حرفه ای در طراحی سایت و بهینه سازی سایت کمک می کند.
این افزونه برای وبلاگ چند نویسنده وردپرس شما در طراحی سایت مناسب است. افزونه کش در طراحی سایت از آنجا که میانگین مدت زمان توجه یک شخص به ثانیه کاهش می یابد ، توجه به سرعت طراحی سایت بسیار مهم است. افزونه کش است که باعث کاهش زمان بارگذاری طراحی سایت شما ، افزایش نرخ تبدیل و تجربه کاربری بهتر می شود. اگر مرتباً مطالب تازه را در وبلاگ وردپرس خود منتشر می کنید ، باید این افزونه را دریافت کنید تا زمان بارگذاری آن را در طراحی سایت سریعتر شود.

ویرایشگرها در طراحی سایت

گاهی اوقات نوشتن با ویرایشگر وردپرس برای بسیاری از بازاریابان محتوا تجربه رضایت بخش نیست. افزودن افزونه بهترین روش برای بهبود تجربه نوشتن واقعی است. این افزونه به طراحی سایت شما کمک می کند دکمه جدید حالت نوشتن را در ویرایشگر اصلی وردپرس اضافه کنید. همچنین به شما امکان می دهد دکمه های بیشتری مانند رنگ های پس زمینه ، جدا کننده ها ، فونت ها و موارد دیگر در طراحی سایت اضافه کنید.
اشتراک گذاری در تبلیغات اینترنتی طراحی سایت انتشار محتوای خوب در طراحی سایت وردپرس شما فقط یک کار نیمه کاره است. گسترش آن در بین مخاطبان مورد نظر ، نیمی دیگر است. افزونه اشتراک گذاری اجتماعی به شما کمک می کند دکمه های اشتراک اجتماعی را در هر صفحه اضافه کنید تا فوراً محتوای شما را در طراحی سایت به اشتراک گذاشته شود. براساس تنظیمات برگزیده خود می توانید افزونه سی اس اس را نیز در آن گنجانده یا از آن خارج کنید.

احیای پست های قدیمی در طراحی سایت

بعضی اوقات ، به دلیل نداشتن منابع و وقت کافی ، مقالات قدیمی یا وبلاگها مورد غفلت واقع می شوند. افزونه وردپرس به شما کمک می کند با اشتراک گذاری خودکار محتوای قدیمی خود در تمام پروفایل های رسانه های اجتماعی ، این مشکل را در طراحی سایت حل کنید. از آنجا که دکمه ها پاسخگو هستند ، آنها برای دستگاه های کمتر از وضوح به نمادهای کوچکتر در طراحی سایت تبدیل می شوند. می توانید هنگام رانندگی به طراحی سایت خود است.
مقالات قدیمی خود را به صورت خودکار به اشتراک بگذارید و تبلیغ کنید. این افزونه همچنین به پیروان جدید شما کمک می کند تا وبلاگ ها یا مقاله هایی را که احتمالاً قبلاً از دست داده اند با یکدیگر روبرو شوند. استفاده از تقویم تحریریه در طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن این ابزار سازمانی همه در یک به شما کمک می کند تا ایجاد محتوای خود ، روند انتشار و سازماندهی آن را پیگیری کنید. مدیریت و برنامه ریزی پست ها با یک قابلیت ساده و کشیدن چیزی است.

بروزرسانی در طراحی سایت

یکی از بهترین راه های به روزرسانی مخاطبان خود در مورد یک پست جدید ، ارسال اعلان فشار است. یک راه حل کامل برای وبلاگ یا طراحی سایت وردپرس شما ارائه می دهد. این به شما کمک می کند تا پیکربندی ها و ارائه اعلان ها را در فواصل زمانی مشخص انجام دهید شما حتی می توانید فرایند انتخاب را سفارشی کنید و کاربران خاص را در طراحی سایت هدف قرار دهید. که تقویم ویرایشگر را به یک افزونه وردپرس ضروری برای بازاریابان محتوا در طراحی سایت تبدیل می کند.
همچنین به شما کمک می کند پیش نویس ها را مدیریت کنید ، عناوین را ویرایش کنید و زمان انتشار را به راحتی در طراحی سایت بیمه تغییر دهید. بازاریابی در طراحی سایت تشویق بازدید کنندگان به بازگشت ، یک چالش سخت برای بازاریابان محتوا است. بیش از کاربران ساکن سایت هرگز برنخواهند گشت. اینجاست که در طراحی سایت مفید است. این افزونه وردپرس به شما کمک می کند تا مشترکان خود را با یک پنجره باز و سایر فرم های انتخابی تبدیل کننده بالا را در طراحی سایت رشد دهید.

فرم تماس در طراحی سایت

ارتباط با بازدید کنندگان خود بسیار مهم است و ، بهترین راه برای این کار این است که به آنها اجازه دهید از طریق فرم تماس با شما تماس بگیرند. فرم تماس با برای وردپرس به شما کمک می کند تا فرم های تماس با این هدف را به راحتی در طراحی سایت ایجاد کنید. این افزونه می تواند به صورت مؤثر چندین فرم مخاطب را کنترل کند. حتی می توانید فرم و محتوای ایمیل را با استفاده از نشانه گذاری ساده شخصی سازی کنید همچنین بارگیری پرونده ها است.

مترجم زبان جهت طراحی سایت

هدف قرار دادن مخاطبان چند زبانه یکی از موثرترین استراتژی های بازاریابی محتوا در طراحی سایت است. اگرچه ترجمه مطالب به زبان های مختلف امری کارآمد است. افزونه آن برای وردپرس روشی آسان برای تبدیل مطالب خود به زبان های مختلف را در طراحی سایت ارائه می دهد. و آزمونها را برای جذب مشتری در طراحی سایت ارائه می دهد بهینه سازی طراحی سایت اجرای ایده های طراحی گرافیکی در وبلاگ های شما است. برای افزایش ترافیک از جستجوهای مبتنی بر تصویر بسیار مهم است. اما افزودن تصاویر به وبلاگ شما است.
تا زمانی که شما به هر تصویر اختصاصی برچسب های آلت در طراحی سایت اختصاص نمی دهید ، کار نمی کند. برچسب به رباتهای موتور جستجو اجازه می دهد تا تصویر شما را تشخیص دهند و ترافیک را هدایت کنند. افزونه سئو برای وردپرس به شما کمک می کند تا برچسب های متناسب با سئو را برای تصاویر خود را در طراحی سایت وارد کنید. اگر می خواهید به طراحی سایت وردپرس یا وبلاگ خود یک هویت شرکتی بدهید ، باید یک آرم دریافت کنید. لوگو ابزاری است که برای طراحی سایت شما آرم ایجاد می کند.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش