باید ها و نباید ها در طراحی سایت

باید ها و نباید ها در طراحی سایت

باید ها و نباید ها  در طراحی سایت


باید ها و نباید ها در طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت تهران من ایمیل های زیادی را درباره ی طراحی سایت دریافت کردم و اولین مقاله را انجام دادم و نمی خواستم بیشتر از آن چیزی را بخواهم، بنابراین فکر کردم قسمت دوم در ترتیب است. از موسیقی پس زمینه در صفحات وب خود استفاده نکنید برخی از طراحی سایت مانند ایده یک موسیقی پس زمینه کمی برای تنظیم خلق و خوی صفحه استفاده می کنند. در موارد خاص مانند یک وب سایت یا دیزنی می توانید این کار را انجام دهید. اما برای اکثر طراحی سایت ها این فقط یک دلیل بد برای چند دلیل است فایل های موسیقی به طور معمول بسیار سنگین هستند و زمان برای دانلود هستند. بیشتر خوانندگان فکر نمی کنند که ارزش آن را داشته باشد. علاوه بر این، بسیاری از رایانه ها به سادگی توانایی صدا ندارند، بنابراین به نظر می رسد احمقانه این افراد را مجبور به دانلود چیزهایی می کنند که نمی توانند در طراحی سایت استفاده کنند.

ظاهر و گرافیک طراحی سایت

موزیک صدا غیر منتظره، از آنهایی که کامپیوتر می تواند بسیار آزار دهنده باشد و به طور بالقوه باعث مشکلات شود. اگر می خواهید در طراحی سایت خود موسیقی داشته باشید، گزینه ای را انتخاب کنید که کاربر بتواند آن را روشن یا خاموش کند. یک راه خوب برای انجام این کار با یک فیلم فلش است اکثر طراحی سایت مرورگرها مجهز به فلش پلاگین هستند و فلش از فایل های کمکی پشتیبانی می کند. البته اگر شما فقط می خواهید به کاربران برای شنیدن برخی از قطعات موسیقی، مانند آخرین لحن گروه خود و یا کلیپ های صوتی از مصاحبه، ساده ترین راه ایجاد یک از صدا است، و سپس ایجاد یک لینک به آی تی در طراح سایت صورت می گیرد.
از برچسب پیمایش اینترنت اکسپلورر استفاده نکنید. اینترنت اکسپلورر با برچسب طراحی سایت در نسخه عرضه شد. این تگ که فقط در کار می کند، به شما اجازه می دهد یک نقل قول سهام مانند صفحه نمایش پیمایش افقی از هر متنی که بین تگ ها قرار داده اید را ایجاد کنید. گزینه هایی برای استفاده از برچسب از لحاظ نحوه نوشتن متن وجود دارد، اما به طور خلاصه، متن متحرک را در سراسر صفحه طراحی سایت خود پیمایش کنید. برخی از طراحان وب مانند آن هستند، اما بیشتر خوانندگان نمی کنند. مارک های پیمایش صفحات شما را ارزان تر نگاه می دارند و از بقیه صفحه های طراحی سایت دور می شوند.

انواع تگ در طراحی سایت

وقتی که اطلاعاتی که در طراحی سایت نمایش داده می شود، دائما در حال تغییر است، مانند آن حس می کنند. نقل قول های سهام یک نمونه عالی از زمانی است که شما ممکن است از صفحه نمایش مارک استفاده کنید. اما برای متن طراحی سایت استاتیک، این تنها یک ایده بد برای بیشتر قسمت است. ساختار صفحات وب خود را در سراسر وب سایت خود حفظ کنید. برخی از طراحان وب با آنچه که انجام می دهند خسته می شوند و تصمیم می گیرند ساختارهای مختلف را به صفحات وب خود در یک طراحی سایت اختصاص دهند. مثال کلاسیک در راه ناوبری در صفحات مختلف یافت می شود؛ یک صفحه ممکن است منوی ناوبری را در بالای صفحه داشته باشد، سپس در صفحه طراحی سایت به همین ترتیب باشد.
مردم چیزهایی را دوست دارند، بنابراین طراحی سایت شما باید باشند. به همین دلیل است که همه برنامه های ویندوز همان نگاه و احساس می کنند همانطور که در برنامه های اشاره شد. پنجره های پاپ آپ اتوماتیک را ایجاد نکنید.پنجره های جاوا اسکریپت جاوا اسکریپت احتمالا یکی از آزار دهنده ترین چیزهایی هستند که می توانید با کسی که از طراحی سایت شما بازدید می کند انجام دهید. اگر می خواهید بازدید کنندگان خود را آزار دهید، به جلو بروید. پنجره ها به طور معمول برای ارائه تبلیغات و دیگر مواد غیر هسته ای به کاربران استفاده می شود. اگر از پنجره های پاپ آپ استفاده می کنید، باید یاد بگیرید که چگونه این عناصر را در صفحات اصلی خود ادغام کنید و پنجره های پاپ آپ را در طراحی سایت فراموش کنید.

انواع پاپ آپ در طراحی سایت

از سبک های طراحی سایت استاندارد برای ناوبری استفاده کنید. بعضی اوقات، به عنوان طراحان وب، ممکن است وسوسه شود از بعضی از سیستم های ناوبری بد بو استفاده کنیم. چیزهایی مانند پیوندهای ناوبری در یک دایره یا نوعی مکعب که شما مجبور به چرخش برای پیدا کردن لینک طراحی سایت هستند، مرتب شده اند. این تنها در خدمت مردم است. شرکت های بزرگ مانند اپل و مایکروسافت یک مقدار پول نقد را برای تشخیص اینکه چه نوع ناوبری کار می کنند صرف کرده است و آنچه که آنها پیدا کرده اند ناوبری سمت چپ و ناوبری بالای آن چیزی است که مردم در طراحی سایت از آن استفاده می کنند.
پنجره مرورگر بازدید کننده را در طراحی سایت به طور خودکار تغییر ندهید. بعضی از طراحان با سبک جدیدی روبرو می شوند که با یک اندازه صفحه نمایش خاص به نظر می رسد، به طوری که آنها از جاوا اسکریپت استفاده می کنند که پنجره کاربری را متناسب با این اندازه تغییر می دهد. این یکی دیگر از راه های مطمئن برای تکان دادن مردم است. مردم معمولا مرورگرهای خود را به اندازه پنجره ای که راحت هستند بر اساس طراحی سایت خود تنظیم می کنند. اگر سبک شما نیاز به اندازه پنجره دقیق برای کار، شما باید سبک خود را تغییر دهید عوامل متعددی وجود دارند که می توانند روی صفحه نمایش املاک و مستغلات تاثیر بگذارند که بازدیدکنندگان ممکن است صفحات وب شما را با اندازه پنجره، رزولوشن صفحه، اندازه متن مرورگر مشاهده کنند. به عنوان مثال، باید تلاش کنید طرح بندی طراحی سایت صفحه نمایش مایع و انعطاف پذیر را ایجاد کنید، زیرا امکان پذیر نیست تمام عوامل را کنترل کنید.

دسترسی راحت کاربران به طراحی سایت

طراحی سایت خود را با رزولوشن قابل مشاهده کنید. بسیاری از طراحان وب دارای رایانه هایی هستند که میتوانند رزولوشن بالاتر مانند و را نمایش دهند. آنها صفحات خود را طراحی می کنند تا در آن رزولوشن قرار بگیرند، زمانی که کسی به این صفحات طراحی سایت را با کامپیوتر دسترسی پیدا می کند که تنها نمایش داده می شود، بازدید کننده باید صفحه را به درستی ببیند. پیمایش صفحات وب به صورت عمودی از بالا به پایین مناسب است، تا زمانی که صفحات بیش از دو و نیم ثانیه یا بیشتر نباشد. اما پیمایش به صورت افقی به سمت راست واقعا به بازدیدکنندگان بد و مزاحم است. به طور خلاصه، شما می خواهید تمامی صفحات خود را این روزها برای طراحی سایت کنید؛ آنها حدود 40 درصد از مخاطبان وب را تشکیل می دهند.
به جز در شرایط بسیار خاص، بازدیدکنندگان را به طور خودکار هدایت نمیکنند. گاهی اوقات طراحی سایت از جاوا اسکریپت یا سایر روش های استفاده می کنند تا به دلایل مختلف به صورت خودکار هدایت بازدیدکنندگان از طراحی سایت دیگر را انجام دهند. این می تواند مردم را گمراه کند و می تواند مشکلی در موتورهای جستجو ایجاد کند. اگر میخواهید افراد را به صفحه دیگری بفرستید، لینک را کمی توضیح دهید تا جایی که میخواهید.